αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣε μισό δισ. ευρώ υπολογίζεται ο τζίρος της αγοράς αθλητικών ειδών στην Ελλάδα

Σε μισό δισ. ευρώ υπολογίζεται ο τζίρος της αγοράς αθλητικών ειδών στην Ελλάδα

Σε μισό δισ. ευρώ υπολογίζεται ο τζίρος της αγοράς αθλητικών ειδών στην  Ελλάδα, μια αγορά που το 2020 υπέστη μεν απώλειες λόγω του κλεισίματος των φυσικών καταστημάτων, αλλά πολύ μικρότερες σε σύγκριση με αυτές που είχε το υπόλοιπο λιανεμπόριο του ευρύτερου κλάδου ένδυσης και υπόδησης.

Πρόκειται, δε, για μια αγορά που παρουσίασε ταχύτατη ανάπτυξη ήδη από το πρώτο lockdown, καθώς, σε σύγκριση με άλλους κλάδους του λιανεμπορίου, ήταν πολύ πιο ώριμη σε ό,τι αφορά τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, όπως σημειώνει η Καθημερινή.

Η είσοδος της JD Sports στην ελληνική αγορά με όχημα την Cosmos Sport, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι πλέον οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις παραγωγής αθλητικών ειδών παγκοσμίως, η Nike και η Adidas, έχουν αποφασίσει να αναπτύξουν μόνες τους το δίκτυο λιανικής –περιορίζοντας δηλαδή τις συνεργασίες με άλλους λιανεμπόρους– αναμένεται να οδηγήσει σε περαιτέρω συγκέντρωση την εν λόγω αγορά.

Οπως εκτιμά παράγοντας του κλάδου που μίλησε στην «Κ», αυτό που αναμένεται να γίνει τα επόμενα χρόνια είναι να δραστηριοποιούνται στην αγορά με το δικό τους δίκτυο η Nike και η Adidas και δύο-τρεις μεγάλες αλυσίδες.

Στην Ελλάδα οι μεγαλύτερες αλυσίδες αυτή τη στιγμή στην κατηγορία των αθλητικών ειδών είναι η Intersport του ομίλου Φουρλή (54 καταστήματα στην Ελλάδα), ο οποίος αναπτύσσει και τα καταστήματα The Athlete’s Foot (14 καταστήματα στην Ελλάδα), η Cosmos Sport  και η Zackret Sport (22 καταστήματα). H Nike διαθέτει 36 καταστήματα στην Ελλάδα και ανάλογο αριθμό καταστημάτων και η Adidas. Η πρώτη έχει αποφασίσει σε κεντρικό επίπεδο, και όχι μόνο στην Ελλάδα, να αναπτύξει τις λιανικές πωλήσεις της απευθείας, τόσο μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος όσο και μέσω του δικού της δικτύου καταστημάτων, μειώνοντας τις συνεργασίες της με χονδρεμπόρους και λιανεμπόρους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × five =