αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣε 50 χώρες θέλει να έχει παρουσία η Apivita

Σε 50 χώρες θέλει να έχει παρουσία η Apivita

Στις αγορές του εξωτερικού που έχει παρουσία η Apivita μέσω και του δικτύου της ισπανικής Puig αναμένεται φέτος αύξηση πωλήσεων άνω του 20% σε σύγκριση με πέρυσι, εν αντιθέσει με την εγχώρια αγορά, όπου θα υπάρξει ελαφρά κάμψη λόγω της καθίζησης του τουρισμού και της πτώσης των πωλήσεων σε φαρμακεία νησιωτικών περιοχών (π.χ. Σαντορίνη).

Πλέον η Apivita έχει παρουσία σε περίπου 38 χώρες, ενώ μέχρι το τέλος του 2022 στόχος της είναι τα προϊόντα της να ταξιδεύουν σε 50 χώρες παγκοσμίως. Οπως αναφέρουν στην Καθημερινή πηγές της εταιρείας, σημαντική ώθηση στις πωλήσεις έχουν δώσει οι αγορές της Κίνας, του Χονγκ Κονγκ και της Ταϊβάν, ενώ κάτω του στόχου κινούνται οι πωλήσεις στις αγορές της Γαλλίας αλλά και της Ρωσίας, όπου η Apivita εισήλθε πρόσφατα. Ειδικά στη Γαλλία, στην οποία είναι απαραίτητο να γίνουν σημαντικές επενδύσεις ώστε το brand να εδραιωθεί στη συγκεκριμένη αγορά, οι πωλήσεις της Αpivita υπολογιζόταν αρχικά ότι θα έφταναν φέτος στο 1,2 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, λόγω του κορωνοϊού, αυτές εκτιμάται –με τα τωρινά δεδομένα– ότι θα κλείσουν στις 600.000-700.000 ευρώ.

Σε επίπεδο ομίλου, ο τζίρος της Apivita βάσει επίσημων στοιχείων διαμορφώθηκε πέρυσι στα 51,9 εκατ. έναντι 47,5 εκατ. ευρώ το 2018, ενώ τα αποτελέσματα προ τόκων και φόρων έκλεισαν με κέρδη κοντά στα 6,6 εκατ. ευρώ και τις δύο χρονιές. Πηγές της εταιρείας εκτιμούν μιλώντας στην «Κ» πως ο φετινός τζίρος, σύμφωνα με τις παρούσες συνθήκες, θα σημειώσει πτώση περίπου 10% και θα ανέλθει κοντά στα 48 εκατ., απόδοση που κρίνεται ικανοποιητική. Επισημαίνουν μάλιστα ότι ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί όχι τόσο στις πωλήσεις όσο στην κερδοφορία, που αναμένεται να «χτυπηθεί» κατά περίπου 2 εκατ., φτάνοντας περίπου τα 4,5 εκατ. ευρώ. Αυτή η πτώση οφείλεται στον μεγάλο αριθμό εκπτώσεων που δόθηκαν στα προϊόντα της για να συγκρατηθούν οι πωλήσεις της, γεγονός που αναμένεται να επηρεάσει αρνητικά τα περιθώρια κέρδους της. Μεγάλο στοίχημα από δω και πέρα είναι η είσοδος της Apivita και σε φυσικά καταστήματα της Κίνας (προς το παρόν έχει παρουσία μόνο σε ηλεκτρονικά καταστήματα). Από την επόμενη χρονιά, στόχος της είναι να εισέλθει σε άλλες 11 χώρες: Πολωνία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Καναδά, Σλοβενία, Λίβανο, Ισραήλ, Νότια Κορέα, Μαλαισία, Σαουδική Αραβία, Κολομβία και Σιγκαπούρη. 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 + 1 =