αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠως ο Μαραθώνιος τόνωσε τα ξενοδοχεία της Αθήνας

Πως ο Μαραθώνιος τόνωσε τα ξενοδοχεία της Αθήνας

Δεν επαναπαύονται οι ξενοδόχοι της Αθήνας έναντι των αυξημένων τουριστικών ροών της πρωτεύουσας, αλλά αντίθετα είναι σε επιφυλακή για τη νέα χρονιά. Όπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο νέος γενικός γραμματέας της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού, Ευγένιος Βασιλικός, “τα πράγματα είναι καλά αλλά εύθραυστα. Δεν φαίνεται κάτι αρνητικό, αλλά οι επαγγελματίες του κλάδου είναι σε επιφυλακή”.

Ο κύριος Βασιλικός εκτιμά ότι υπάρχει δρόμος μέχρι να σταθεροποιηθούν οι αφίξεις σε υψηλά επίπεδα για την Αθήνα και για το λόγο αυτό εστιάζει στην ανάπτυξη των υποδομών. Για μια ακόμα φορά οι ξενοδόχοι της Αθήνας κάνουν λόγο για την ανάγκη ύπαρξης συνεδριακού κέντρου, που με τη σειρά του θα συμβάλλει στον εμπλουτισμό των τουριστικών προϊόντων στο χαρτοφυλάκιο της Αθήνας.

Ο κ. Βασιλικός στάθηκε και στον κλασικό αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, αναφορικά με τον οποίο είπε ότι παραμένει στόχος η καθιέρωση του Νοεμβρίου ως μήνα Μαραθωνίου, ώστε επισκέπτες- δρομείς να παραμένουν στην πόλη πέραν των 2 και 3 ημερών, όπως συμβαίνει τώρα. Σε κάθε περίπτωση ο κλασικός Μαραθώνιος είναι μια τονωτική ένεση για τις πληρότητες των ξενοδοχείων της Αθήνας, ανάφερε ο κ. Βασιλικός.

Σύμφωνα με την περιφέρεια της Αθήνας, υπολογίζεται ότι η φετινή διοργάνωση, με ρεκόρ συμμετοχών 55.000 δρομέων (σε όλες τις διαδρομές), εκ των οποίων οι 9.000 από το εξωτερικό, πρόκειται να ξεπεράσει τα 30 εκατ. ευρώ σε έσοδα για την πόλη της Αθήνας, ενώ έχει διαπιστωθεί ότι παρατείνει κατά δύο εβδομάδες τουλάχιστον την τουριστική σεζόν.

Πηγή: Euro2day.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

thirteen + 14 =