αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Συνωστισμός» εταιριών για να μπουν στο πρώτο outlet που θα γίνει στο κέντρο της Αθήνας

«Συνωστισμός» εταιριών για να μπουν στο πρώτο outlet που θα γίνει στο κέντρο της Αθήνας

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τη λειτουργία του «Capitol», του πρώτου εμπορικού outlet στο κέντρο της Αθήνας. Η επίσημη έναρξη τοποθετείται στις αρχές Δεκεμβρίου λίγο πριν τα φετινά Χριστούγεννα που είναι παραδοσιακά η καλύτερη περίοδος για το εμπόριο.

Όπως αναφέρει στο mononews.gr η Διευθύντρια Ανάπτυξης και Προώθησης των Ακινήτων του ομίλου Χαραγκιώνη, Βάσια Γκόριτσα, η ζήτηση από τον εμπορικό κόσμο είναι μεγάλη και ήδη υπάρχουν αρκετές εταιρείες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη μίσθωση χώρων, ωστόσο οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν στα τέλη Σεπτεμβρίου και αφού προηγουμένως ολοκληρωθούν οι επαφές με τους υποψήφιους μισθωτές.

«Θέλουμε ένα outlet προσιτό σε όλους που θα ξεχωρίσει για την ποιότητα και τις καλές τιμές. Τα brands που θα στεγαστούν θα είναι κατά βάση ελληνικά και θα συνδυάζουν τις καλές τιμές και την ποιότητα», επισημαίνει η κα. Γκόριτσα.

Η κα. Γκόριτσα επισημαίνει πως θα υπάρχουν «δυνατά ονόματα», ικανά να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών και τονίζει πως η ποικιλία θα είναι ένα από τα βασικά στοιχεία που θα κάνει το νέο εκπτωτικό κέντρο να ξεχωρίζει.

Για τον σκοπό αυτό, έχει προβλεφτεί ειδικός όρος στο συμβόλαιο που ορίζει πως ο εκμισθωτής υποχρεούται να έχει αρκετό εμπόρευμα, το οποίο πρέπει να είναι αυστηρά της τρέχουσας ή της αμέσως προηγούμενης σεζόν.

Τα πρώτα ονόματα θα ανακοινωθούν σε ειδική εκδήλωση που θα γίνει τον Σεπτέμβριο για τους εκπροσώπους του Τύπου. Μέχρι τότε εκτιμάται ότι το 60% των καταστημάτων θα έχουν μισθωθεί και μέχρι την ημέρα των εγκαινίων, την 7η Δεκεμβρίου θα έχουν φθάσει το 80%.

3 εκατομμύρια επισκέπτες το χρόνο

Σύμφωνα με την κα. Γκόριτσα, στόχος είναι ο αριθμός των επισκεπτών που θα περάσουν τις πύλες του Capitol να ξεπεράσει τα 3 εκατομμύρια (!) από τον πρώτο κιόλας χρόνο. Ένας αριθμός που χαρακτηρίζεται εφικτός λόγω της προνομιακής θέσης αλλά και των υπηρεσιών που μπορεί να προσφέρει των 30.000 τμ. εκπτωτικό κέντρο, με τις 8 κυλιόμενες σκάλες και τα έξι υπόγεια πάρκινγκ 800 θέσεων.

Όπως λέει η Διευθύντρια Ανάπτυξης και Προώθησης των Ακινήτων του ομίλου Χαραγκιώνη, η πρόσβαση στο νέο εκπτωτικό είναι εύκολη απ’ όλα τα σημεία του λεκανοπεδίου ενώ σε κοντινή απόσταση βρίσκονται γραφεία μεγάλων Οργανισμών με πολλούς εργαζομένους (ΟΤΕ, Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, ΓΣΕΒΒΕ, κα).

Πόλος έλξης θεωρείται και το Μουσείο Αυτοκινήτου που στεγάζεται στον ίδιο χώρο και σύμφωνα με τον trip advisor περιλαμβάνεται στα κορυφαία αξιοθέατα της πόλης.

Στα ατού συγκαταλέγεται η παρουσία του σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης που αντικατέστησε το Carrefour Μαρινόπουλος. Το συγκεκριμένο κατάστημα, το οποίο εκτίνεται σε 1.500 τ.μ είναι το μοναδικό στην περιοχή και μπορεί να δώσει σημαντική ώθηση στο όλο εγχείρημα, προσελκύοντας χιλιάδες κόσμο καθημερινά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × five =