αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣημαντική πτώση στις πωλήσεις των Jumbo τον Ιανουάριο

Σημαντική πτώση στις πωλήσεις των Jumbo τον Ιανουάριο

Οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO κατά τον Ιανουάριο 2022 κατέγραψαν πτώση -14,8% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσυνό μήνα, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η οποία πάντως σημειώνει ότι αναμένει, για το σύνολο του διμήνου Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου, θετικό πρόσημο, έστω και μονοψήφιας ανάπτυξης τζίρου.

Πιο ειδικά, σημειώνεται, ότι οι πωλήσεις του Ιανουαρίου 2022 συγκρίνονται με την ισχυρή ζήτηση του Ιανουαρίου του 2021 που δημιούργησαν οι περιορισμοί που επιβλήθηκαν στο τέλος του 2020 στην Ελλάδα.

Επίσης, οι φετινές πωλήσεις επηρεάστηκαν αρνητικά από τα ακραία καιρικά φαινόμενα, την αύξηση των κρουσμάτων Covid-19 με την παραλλαγή Όμικρον, από τις αυξήσεις στην ενέργεια και στα καταναλωτικά αγαθά πρώτης ανάγκης καθώς και από τις απεργίες στα λιμάνια.

Η διοίκηση του Ομίλου εκτιμά ότι σε ομαλοποιημένη βάση οι πωλήσεις για τον Ιανουάριο του 2022 θα κυμαίνονταν στα αντίστοιχα περσινά επίπεδα με τις πληθωριστικές πιέσεις να επηρεάζουν περισσότερο τις Βαλκανικές χώρες.

Η τάση που παρουσιάζει σήμερα ο Φεβρουάριος του 2022 είναι θετική ενώ κατά τον αντίστοιχο περσυνό μήνα τα 30 από τα 52 καταστήματα στην Ελλάδα παρέμειναν κλειστά. Υπενθυμίζεται ότι σε μία κάποια “κανονικότητα” τα καταστήματα στην Ελλάδα επανήλθαν τον Απρίλιο.

  • Ελλάδα: Τον Ιανουάριο του 2022, το σύνολο των καταστημάτων στην Ελλάδα παρέμεινε ανοιχτό, αλλά λειτούργησε κάτω από τους γνωστούς περιορισμούς. 

Συνολικά για τον Ιανουάριο 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας και χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές, παρουσίασαν πτώση κατά -21% περίπου σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2021.

Υπενθυμίζεται ότι τον Ιανουάριο του 2021, τα καταστήματα στην Ελλάδα λειτούργησαν για πρώτη φορά μετά από δύο μήνες συνεχούς  απαγορευτικού (lockdown) και κατά συνέπεια παρουσίασαν εξαιρετική δυναμική. 

  • Κύπρος: Όλα τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν χωρίς την επιβολή νέων περιορισμών. Υπενθυμίζεται ότι μέρος του Ιανουαρίου του 2021, παρέμειναν κλειστά τα καταστήματα στη χώρα. Κατά συνέπεια, οι πωλήσεις κατά τον Ιανουάριο του 2022 εμφανίζονται αυξημένες πάνω από  +200%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
  • Βουλγαρία: Τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν με τους ίδιους αυστηρούς περιορισμούς και με χαμηλή εμβολιαστική κάλυψη, σε ολόκληρη τη χώρα. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση κατά  –38% περίπου τον Ιανουαρίου  του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα όπου ένα κατάστημα παρέμεινε κλειστό.
  • Ρουμανία: Τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν με τους ίδιους αυστηρούς περιορισμούς. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση κατά  –21% περίπου τον Ιανουάριο  του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Η ισχυρή και υγιής οικονομική θέση του Ομίλου αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των δυσκολιών και των διαρκών εκπλήξεων της εφοδιαστικής αλυσίδας, αναφέρει η εταιρεία.

Αναλλοίωτες παραμένουν οι στρατηγικές επιλογές για συνέχιση του επενδυτικού προγράμματος και σταθερή επιβράβευση των μετόχων-συνεταίρων με υψηλές μερισματικές αποδόσεις.

Τελευταίο σχόλιο
  • Υπομονή σε όλους τους επιχειρηματίες θα μας σώσει ο Τσιπρας με το καινούργιο κομουνιστικο μοντέλο

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × four =