αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠόσο κοστίζει να ανοίξεις το δικό σου κατάστημα Δωδώνη μέσω franchise

Πόσο κοστίζει να ανοίξεις το δικό σου κατάστημα Δωδώνη μέσω franchise

Πιθανότατα έχεις πάρει κάποιο παγωτό, από ένα κατάστημα Δωδώνη. Πρόκειται άλλωστε για ένα brand με μεγάλη ιστορία.

Τα παγωτά Δωδώνη ξεκίνησαν από μια μικρή οικοτεχνία το 1967 φτάνοντας σήμερα σε μια επιχείρηση που αριθμεί περισσότερα από 80 καταστήματα στην Ελλάδα, τη Βουλγαρία & την Κύπρο. Η φιλοσοφία της εταιρείας από το ξεκίνημα της έως σήμερα είναι εστιασμένη στην ύψη, αλλά και από ολόκληρο τον κόσμο.

Πόσο όμως κοστίζει να ανοίξεις ένα δικό σου κατάστημα, μέσω franchise; Ας δούμε όλα τα δεδομένα. Ένα κατάστημα Δωδώνη μπορεί να διαθέσει:

Παγωτά

Υψηλής ποιότητας χύμα παγωτό σε 48 διαφορετικές γεύσεις, τούρτες παγωτού και μικρά παγωτογλυκίσματα (ξυλάκια & πυραυλάκια), όλα φτιαγμένα από φρέσκο γάλα και φρέσκια κρέμα γάλακτος πλασμένα με την παραδοσιακή συνταγή της δωδώνη.

Γλυκά

Μεγάλη ποικιλία γλυκών και τουρτών με τις αποκλειστικές συνταγές δωδώνη και φρέσκα υλικά, χωρίς έτοιμες σκόνες κρύας κρέμας.

Βάφλες

Φρεσκοψημένες βάφλες με την αποκλειστική συνταγή δωδώνη.

Ροφήματα

Πλούσια ποικιλία καφέδων (Buondi Limited Edition) και ροφημάτων όπως Milkshakes, Χυμοί, αλλά και τα αποκλειστικής συνταγής Δωδώνη Ice Smoothies.

Frozen Yogurt

Υπέροχο frozen yogurt σε 2 γεύσεις: Φυσική και μπισκότο.

Soft ice cream

Το αγαπημένο παγωτό μηχανής σε 2 γεύσεις, Βανίλια Μαδαγασκάρης και σοκολάτα

Snack

Toast, Club Sandwich κ.λ.π. όχι τα συνηθισμένα αλλά Brioche φτιαγμένο με μεράκι και από υλικά ό,τι καλύτερο υπάρχει στα αλλαντικά.

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

Το μοντέλο των καταστημάτων δωδώνη είναι διαθέσιμο σε τρεις τύπους:

Το μεγάλο κατάστημα

Πρόκειται για το πιο μεγάλο κατάστημα, με πωλήσεις τόσο υπό τη μορφή σερβιριζόμενου προϊόντος (Table Service), όσο και υπό τη μορφή Take-out, με εμβαδόν τουλάχιστον 150 – 200 τ.μ. και ελάχιστο αριθμό καθισμάτων τα 60, σε κεντρικά σημεία πόλεων, ανοιχτό όλο το χρόνο, διαθέτοντας την πλήρη γκάμα προϊόντων δωδώνη.

Μέσος όρος κόστους ενός μεγάλου καταστήματος (περιλαμβάνει κατασκευαστικά, έπιπλα και εξοπλισμό) είναι 1.800€ – 2.000€ ανά τ.μ. (εξαιρείται ο «αέρας» του καταστήματος).

Το μικρό κατάστημα

Έχει δυνατότητα πωλήσεων τόσο υπό τη μορφή σερβιριζόμενου προϊόντος (Table Service), όσο και υπό τη μορφή Take-out, με εμβαδόν από 70 έως 100 τ.μ. και πιο περιορισμένο αριθμό καθισμάτων και ποικιλία προϊόντων από το μεγάλο.

Μέσος όρος κόστους ενός μικρού καταστήματος (περιλαμβάνει κατασκευαστικά, έπιπλα και εξοπλισμό) είναι 1.800€ – 2.000€ ανά τ.μ. (εξαιρείται ο «αέρας» του καταστήματος).

Κιόσκι μέσα σε εμπορικό κέντρο

Έχει δυνατότητα πωλήσεων τόσο υπό τη μορφή Take-out, με εμβαδόν από 30-50 τ.μ., χωρίς καθίσματα και περιορισμένη ποικιλία προϊόντων.

Μέσος όρος κόστους για το κιόσκι (περιλαμβάνει κατασκευαστικά, έπιπλα και εξοπλισμό) είναι 1.800€ – 2.000€ ανά τ.μ. (εξαιρείται ο «αέρας» του καταστήματος).

ΕΠΕΝΔΥΣΗ

Η επένδυση αποτελείται από 3 στοιχεία:

  1. Το εκμισθωτικό δικαίωμα (αέρας όπου υφίσταται)
  2. Τα έξοδα κατασκευής του καταστήματος κατά τα πρότυπα της δωδώνη.
  3. Entry Fee (12.500 ευρώ) που επιτρέπει στον δικαιοδόχο να χρησιμοποιεί το εμπορικό σήμα Δωδώνη και του οποίου ένα σημαντικό μέρος αποσκοπεί στην κάλυψη των δαπανών εκπαίδευσης, μάρκετινγκ και επίβλεψης πριν από το άνοιγμα του καταστήματος. H διάρκεια ισχύος είναι 10 χρόνια.

Οικονομικά στοιχεία

ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ (σε τ.μ.): 30

ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ: 100.000 €

ENTRY FEES: 12.500 €

ROYALTIES: 0%

MRK FEES: 0%

ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ (εκτίμηση): –

# ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ: 80

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 − 11 =