αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠόσα χρήματα ξοδεύουμε κάθε μήνα για online ψώνια σε σούπερ μάρκετ

Πόσα χρήματα ξοδεύουμε κάθε μήνα για online ψώνια σε σούπερ μάρκετ

H πλειονότητα των αγοραστών από ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ πραγματοποίησε την πρώτη αγορά την περίοδο της πανδημίας, σύμφωνα με έρευνα του Ιντιστούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών και της εταιρείας Convert Group.

Συγκεκριμένα, το 45% έκανε την πρώτη ηλεκτρονική αγορά το 2020 και το 21% το 2021. Μόνο 1 στους 3 αγοραστές, 33%, είχε ψωνίσει νωρίτερα προϊόντα σούπερ μάρκετ μέσω Διαδικτύου. Το 41% των online αγοραστών απαντούν ότι αγόρασαν για πρώτη φορά προϊόντα σούπερ μάρκετ μέσω Διαδικτύου λόγω των μέτρων περιορισμού κυκλοφορίας και το 28% λόγω φόβου επίσκεψης σε φυσικό κατάστημα.

Επίσης, ένα ποσοστό 10% αποδίδει την έναρξη ηλεκτρονικών αγορών στη μακρόχρονη παραμονή στο σπίτι. Τα ποσοστά αυτά είναι ακόμα υψηλότερα στο κοινό που ξεκίνησε τις αγορές του το 2021.

Οι κατεξοχήν λόγοι επιλογής ηλεκτρονικών αγορών βρίσκονται σε χαμηλότερες θέσεις επιλογής από το κοινό και κυρίως αφορούν παλαιότερους αγοραστές του 2019, συγκεκριμένα καταγράφονται η δυσκολία μεταφοράς με 21% και η έλλειψη χρόνου με 18%. Το 13% επέλεξε τις ηλεκτρονικές αγορές λόγω χαμηλότερων τιμών. Η εικόνα είναι πιο σύνθετη όσον αφορά τους λόγους διατήρησης των ηλεκτρονικών αγορών, όπως προκύπτει από την αναγνώριση των πλεονεκτημάτων των ηλεκτρονικών αγορών. Tα βασικά πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών, όπως αναγνωρίζεται από τους αγοραστές ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ, είναι η ευκολία μεταφοράς με 59% και η ασφάλεια από τον κορωνοϊό με 51%. Ακολουθεί η αποφυγή του κόστους μεταφορών με 30%, η ευκολία των αγορών σε ποσοστό 28%, η ταχύτητα αγορών με 28% και η αναζήτηση προσφορών με 25%. Μόλις ένα ποσοστό 11% δεν έχει εικόνα για τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών.

Η συχνότητα ηλεκτρονικών αγορών παραμένει μεν χαμηλότερη, αλλά με σημαντικά υψηλή δαπάνη ανά αγορά. Ο μέσος αγοραστής e-supermarket πραγματοποιεί κατά μέσον όρο 16 αγορές τον χρόνο. Παρά αυτή τη σχετικά χαμηλή συχνότητα αγορών, η μέση μηνιαία δαπάνη μέσω Διαδικτύου είναι αρκετά υψηλή, στα 146 ευρώ.

Πηγή: Καθημερινή

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five − two =