αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως τα Coffee Island κατάφεραν να πετύχουν ανάπτυξη των πωλήσεων τους στην εποχή των lockdowns

Πως τα Coffee Island κατάφεραν να πετύχουν ανάπτυξη των πωλήσεων τους στην εποχή των lockdowns

Εν αντιθέσει με το σύνολο της αγοράς και δη τον κλάδο της εστίασης και των καφέ που συνεχίζει να δέχεται ισχυρές πιέσεις λόγω των δύο lockdowns, η Coffee Island πέτυχε, σε επίπεδο οκταμήνου, ανάπτυξη 12% των πωλήσεων της.

Πορεία η οποία συνδέεται κυρίως με την αύξηση του δικτύου των καταστημάτων της και την αλλαγή του μοντέλου της αφού πλέον πωλεί μέσω του δικτύου της και ευρεία γκάμα σνάκ (σάντουιτς, κρουασάν, σαλάτες, κ.λπ.). 

Παρ’ όλα αυτά η διοίκηση της επισημαίνει πως ο κυριότερος κίνδυνος που έχει να αντιμετωπίσει, είναι οι οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις της πανδημίας, που μπορεί να οδηγήσουν στην αύξηση της ανεργίας και στην πτώση της κατανάλωσης. 

Για τον λόγο αυτό άλλωστε διαπραγματεύθηκε με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα την έκδοση δύο ομολογιακών δανείων ποσού 2 εκατ. ευρώ έκαστο, με σκοπό την πλήρη κάλυψη με την απαραίτητη ρευστότητα, κάθε πιθανού κινδύνου από τις όποιες εξελίξεις, την δραστική και ουσιαστική μείωση του κόστους χρηματοδότησής της και τέλος την πλήρη διασφάλιση των απαραίτητων αποθεμάτων πρώτων υλών για την απρόσκοπτη λειτουργία της.

Πέρυσι η εταιρεία επέκτεινε το δίκτυο των καταστημάτων που τροφοδοτεί με 20 νέα καταστήματα (Ελλάδα και εξωτερικό), αποτέλεσμα στο τέλος της χρήσης ο συνολικός αριθμός άγγιξε τα 428 τα οποία βρίσκονται σε Ελλάδα, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, και Καναδά. Τον Ιούλιο του 2019 ξεκίνησε η συνεργασία της με την αγορά της Κίνας, μέσω Master Franchisee, ενώ τον Νοέμβριο του 2019 άνοιξε το πρώτο κατάστημα στο Dubai μέσω Franchise. 

Επίσης προέβη στην μίσθωση νέων χώρων εκτάσεως 7.000 τ.μ. στην ΒΙΠΕ Πατρών για την επέκταση των αποθηκευτικών της εγκαταστάσεων και σε επενδύσεις για την επέκταση των υφιστάμενων γραμμών παραγωγής της. Ενώ εγκατέστησε γραμμή παραγωγής ελληνικού καφέ (σε κόκκο αλλά και αλεσμένου). 

Ωστόσο ο τζίρος της υποχώρησε πέρυσι στα 32,744 εκατ. ευρώ από 33,542 εκατ. ευρώ το 2018, τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας αυξήθηκαν στα 3,244 εκατ. ευρώ έναντι 2,665 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων περιορίσθηκαν στα 2,923 εκατ. ευρώ από 4,664 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2018. 

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three + 3 =