αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣτην Ελλάδα η μεγαλύτερη εκτίναξη των eshops, σύμφωνα με ευρωπαϊκή έρευνα

Στην Ελλάδα η μεγαλύτερη εκτίναξη των eshops, σύμφωνα με ευρωπαϊκή έρευνα

Στην Ελλάδα καταγράφηκε η υψηλότερη ποσοστιαία μεταβολή στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου για το 2021.

Από την έρευνα του Europe Ecommerce Report, προκύπτει επίσης πως το 55% των Ελλήνων έκανε πέρυσι αγορές μέσω του διαδικτύου από 40% που ήταν το 2013. Από αυτούς που έκαναν online αγορές, το 63% ξόδεψε μεταξύ 15 και 120 ευρώ, με το 20% να δαπανά έως και 300 ευρώ. 

Την ίδια στιγμή και ενώ το 98% των ελληνικών διαδικτυακών καταστημάτων προσφέρει τη δυνατότητα πληρωμής με κάρτα, η αντικαταβολή παραμένει ένας εξαιρετικά δημοφιλής τρόπος πληρωμής (80%). Τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια είναι επίσης δημοφιλή (63%), ακολουθούμενα από τραπεζική μεταφορά (59%). 

Η έκθεση δείχνει επίσης πως η Δυτική Ευρώπη είναι η ισχυρότερη περιοχή όσον αφορά τον κύκλο εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C, διακρατώντας το 64% του συνολικού κύκλου εργασιών για το 2020.

Οι ηγέτες στις e-πωλήσεις παραμένουν το Ηνωμένο Βασίλειο (236 δισ. ευρώ), η Γαλλία (112 δισ. ευρώ), η Γερμανία (93,6 δισ. ευρώ) και η Ισπανία (68,4 δισ. ευρώ). Ωστόσο, οι υψηλότεροι ρυθμοί ανάπτυξης στον κύκλο εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου καταγράφηκαν στην Ελλάδα (77%), τη Μολδαβία (49%), τη Ρωσία (41%), την Ελβετία, τη Βόρεια Μακεδονία (37%), και τη Σουηδία (36%).

Πέρυσι, το συνολικό ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε στα 757 δισ. ευρώ, αύξηση 10% από 690 δισ. ευρώ το 2019.

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × three =