αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣυμβαίνουν και αυτά: Επιβάτης της Uber χρεώθηκε με 18.518 δολάρια για μια διαδρομή 20 λεπτών

Συμβαίνουν και αυτά: Επιβάτης της Uber χρεώθηκε με 18.518 δολάρια για μια διαδρομή 20 λεπτών

Είναι εκείνη η στιγμή την οποία βρίσκεστε μακριά από το σπίτι σας, δεν έχετε αυτοκίνητο ή κάποιον να σας επιστρέψει και γνωρίζετε πως τα μεταφορικά μέσα θα αργήσουν αρκετά. Η έσχατη λύση είναι το ταξί, αλλά η τελική τιμή εξυπηρέτησης ίσως είναι τσουχτερή. Τότε, συνειδητοποιείτε πως το Uber πλέον λειτουργεί στην Ελλάδα και “σκάτε” ένα χαμόγελο ευτυχίας.

Η αλήθεια είναι πως το Uber, από την ίδρυση του πριν επτάμισι χρόνια (Μάρτιος 2009) έως σήμερα, έχει εξυπηρετήσει εκατομμύρια ανθρώπους ανά τον κόσμο. Μάλιστα, η πλειοψηφία των διαδρομών είναι φθηνότερη αν επιλέξει κανείς Uber, παρά ταξί. Όμως, ο τρόπος κοστολόγησης μιας διαδρομής από την εταιρεία, ονόματι “Surge Pricing”, μπορεί μερικές φορές να αποβεί ζημιογόνος για τον πελάτη, διότι η τιμή ενδέχεται ξαφνικά να αυξηθεί απότομα. Βέβαια, όσο ακριβή και αν γίνει μια μεταφορά μέσω Uber, δεν θα μπορούσε ποτέ να φτάσει (σχεδόν) τα 20 χιλιάδες δολάρια…

Ένας άτυχος πελάτης ονόματι Hisham Salama χρησιμοποίησε ένα Uber μεταφορικό για μια διαδρομή διάρκειας 20 λεπτών στο Τορόντο του Καναδά. Ο ίδιος υπολόγιζε πως το κόστος διαδρομής θα κυμανθεί στα 20 δολάρια, αναλογικά δηλαδή με την διάρκεια της μεταφοράς. Όταν όμως ήλεγξε τον λογαριασμό του, συνειδητοποίησε πως η Uber τον είχε χρεώσει περίπου 18 και μισό χιλιάδες δολάρια. Αρχικά, ο Salama θεώρησε πως είναι αστείο, αλλά όταν τηλεφώνησε στην τράπεζα που εκδίδει την πιστωτική του κάρτα, έμαθε έντρομος πως το ποσό ήταν χρεωμένο κανονικά.

Φυσικά, ο ενοχλημένος πελάτης επικοινώνησε με εκπρόσωπο της Uber για να διαλευκάνει το ζήτημα, όμως εκείνος υποστήριξε πως η χρέωση ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα (!), μένοντας προσκολλημένος στην σωστή τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας του. Αν ο Salama δεν είχε δημοσιεύσει την ιστορία, μάλλον η Uber θα την… έβγαζε καθαρή με ένα απαράδεκτο και ερασιτεχνικό λάθος. Ο ίδιος ανήρτησε την ιστορία στον Twitter λογαριασμό του, παρατηρώντας την να μετατρέπεται σε viral θέμα. Μόνο τότε η πασίγνωστη εταιρεία αναγνώρισε την δυσλειτουργία του συστήματος, παρέχοντας πλήρη αποζημίωση στον Salama και κάνοντας του “δώρο” 150 δολάρια για μελλοντική χρήση των υπηρεσιών της.

Πηγή: Techblog.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − eighteen =