αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠώς θα γίνετε σούπερ σταρ στον τομέα σας: Εξηγεί ένας γκουρού του μάρκετινγκ και εκατομμυριούχος

Πώς θα γίνετε σούπερ σταρ στον τομέα σας: Εξηγεί ένας γκουρού του μάρκετινγκ και εκατομμυριούχος

«Οι σούπερσταρ, οι πρωταθλητές, αποκτούν ό,τι επιθυμούν και πετυχαίνουν ό,τι έχουν βάλει στόχο, γιατί, πέρα από τις όποιες ικανότητες διαθέτουν, θέλουν ο πήχης να είναι ψηλά. Εκεί που οι άλλοι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να τον φτάσουν». Έτσι ξεκινά το άρθρο του Seth Godin.

Ο Godin, συγγραφέας best seller και εκατομμυριούχος επιχειρηματίας που συχνά αποκαλείται «γκουρού του μάρκετινγκ».

«Στον επαγγελματικό τους βίο και αλλού, οι σούπερσταρ έχουν μεγαλύτερο κομμάτι από εκείνο που τους αναλογεί στην πίτα του εισοδήματος, του σεβασμού, των ευκαιριών, γιατί κάποιος πελάτης ή εργοδότης που αναζητά το εξαιρετικό έχει πολύ περιορισμένες εναλλακτικές λύσεις. Ένας σούπερσταρ κτηματομεσίτης πουλά πέντε ή δέκα φορές περισσότερα ακίνητα από έναν μέσο μεσίτη. Μία σούπερσταρ δικηγόρος έχει πάντοτε δουλειά, ανεξαρτήτως της ειδικότητάς της. Η αμοιβή ανά παράσταση ενός σούπερσταρ μουσικού είναι εκατό φορές υψηλότερη από εκείνη του μέσου μουσικού. Ο σούπερσταρ είναι ο καλύτερος στον κόσμο σε αυτό που κάνει.

Αν θέλετε να γίνετε σούπερσταρ, πρέπει να βρείτε έναν τομέα με απότομο «πυθμένα» -ένα εμπόδιο ανάμεσα σε εκείνους που προσπαθούν και σε εκείνους που επιτυγχάνουν. Και πρέπει να αναδυθείτε από τον «πυθμένα» και να φτάσετε στην επιφάνεια. Αυτό δεν είναι κάτι που μπορούν να κάνουν όλοι. Αν ήταν, δεν θα υπήρχαν σούπερσταρ. Αν επιλέγετε αυτό τον δρόμο, είναι επειδή αντιλαμβάνεστε ότι υπάρχει «πυθμένας» και πιστεύετε ότι μπορείτε να βγείτε νικητές από τη δοκιμασία αυτή. Στην πραγματικότητα, ο «πυθμένας» είναι ο σπουδαιότερος σύμμαχός σας, γιατί δίνει αξία στο συγκεκριμένο αντικείμενο (και σας κάνει ασυναγώνιστους).

Όμως, μια στιγμή. Αυτό από μόνο του δεν είναι αρκετό. Όχι μόνον πρέπει να βρείτε έναν «πυθμένα» που να μπορείτε να κατακτήσετε, αλλά και να εγκαταλείψετε όλα τα αδιέξοδα στα οποία βρίσκεστε. Πρέπει να παραιτηθείτε από όλα τα σχέδια, τις επενδύσεις και τις προσπάθειες που δεν σας προσφέρουν τις ίδιες ευκαιρίες. Είναι δύσκολο, αλλά ζωτικής σημασίας.

Το να είστε καλύτερος από το 98% των ανταγωνιστών, κάποτε ήταν αρκετό. Στον κόσμο της Google, όμως, είναι άχρηστο, διότι όλοι οι ανταγωνιστές βρίσκονται ένα κλικ μακριά, όποιος κι αν είναι ο τομέας σας. Η μόνη σίγουρη θέση στον κόσμο είναι η κορυφή» σημειώνει.

Ενώ σύμφωνα με τον ίδιο οι βασικοί λόγοι αποτυχίας είναι:

  1. Δεν έχετε χρόνο (και εγκαταλείπετε)\-Σας τελειώνουν τα χρήματα (και εγκαταλείπετε)
  2. Φοβάστε (και εγκαταλείπετε)
  3. Δεν το έχετε πάρει στα σοβαρά (και εγκαταλείπετε)
  4. Χάνετε το ενδιαφέρον ή τον ενθουσιασμό ή συμβιβάζεστε με τη μετριότητα (και εγκαταλείπετε)
  5. Επικεντρώνεστε στο βραχυπρόθεσμο, αντί για το μακροπρόθεσμο (και εγκαταλείπετε όταν οι βραχυπρόθεσμες δυσκολίες γίνουν πολύ μεγάλες)
  6. Επιλέγετε λάθος αντικείμενο για να γίνετε οι καλύτεροι στον κόσμο (γιατί δεν έχετε το απαιτούμενο ταλέντο).
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × one =