αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣπάει το «μονοπώλιο» του online delivery στην Ελλάδα- Ποιες είναι όλες οι επιλογές που έχεις για να κάνεις παραγγελία

Σπάει το «μονοπώλιο» του online delivery στην Ελλάδα- Ποιες είναι όλες οι επιλογές που έχεις για να κάνεις παραγγελία

Ένα νέο τοπίο διαμορφώνεται σε ότι αφορά το online delivery στην Ελλάδα. Με περισσότερους «παίχτες» να μπαίνουν στο παιχνίδι- αφού εκτιμούν ότι πρόκειται για μια αγορά που έχει «ψωμί».

Τι ίσχυε μέχρι τώρα: Στην Ελληνική αγορά κυριαρχούσαν η Γερμανικών συμφερόντων Delivery Online (e-Food.gr, clickdelivery.gr και deliveras.gr) και η πλατφόρμα delivery.gr η οποία ξεκίνησε πριν από αρκετά χρόνια από την Πάτρα. Με απλά λόγια, στην Ελληνική αγορά υπήρχαν δύο βασικοί πόλοι, οι ποίοι όριζαν και τα δεδομένα της αγοράς- κινούμενοι στα όρια του μονοπωλίου.

Οι παλιοί «παίχτες» συνεχίζουν να υπάρχουν, όμως τώρα μπαίνουν και νέα brands στο online delivery- κάτι που αναμένεται να ανακατέψει την «τράπουλα». Πρόσφατα εισήλθε ο ΟΤΕ μέσω της υπηρεσίας «11388 για όλα». Ένας «παίχτης» που παραδοσιακά παίζει σημαντικό ρόλο στα πεδία που δραστηριοποιειται.

Από τα τέλη Ιουλίου έχει βρει στον ιντερνετικό αέρα του Skroutz Food. Σε beta version προς το παρόν. Για την ώρα εξυπηρετεί τις περιοχές: Αγία Παρασκευή, Ηράκλειο, Μαρούσι, Νέα Ιωνία και Χαλάνδρι. Ενώ προς το παρόν είναι περιορισμένος και ο αριθμός των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Πότε θα γίνει το επίσημο λανσάρισμα του Skroutz Food; Σύμφωνα με τις πληροφορίες του It’s Possible, αυτό θα γίνει ως τα μέσα του ερχόμενου Σεπτέμβρη. Στόχος του Skroutz Food είναι να αξιοποιήσει την μεγάλη βάση χρηστών που παίρνει «προίκα» από το Skroutz, ενώ σημαντικό ρόλο θα παίξει και όλη η εμπειρία ετών που διαθέτουν τα στελέχη της εταιρίας.

Μέσα σε όλα αυτά, έχουμε και την «σφήνα» της Wolt, η οποία λειτουργεί με το δικό της ιδιαίτερο μοντέλο. Πως λειτουργεί το ντελίβερι της Φινλανδικής Wolt: Η πληρωμή γίνεται μόνο με κάρτα (για λόγους ευκολίας και ασφάλειας σύμφωνα με την εταιρεία) ενώ την παραγγελία την εκτελούν συνεργαζόμενοι με την Wolt διανομείς. O εκάστοτε διανομέας συνεργάζεται δηλαδή με την Wolt και όχι με το εκάστοτε μαγαζί. Ο πελάτης ολοκληρώνει την παραγγελία του μέσω της ειδικής εφαρμογής, και γίνεται η αποδοχή από το κατάστημα και η αυτόματη χρέωση στην κάρτα μαζί με το έξτρα κόστος διανομής ( ξεκινά από 1 ευρώ για απόσταση μέχρι 1,5 χλμ. και αυξάνεται 0,10 ευρώ ανά 500 μέτρα με την μέγιστη απόσταση διανομής είναι τα 4 χλμ.). Ταυτόχρονα ενημερώνεται μέσω αλγόριθμου ο κοντινότερος ελεύθερος συνεργάτης – διανομέας της Wolt ότι στο «X» κατάστημα βρίσκεται σε διαδικασίας παρασκευής μία παραγγελία την οποία πρέπει να παραδώσει στην «X» διεύθυνση. Πρόσφατα μάλιστα τα Starbucks ξεκίνησαν τις παραδόσεις ντελίβερι μέσω της Wolt.

Πλέον, με περισσότερες εταιρίες να δραστηριοποιούνται στο online delivery, και με τον ανταγωνισμό που θα δημιουργηθεί μεταξύ τους, ο τελικός χρήστης -λογικά- θα έχει την ευκαιρία να βρει κάποιες καλύτερες τιμές και προσφορές, τις οποίες ίσως πριν δεν είχε. Μένει βέβαια να το δούμε και στην πράξη. Το σίγουρο είναι ότι έρχεται ένας «καυτός» χειμώνας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 2 =