Την αύξηση του ετήσιου προϋπολογισμού επενδύσεων αποφάσισε η διοίκηση του ομίλου Folli Follie προκειμένου να εξυπηρετήσει τόσο το πρόγραμμα ανακαινίσεων καταστημάτων της όσο και την εξέλιξη των ηλεκτρονικών της πωλήσεων.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Τζ. Κουτσολιούτσο, κατά την ενημέρωση των αναλυτών για τα αποτελέσματα του ομίλου στο πρώτο εξάμηνο του έτους, ο όμιλος σκοπεύει δαπανήσει να συνολικά κεφάλαια της τάξεως των 80 εκατ. ευρώ, έναντι των 50- 60 εκατ. ευρώ που είχε προϋπολογίσει στις αρχές του έτους.
Η κίνηση αυτή επηρέασε τις ταμειακές ροές του ομίλου, οι οποίες παρότι θετικές στο α’ εξάμηνο, απορροφήθηκαν προκειμένου να εξυπηρετήσουν τις αυξημένες επενδυτικές δαπάνες. Ωστόσο ο όμιλος μείωσε περαιτέρω τον καθαρό δανεισμό στο εξεταζόμενο διάστημα κατά 35 εκατ. ευρώ περίπου με αποτέλεσμα αυτός να διαμορφωθεί στα 120 εκατ.ευρώ περίπου.
Σε ότι αφορά τα αποτελέσματα, ο κ. Κουτσολιούτσος ανάφερε πως στο εξεταζόμενο διάστημα, αυτά επηρεάστηκαν από μια ελαφρώς αρνητική συναλλαγματική ισοτιμία της τάξης του 2%-3%. Ο όμιλος διατήρησε υψηλό επίπεδο απαιτήσεων, γεγονός που κατά την ενημέρωση αποδίδεται στην εποχικότητα αλλά και στην αύξηση των συμβάσεων franchise που συνάπτει στην Κίνα.
Ανάφερε επίσης ότι το νέο σύστημα εφοδιασμού του ομίλου, αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά το ύψος των αποθεμάτων που σχηματίζονται, γεγονός που εκτίμησε ότι θα αποτυπωθεί στο τέλος της τρέχουσας χρήσης.
Ο κ. Κουτσολιούτσος, αν και ανάφερε ότι υπάρχουν θετικές ενδείξεις και στο γ’ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, απέφυγε να προβεί σε εκτίμηση για τις προβλεπόμενες επιδόσεις του ομίλου στο επόμενο διάστημα, εξηγώντας την αστάθεια των αγορών αλλά και εκφράζοντας επιφυλάξεις για την πορεία της ελληνικής αγοράς, η οποία πέρα από τις συνθήκες κρίσης, επηρεάστηκε σημαντικά και από την απουσία των Κινέζων τουριστών, που κατά τα προηγούμενα χρόνια ευνόησαν τις πωλήσεις του ομίλου.
Σύμφωνα με τον ίδιο, εξάλλου σ’ αυτό το γεγονός αποδίδεται και η πτώση των πωλήσεων του ομίλου στην Ευρώπη, καθώς η Ελλάδα, δεν απέδωσε φέτος τα προσδοκώμενα.
Σημείωσε επίσης ότι οι συνθήκες υπερφορολόγησης εκτός από αυτή καθαυτή την κατανάλωση πλήττει και το cash flow του ομίλου, λόγω των αυξημένων φορολογικών βαρών.
Πηγή: Euro2day.gr