αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως ο Richard Branson έχτισε το προφίλ του ως «καλός εργοδότης». Και οι ομοιότητες με ελληνικές εταιρίες όπως ο Καρέλιας ή ο Σκλαβενίτης

Πως ο Richard Branson έχτισε το προφίλ του ως «καλός εργοδότης». Και οι ομοιότητες με ελληνικές εταιρίες όπως ο Καρέλιας ή ο Σκλαβενίτης

Αν έχεις διαβάσει άρθρα ή έχεις δει ομιλίες του Richard Branson, πιθανότατα θα έχεις παρατηρήσει ένα βασικό στοιχείο: Πάντα μιλά για τον ανθρώπινο παράγοντα. Πάντα βάζει τους ανθρώπους πρώτα. Έχει καταφέρει να χτίσει το προφίλ του «καλού εργοδότη» που νοιάζεται για τους εργαζομένους του. Δεν τον ενδιαφέρει να προβάλει μόνο το προφίλ του επιτυχημένοι επιχειρηματία.

«Να διασκεδάζετε», είναι μια από τις συμβουλές που δίνει συχνά ο Richard Branson. Την ώρα που άλλοι στέκονται μόνο στο καθαρά επαγγελματικό κομμάτι, αυτός βάζει και κάτι επίσης σημαντικό στη συζήτηση.

Στα άρθρα του, ο ιδρυτής της Virgin μιλά συχνά για το πως μπορούν οι εργαζόμενοι να είναι χαρούμενοι. Και παραθέτει τακτικές που έχει καθιερώσει ο ίδιος στην επιχείρηση του. Όπως για παράδειγμα την δυνατότητα ευελιξίας που παρέχει σε αρκετούς εργαζομένους του, στους οποίους επιτρέπει να εργάζονται από το laptop τους, βρισκόμενοι σε οποιοδήποτε μέρος θέλουν εκείνοι, εκτός γραφείων.

Με όλα αυτά, ο Richard Branson έχει γίνει ένας εργοδότης στον οποίο όλοι θέλουν να εργαστούν. Και ένας leader που όλοι θέλουν να ακολουθήσουν. Παράλληλα, καταφέρνει να είναι αγαπητός σε ένα μεγάλο κομμάτι από το ευρύ κοινό. Και μην το παραβλέπετε αυτό. Αν καταφέρεις να είσαι αγαπητός, μπορείς πιο εύκολα να πείσεις το κοινό για κάτι. ‘Η για να πουλήσεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.

Σε παρόμοια στρατηγική, βλέπουμε να κινούνται και αρκετές Ελληνικές εταιρίες. Ειδικά στα χρόνια της κρίσης όπου οι μισθοί και οι εργασιακές συνθήκες έχουν γίνει χειρότερες από πριν, κάποιοι προσπαθούν αν ξεφύγουν από αυτό το σκηνικό, και να γίνουν τα «φωτεινά παραδείγματα». Σε αρκετές περιπτώσεις τα καταφέρνουν.

Βλέπουμε, για παράδειγμα, την εταιρία Καρέλιας να μοιράζει κάθε χρόνο δώρα και μπόνους προς τους εργαζομένους της. Και να το προβάλει προς τα έξω όσο πιο έντονα γίνεται. Βλέπουμε επίσης τον Σκλαβενίτη να λέει «όχι» στο άνοιγμα των καταστημάτων του της Κυριακές. Βάζοντας μπροστά την προσωπική ζωή των υπαλλήλων του, την οποία δεν θέλει να διαταράξει. Και τα παραδείγματα είναι αρκετά. Αν καταφέρεις να φτιάξεις το προφίλ σου ως «καλός εργοδότης», μπορείς να κερδίσεις πολλά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 + six =