αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣυνεργασία με Έλληνες παραγωγούς ελαιόλαδου αναζητά ο κινεζικός κολοσσός Αlibaba

Συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς ελαιόλαδου αναζητά ο κινεζικός κολοσσός Αlibaba

«Κατά την διάρκεια συνάντησης του Γραφείου μας με αντιπροσωπεία της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου «Alibaba.com», υπό τον Επικεφαλής Στρατηγικών Συνεργασιών, κ. Tim Song (11.3.2022), ο τελευταίως εξέφρασε την επιθυμία της επιχείρησής του να προωθήσει το ελληνικό ελαιόλαδο στην κινεζική, αγορά», αναφέρει το Γραφείο ΟΕΥ Πεκίνου.

Μάλιστα, όπως προκύπτει από το ενημερωτικό έγγραφο και την προφορική ενημέρωση που είχε το γραφείο της ελληνικής πρεσβείας στο Πεκίνο, «η Alibaba.com θα προμηθεύεται ελαιόλαδο η ίδια από τους Έλληνες παραγωγούς (ενδεχομένως και με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας) και θα το διαθέτει στην κινεζική αγορά η ίδια. Οι επιχειρήσεις δε οι οποίες ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα, θα πρέπει να εγγραφούν ως μέλη στην πλατφόρμα (η τυπική συνδρομή ανέρχεται σε περίπου $ 4.000 για δύο έτη). Για περισσότερες λεπτομέρειες, τυχόν ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με το αρμόδιο στέλεχος της Alibaba.com, κα Summer Gao, τα στοιχεία επικοινωνίας της οποίας αναφέρονται στο τέλος της συνημμένης παρουσίασης». σημειώνει.

Κατόπιν τούτων, καταλήγει το σημείωμα «θεωρούμε ότι, υπό τους κατάλληλους όρους συνεργασίας, η πρόταση προώθησης του ελληνικού ελαιολάδου μέσω της «Alibaba.com» θα μπορούσε να ενισχύσει σημαντικά τις συναφείς εξαγωγές της χώρας μας, οι οποίες, δυστυχώς, ακολουθούν καθοδική πορεία κατά την τελευταία περίοδο. Η συνεχιζόμενη πανδημία COVID-19 και οι αυστηροί περιορισμοί στις μετακινήσεις της κινεζικής κυβέρνησης έχουν συμβάλει στην εντυπωσιακή ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων, οι οποίες, ούτως ή άλλως, ήταν και παλαιότερα ιδιαίτερα δημοφιλείς στους Κινέζους καταναλωτές.».

Να σημειωθεί ότι η «Alibaba.com» ιδρύθηκε το 1999 και αποτελεί τμήμα του Ομίλου «Alibaba Group». Κατατάσσεται μεταξύ των μεγαλύτερων πλατφορμών διασυνοριακού B2B ηλεκτρονικού εμπορίου, στην οποία συμμετέχουν πλέον των 10 εκ. επιχειρήσεων, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων είναι επιχειρήσεις μικρού και μεσαίου μεγέθους. Σε αντίθεση με τις άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου του ίδιου Ομίλου (π.χ. Tmall, TaoBao, AliExpress) η πλατφόρμα της «Alibaba.com» δεν εστιάζεται, συνήθως, στην κινεζική, αλλά στην διεθνή αγορά (παρά ταύτα, το Πρόγραμμα «Export to China» απευθύνεται κατ’ αρχάς στην κινεζική αγορά).

Όπως, μάλιστα, τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Song, κατά την ως άνω συνάντηση, η πλατφόρμα μπορεί να συγκριθεί με μία διαδικτυακή αγορά χονδρικής, μέσω της οποίας οι επιχειρήσεις μπορούν να διευρύνουν τις δραστηριότητές τους, απευθυνόμενες σε διεθνείς αγοραστές.

Γενικότερα, οι κινεζικές εισαγωγές τροφίμων και ποτών σημειώνουν εντυπωσιακή ανάπτυξη καταγράφουν τα τελευταία χρόνια, ευνοώντας περαιτέρω τα παραδοσιακά ελληνικά εξαγώγιµα προϊόντα, όπως το ελαιόλαδο. Σύµφωνα µε στοιχεία που παρουσιάζει η Alibaba, από το 2017 και µετά οι εισαγωγές τροφίµων και ποτών στην Κίνα αυξάνονται µε διψήφιους ρυθµούς ανάπτυξης κάθε χρόνο, φτάνοντας από τα 61,7 δισ. δολάρια το 2017 στα 73,5 δισ. το 2018 (+19,12%), στα 90,8 δισ. το 2019 (+23,54%) και στα 107,7 δισ. δολάρια το 2020 (+18,61%). Ενδεικτικό της ραγδαίας αύξησης των εξαγωγών είναι ότι µόλις δέκα χρόνια νωρίτερα, το 2010, οι κινεζικές εισαγωγές τροφίµων και ποτών δεν ξεπερνούσαν σε αξία τα 30 δισ. δολάρια.

Για περισσότερες λεπτομέρειες: Summer Gao

Email: gaoya.gao@Alibaba-inc.com

Πηγή: elaiaskarpos.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 − 11 =