αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠως πρέπει να αντιμετωπίζει ένας εργαζόμενος τα προβλήματα, για να πάρει με το μέρος του τους διευθυντές του

Πως πρέπει να αντιμετωπίζει ένας εργαζόμενος τα προβλήματα, για να πάρει με το μέρος του τους διευθυντές του

Υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν καλά τι θέλουν να ακούνε οι διευθυντές από τους υφισταμένους τους και ένας από αυτούς είναι και ο John Heggestuen, αντιπρόεδρος έρευνας στο Business Insider Intelligence, που έχει από κάτω του μια ομάδα 20 αναλυτών και ειδικών σε Λονδίνο και Νέα Υόρκη.

«Το κλειδί για να ξεχωρίζεις είναι το να κατανοείς το γεγονός ότι οι διευθυντές έχουν συχνά μια αφθονία εργαζομένων με προβλήματα, αλλά οι άνθρωποι με τους οποίους θέλουν να δουλεύουν είναι αυτοί που τα λύνουν», λέει ο Heggestuen, ο οποίος συνειδητοποίησε στην καριέρα του ότι ο τρόπος που επικοινωνεί με τα εκάστοτε αφεντικά του κάνει τη μεγάλη διαφορά στο πώς τον βλέπουν.

Κάθε υπάλληλος θα αντιμετωπίσει λοιπόν κάποια στιγμή ένα πρόβλημα και θα χρειαστεί τη βοήθεια του διευθυντή του. Το πώς θα χειριστεί εδώ το θέμα είναι αποφασιστικής σημασίας, ισχυρίζεται πάντα ο Heggestuen, για την εντύπωση που θα αφήσει για τις ικανότητές του.

Γι’ αυτό δεν εμφανίζεις ποτέ ένα πρόβλημα στο αφεντικό σου χωρίς μια προτεινόμενη λύση, συμβουλεύει: «είναι εύκολο να διακρίνεις την επάρκεια του υπαλλήλου, όλα έγκεινται στο πώς επικοινωνείς τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις». Και χωρίζει μάλιστα το πράγμα και σε επίπεδα ικανότητας.

Επίπεδο 1: «Έχω ένα πρόβλημα. Τι να κάνω;»: Αυτός είναι ο απλός τρόπος του αρχάριου, λέει, καθώς έτσι προσθέτεις περισσότερη δουλειά στον διευθυντή σου, ζητώντας του ουσιαστικά να σου λύσει το πρόβλημα.

Επίπεδο 2: «Έχω ένα πρόβλημα. Να μερικές λύσεις»: Εδώ δείχνεις πως έχεις αφιερώσει χρόνο για να σκεφτείς λύσεις, κάτι που δείχνει έναν ορισμένο βαθμό ικανότητας, την ίδια ώρα που αφαιρεί από το αφεντικό την αχρείαστη δουλειά που θα έπρεπε να κάνει για σένα.

Επίπεδο 3α: «Έχω ένα πρόβλημα. Να μερικές λύσεις. Εγώ προτείνω αυτή. Να γιατί»: Αν οι προτάσεις είναι καλές, τότε ο διευθυντής θα αρχίσει να αγαπά αυτόν τον υπάλληλο, ισχυρίζεται ο Heggestuen.

Επίπεδο 3β: «Προέκυψε ένα πρόβλημα. Αυτές είναι οι προτάσεις μου. Αποφάσισα να κάνω αυτό και να γιατί. Το αντιμετώπισα»: Η φράση λειτουργεί σαν χάδι στα αυτιά των διευθυντών, καθώς αφαιρείς από πάνω τους όλο το πρόβλημα, αφήνοντάς τους απλώς να αποτιμήσουν το επίπεδο της δικής σου αποφασιστικότητας.

Επίπεδο 4: «Φαίνεται πως έχετε κάποιο πρόβλημα. Ορίστε μερικές προτάσεις για να το λύσετε. Να πώς μπορώ να βοηθήσω»: Εδώ όχι μόνο προβλέπουμε τις ανάγκες του αφεντικού, αλλά παρέχουμε και άμεσες λύσεις, όντας ο ιδανικότερος τρόπος επικοινωνίας…

Πηγή: Newsbeast.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 + 9 =