αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠώς μπορεί μία επιχείρηση να δημιουργήσει 10k τζίρο σε ένα 6μηνο από το μηδέν. Kαι 100k σε ένα έτος

Πώς μπορεί μία επιχείρηση να δημιουργήσει 10k τζίρο σε ένα 6μηνο από το μηδέν. Kαι 100k σε ένα έτος

Αν σκέφτεσαι να ξεκινήσεις την δική σου επιχείρηση, τότε μάλλον έχεις πολλά ερωτήματα στο μυαλό σου. Το βασικό: «Πώς μπορώ να αναπτύξω μία νέα επιχείρηση;».

Προφανώς δεν υπάρχει μία απάντηση ως συνταγή επιτυχίας, ούτε μία μόνο διαδρομή. Ωστόσο, η RoiMat παραθέτει σε άρθρο της ένα πλάνο για να δημιουργήσει μια επιχείρηση 10k τζίρο σε ένα 6μηνο από το μηδέν. Kαι 100k σε ένα έτος.

«Το ποσό τζίρου ως στόχος, δηλαδή τα 10.000€ για το πρώτο εξάμηνο και τα 100.000€ για το σύνολο του έτους, είναι ενδεικτικό και τα “μαθηματικά” έχουν γίνει με βάση έναν μέσο όρο τιμής πώλησης προιόντος ή υπηρεσίας στα 25€» σημειώνει και συμπληρώνει: «Ο πρώτος στόχος των 10k€/μήνα το πρώτο 6μηνο, πρακτικά σημαίνει 400 πωλήσεις των 25€».

Διαβάστε ολόκληρο το πλάνο, όπως το παραθέτει η RoiMat:

Πρώτος Μήνας:

Tί χρειάζεται να κάνετε:

1. Δημιουργία εταιρική ταυτότητας

2. Δημιουργία marketing plan και στρατηγικής

3. Positioning, Κοινό-στόχος, buyer personas profile, point of differentiation

4. Κατασκευή web-site ή eshop

Αν υπάρχουν οι γνώσεις για να γίνουν όλα τα παραπάνω τότε μάλλον το μόνο που θα έχετε ως έξοδο είναι οι συνδρομές π.χ. Hosting για το web-site ή η συνδρομή σε κάποιο πρόγραμμα γραφιστικής όπως το canva.com

5. Toποθέτηση στα social media με κύρια τα Facebook, Instagram και επιπρόσθετα Tik Tok ή/και Linkedin ανάλογα με τη δραστηριότητα της επιχείρησης.

6. “Super must to have” να φτιάξετε google business profile ή με απλά λόγια να μπορεί να σας βρει κάποιος μέσω των google maps ή μέσω google.com.

Πρώτος στόχος είναι η ανάπτυξη κοινού.

Mερικοί από τους δεκάδες τρόπους που υπάρχουν είναι:

– Προβολή περιεχομένου συμβουλών και παράλληλη προβολή προϊόντων / υπηρεσιών.

– Give aways – Διαγωνισμοί

– Συλλογή email μέσα από freebies

– Tailor made landing pages

Πάντα καλής ποιότητας περιεχόμενο (το κακό design και το αδιάφορο κείμενο κοστίζουν)

και με σταθερή συχνότητα

Πχ. 3 post την εβδομάδα εκ των οποίων τουλάχιστον,

ένα ιδανικά πρέπει να είναι video και ένα δεύτερο πρέπει να είναι carousel.

Τα stories ιδανικά πρέπει να είναι καθημερινά.

 

Στόχος οι πρώτοι 1.000 followers.

Δεν είναι κάτι εύκολο, αλλά η συνέπεια και η επιμονή πάντα επιβραβεύεται.

Βασική προϋπόθεση είναι το καλής ποιότητας περιεχόμενο.

Κόστος διαφήμισης σε social media για τα παραπάνω 250€/1ος μήνας

Σύνολο Δαπανών: 250€ αν όλα όσα χρειάζονται υπάρχουν ήδη.

Στόχος είναι οι πρώτες 20 πωλήσεις μέσω του web site ή του φυσικού καταστήματος αν υπάρχει (με πρόκληση από το internet

20πωλήσεις x 25€ μέσο όρο = 500€/τζίρος

 

Δεύτερος Μήνας:

Συνέχιση της αύξησης των followers σε social media.

Ακολουθείτε τη στρατηγική του πρώτου μήνα με συνέπεια.

Έχοντας φτιάξει μία πρώτη λίστα από email μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δύναμη του email marketing.

 

Η πρόταση μας είναι η πλαρφόρμα του mailerlite.com η οποία είναι δωρεάν για τα πρώτα 1000 email συνδρομητών σας.

Τα πρώτα newsletter που θα στείλετε ΔΕΝ πρέπει να έχουν στόχο την πώληση αλλά την ενημέρωση και την εκπαίδευσή ή ότι παρόμοιο ώστε να μην αισθανθούν “απειλή” οι συνδρομητές σας και διαγραφούν από τη λίστα σας. Η πώληση θα έρθει στο άμεσο μέλλον.

Ξεκινήστε ιδανικά με μία αποστολή ανά εβδομάδα. Συγκεκριμένη ημέρα και ώρα.

Ποια ημέρα και ώρα; Αυτή που πιστεύετε ότι θα ανταποκριθεί καλύτερα το κοινό που στοχεύετε.

Σίγουρα θα χρειαστούν τον πρώτο καιρό δοκιμές για το ποια ημέρα και ώρα θα λειτουργήσει καλύτερα για σας.

Ζητείστε μέσω των social media και του email marketing, να σας κάνουν reviews είτε σε google, είτε σε Facebook είτε και στα δύο.

Πολύ σημαντικό για το social proof σας και την ποιότητα της εξυπηρέτησης.

Πιθανά να χρειαστεί να τους δώσετε κάποιο επιπλέον κίνητρο για να το κάνουν

π.χ. Κάποιο κουπόνι έκπτωσης για μελλοντική αγορά.

Επίσης εκτός από social media ads θα πρέπει να προστεθεί και το όπλο των google ads.

Για τον δεύτερο μήνα το κόστος διαφήμισης ανέρχεται στα 500€ μοιρασμένο αναλογικά σε social media & google.

Οπότε πλέον μιλάμε για την ανάγκη δημιουργίας ενός Digital Marketing Funnel και μπορείτε να μάθετε περισσότερα εδώ

Στόχος είναι οι επόμενες 50 πωλήσεις μέσω του web site ή του φυσικού καταστήματος αν υπάρχει (με πρόσκληση από το internet)

50πωλήσεις x 25€ μέσο όρο = 1.250€/τζίρο

Tρίτος Μήνας:

Συνέχιση της αύξησης των followers σε social media.

Ακολουθείτε την στρατηγική του πρώτου μήνα με συνέπεια.

Στόχος πλέον είναι να ξεπεράσετε τους 2.000 followers ενώ οι δείκτες του engagement γίνονται πιο σημαντικοί από ποτέ.

Συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε τη λίστα από email που συλλέγουμε μέσω internet.

 

Πλέον μπορούμε μέσω του email marketing να επιδιώξουμε την πώληση.

Να θυμάστε ότι μία καλή αναλογία είναι 4 email θεματογραφίας ενδιαφέροντος και 1 με στόχο την πώληση.

Για τον τρίτο μήνα το κόστος διαφήμισης ανέρχεται στα 500€ μοιρασμένο αναλογικά σε social media & google.

Στόχος είναι 80 πωλήσεις μέσω του web site ή του φυσικού καταστήματος αν υπάρχει (με πρόκληση από το internet)

80πωλήσεις x 25€ μέσο όρο = 2000€/τζίρο

Tέταρτος Μήνας:

 

Συνέχιση της αύξησης των followers σε social media.

Ακολουθείτε την στρατηγική με συνέπεια και προσαρμόζετε ανάλογα τη θεματολογία με βάση τί έχετε δει να δουλεύει καλύτερα για σας και να φέρνει αποτέλεσμα.

Στόχος πλέον είναι να ξεπεράσετε τους 2.500 followers ενώ οι δείκτες του engagement γίνονται πιο σημαντικοί από ποτέ.

Συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε τη λίστα από email που συλλέγουμε μέσω internet.

Για τον τέταρτο μήνα το κόστος διαφήμισης ανέρχεται στα 700€ μοιρασμένο αναλογικά σε social media & google.

Στόχος είναι 160 πωλήσεις μέσω του web site ή του φυσικού καταστήματος αν υπάρχει (με πρόκληση από το internet)

160 πωλήσεις x 25€ μέσο όρο = 4000€/τζίρο

Είναι πολύ πιθανό ο τζίρος σε αυτό το μήνα να είναι μεγαλύτερος.

Πέμπτος Μήνας:

Και ίσως ο πιο σημαντικός μαζί με τον τέταρτο μήνα.

 

Συνεχίζουμε με την ίδια στοχοθεσία στα social media, δηλαδή την ανάπτυξη τους.

Το email marketing παραμένει σταθερό μέρος της προώθησης όπως και η διαφήμιση.

Για τον πέμπτο μήνα το κόστος διαφήμισης ανέρχεται στα 900€ μοιρασμένο αναλογικά σε social media & google. Η κατάλληλη αναλογία διανομής του budget σας μπορεί να χρειαστεί αρκετές δοκιμές ώστε καταλήξετε τί είναι καλύτερο για σας.

Πλέον πρέπει να βάλετε στο πλάνο σας και τις διαφημίσεις που έχουν στόχο το re-marketing.

Είναι σύνθετο, αλλά όχι κάτι ακατόρθωτο για όποιον έχει μεράκι, όρεξη και διάθεση να μάθει.

Στόχος είναι 350 πωλήσεις μέσω του web site ή του φυσικού καταστήματος αν υπάρχει (με πρόκληση από το internet)

350 πωλήσεις x 25€ μέσο όρο = 8750€/τζίρο

 

Έκτος Μήνας:

Συνεχίζουμε με την ίδια στοχοθεσία στα social media, δηλαδή την ανάπτυξη τους. Όπως καταλαβαίνετε αυτός ο στόχος παραμένει σταθερός για όλο το χρονικό διάστημα.

Το email marketing παραμένει σταθερό μέρος της προώθησης όπως και η διαφήμιση.

Για τον έκτο μήνα το κόστος διαφήμισης παραμένει στα 900€ μοιρασμένο αναλογικά σε social media & google και δεν ξεχνάμε την αξία του re marketing.

Στόχος είναι 400 πωλήσεις μέσω του web site ή του φυσικού καταστήματος αν υπάρχει (με πρόκληση από το internet)

400πωλήσεις x 25€ μέσο όρο = 10.000€/τζίρο

_______________

Οι επόμενοι 6 μήνες, με στόχο την αύξηση όγκου πωλήσεων 5%-10% ανά μήνα μας οδηγούν στα 100k+.

Σκεφτείτε ότι αν όλα έχουν γίνει σωστά θα υπάρχουν και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις σε υπάρχοντες πελάτες ή πιθανά να λειτουργήσει για σας το “word of mouth” (η δύναμη των συστάσεων).

Λειτουργούν όλα γραμμικά; όχι πάντα.

Το 95% των νέων επιχειρήσεων δεν το πετυχαίνουν και παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε κάποιους πιθανούς λόγους.

Όμως, ένα 5% το πετυχαίνει και υπάρχει η πιθανότητα να το πετύχει γεωμετρικά με εκθετική ανάπτυξη ανάμεσα στους πρώτους 6-8 μήνες λειτουργίας.

_____________________________

11 συχνοί λόγοι για να μην πετύχει το πλάνο.

1. Κακή ποιότητας προϊόντος ή υπηρεσίας

2. Κακή ποιότητα εξυπηρέτησης

3. Λάθος ή ελλιπή στοχοθεσία κοινού

4. Ασυνέπεια στη διαχείριση των social media & του email marketing

5. Κυνήγι πώλησης ή επιθετική πώληση από την πρώτη περίοδο και άρα επιθετική προσέγγιση που απομακρύνει το κοινό

6. Κακής ποιότητας ή ελλιπή δομή σε website / eshop.

7. Φτωχής ποιότητας design ή κειμένου

8. Αστοχία ή τεχνικά ζητήματα στο σχεδιασμό και προγραμματισμό των διαφημίσεων

9. Μη διαχείρηση εισερχόμενων μηνυμάτων ή για σχόλια που μπορεί να λάβετε ή τη μη απάντηση ερωτήσεων

10. Η έλλειψη πίστης στο ότι μπορεί να γίνουν τα παραπάνω ή/και έλλειψη γνώσεων.

11. Κακή οικονομική διαχείρηση.

 
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × 4 =