Ο συνολικός τζίρος εκτοξεύθηκε κατά 25% κατά το διάστημα της φετινής “Black Friday”. Αιτία, η μεγαλύτερη χρονική διάρκεια των προσφορών, καθώς φέτος κράτησαν μία ολόκληρη εβδομάδα, αλλά η ιδιαίτερα αυξημένη συμμετοχή των επιχειρήσεων σε σχέση με περασμένες χρονιές.
Ενδεικτικά, στη διαδικασία των προσφορών πήραν μέρος από σούπερ μάρκετ, μέχρι και εταιρείες εμπορίας αυτοκινήτων!
Ένα σοβαρό κομμάτι των πωλήσεων του λιανικού εμπορίου αποδίδεται και στο αυξημένο τουριστικό ρεύμα.
Ανήμερα της Black Friday, σύμφωνα με στατιστική έρευνα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2.600% σε σύγκριση με μία κοινή Παρασκευή.
Σύμφωνα με έρευνα στο Black-Friday.Global η Ελλάδα κατατάσσεται στην 4η θέση, σε σύνολο 55 αγορών.
Κατά την ίδια πηγή, οι Έλληνες φαίνεται να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 206 ευρώ, αγοράζοντας κυρίως ρούχα, ηλεκτρονικά είδη και παπούτσια. Σε παρόμοια επίπεδα κινείται η Γερμανία, με μόλις κατά 5 ευρώ υψηλότερο μέσο όρο εξόδων.
Ενδεικτικά αναφέρεται, ακόμη, πως οι Έλληνες καταναλωτές ξοδεύουν λιγότερα από τους Αμερικανούς (515 δολάρια), αλλά περισσότερα από τους Ιταλούς και τους Τούρκους (216 δολάρια και 97 δολάρια αντίστοιχα).
Σύμφωνα με τους αναλυτές του Black-Friday.Global, το 85% των Ελλήνων είναι ενήμερο για τον θεσμό και σχεδόν 2 στους 5 δηλώνουν το “παρών” (αύξηση κατά 5% από πέρυσι).
Πηγή: Dikaiologitika.gr