αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να σταματήσεις να ανησυχείς για την γνώμη των άλλων

Πως να σταματήσεις να ανησυχείς για την γνώμη των άλλων

Ως ενήλικες, πολύ λίγοι από εμάς δεν νοιαζόμαστε για το τι σκέφτονται οι άλλοι. Και όταν μας απασχολεί το αν μας συμπαθούν οι άλλοι – ή προσπαθούμε πάρα πολύ να τους ευχαριστήσουμε όλους – κινδυνεύουμε να χάσουμε τον εαυτό μας.

«Το να είμαστε εξαρτημένοι από την αποδοχή των άλλων – τόσο εξαρτημένοι που ανταλλάσσουμε όλο τον χρόνο, την ενέργεια και τις προσωπικές μας προτιμήσεις για να την αποκτήσουμε – καταστρέφει τις ζωές μας», έγραψε η Μάρθα Μπεκ στο The Oprah Magazine. Με άλλα λόγια, η ακραία αναζήτηση έγκρισης και αποδοχής, είναι μια συνταγή για άγχος, εξουθένωση και ένα σωρό ζητήματα που απειλούν την ευημερία μας.

Τι μπορούμε να κάνουμε; Εδώ είναι 3 κινήσεις για να σταματήσεις να ανησυχείς για την γνώμη των άλλων, όπως τις διαβάσαμε στην αμερικανική thrive global.

Αποδέξου ότι όλοι θέλουμε να είμαστε συμπαθείς

Το πρώτο βήμα για να αποσυμπιεστείτε από το άγχος που σας προκαλούν οι απόψεις των ανθρώπων για εσάς, είναι απλώς να το αποδεχτείτε ως ένα φυσιολογικό μέρος της ανθρώπινης ύπαρξης. Το «μη σε ενδιαφέρουν οι γνώμες των άλλων» είναι πιο εύκολο να το λες παρά να το κάνεις. Μόλις συμβιβαστείτε με τη φυσική τάση να θέλετε να σας συμπαθούν, μπορείτε να αρχίσετε να έχετε λιγότερο άγχος και να στρέψετε την εστίαση σας αλλού.

Αποφύγετε την παγίδα του overthinking

Εάν αγχώνεστε για το τι σκέφτεται κάποιος για εσάς, μπορεί να δημιουργείτε μια ανησυχία που ζει στο μυαλό σας – αλλά δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Κάποιος που δεν απαντά αμέσως σε ένα email δεν σημαίνει ότι μας αγνοεί ή μας υπονομεύει σκόπιμα. Σκεφτείτε την πιθανότητα ο συνάδελφός σας μόλις να επέστρεψε από ένα ταξίδι και να τσεκάρει τώρα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή έχει καταπιαστεί με άλλο project. Το μόνο χειρότερο πράγμα από το να νοιάζεσαι για την πραγματική γνώμη άλλου κάποιου, είναι η εμμονή σε μια άποψη που πιθανότατα… δεν υπάρχει.

Να είσαι οκ με την απόρριψη

Συχνά, αναζητούμε την αποδοχή των άλλων, επειδή πιστεύουμε ότι δεν μπορούμε να αντέξουμε να μας απορρίπτουν ή να μας αντιπαθούν. Αν τείνετε να στρέφεστε εναντίον του εαυτού σας όταν δεν έχετε την αποδοχή που ζητάτε, ίσως κάτι πρέπει να αλλάξετε. Για παράδειγμα, εάν ένας συνάδελφος ή ένας φίλος δεν είναι πολύ θετικός για κάτι που έχετε κάνει — και σας κάνει κριτική — υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι η αξία σας ως άνθρωπος δεν πηγάζει από το αν σας συμπαθεί κάποιος ή όχι. Συμπέρασμα: Το ότι κάποιος άλλος σκέφτεται κάτι για εσάς, δεν σημαίνει ότι είναι αληθές.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × three =