αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Πως πήγαμε στο remote μοντέλο μέσα σε ένα βράδυ»: Μία fintech με γραφεία και στην Ελλάδα, που μπήκε σε μια νέα καθημερινότητα

«Πως πήγαμε στο remote μοντέλο μέσα σε ένα βράδυ»: Μία fintech με γραφεία και στην Ελλάδα, που μπήκε σε μια νέα καθημερινότητα

«Ηταν Παρασκευή 13 Μαρτίου όταν ενημερώσαμε ότι όλοι οι υπάλληλοι της Ebury στο Ελληνικό Υποκατάστημα θα δουλεύουν από τη Δευτέρα απομακρυσμένα. Τεχνικά, για εμάς ήταν εύκολο. Είμαστε fintech εταιρεία, με έμφαση τόσο στο financial όσο και στο technological κομμάτι και είναι δεδομένο ότι δουλεύουμε με τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία». Κάπως έτσι ξεκίνησε να δουλεύει με το remote μοντέλο στην Ελλάδα η Ebury.

«Το πρωινό meeting των 08:30 για τις εξελίξεις στην αγορά συναλλάγματος μεταφέρθηκε σε online video call. Το ίδιο και οι συναντήσεις με τους πελάτες. Στις αρχές Απριλίου διοργανώσαμε webinar με θέμα «Πώς ο κορωνοϊός επηρεάζει τις αγορές». Mάλιστα ήμασταν από τους πρώτους που διοργάνωσαν webinar στην Ελλάδα. Τεχνικά, η οργάνωση της δουλειάς μας remotely ήταν εύκολη, ωστόσο ήταν πρόκληση το να διατηρηθεί η παραγωγικότητα σε υψηλά επίπεδα και το team spirit, ενώ ταυτόχρονα δεν ήμασταν το γραφείο με τους συναδέλφους μας», λέει στο Economistas ο Duarte Libano Monteiro, Regional Director της εταιρείας διεθνών πληρωμών.

Και συμπληρώνει: «Για να το πετύχουμε, διατηρήσαμε τα κίνητρα ψηλά, όπως συνέβαινε πάντα στην εταιρεία. Για εμάς ήταν σημαντικό να βάλουμε σε πρώτο πλάνο την ψυχολογική υγεία των εργαζομένων μας. Η ασφάλεια και η ευελιξία που νιώθαμε δουλεύοντας από το σπίτι βοήθησαν σημαντικά σε αυτό. Το τμήμα HR όπως και τo management team ήταν πάντοτε σε άμεση επικοινωνία με τους ανθρώπους μας. Αυτό δημιούργησε μια έννοια κατανόησης και αμεσότητας, που μας βοήθησε πολύ να διατηρήσουμε το ηθικό ψηλά».

Η εταιρία σε όλο αυτό το διάστημα προχώρησε και σε άλλες δράσεις. «Προς την ίδια κατεύθυνση βοήθησαν τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά, μία σειρά από δράσεις που παρέχει η εταιρεία: online sessions γιόγκα και γυμναστικής, διαγωνισμούς φωτογραφίας, «κουίζ», ή ακόμη και «master-chef» με συμμετοχή σε παγκόσμιο επίπεδο, με περίπου χίλιους συμμετέχοντες και βραβεία vouchers από την Amazon. Σε αυτό το πλαίσιο δεν θα μπορούσαμε να παραβλέψουμε ότι πολλοί από τους εργαζομένους μας θα έπρεπε να συνδυάσουν την εργασία με την οικογενειακή ζωή, με τα παιδιά να είναι επίσης στο σπίτι. Πρωτοβουλίες όπως οι διαγωνισμοί για τη διασκέδαση των παιδιών προστέθηκαν άμεσα στις υπόλοιπες δράσεις», εξηγεί ο Monteiro.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 + 15 =