αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να πεις μια καλή επιχειρηματική ιστορία στους ανθρώπους, όταν όλα… έχουν ειπωθεί ξανά στο παρελθόν

Πως να πεις μια καλή επιχειρηματική ιστορία στους ανθρώπους, όταν όλα… έχουν ειπωθεί ξανά στο παρελθόν

Νομίζεις ότι έχεις βρει την «καταπληκτική ιδέα». Κάτι που δεν έχει σκεφτεί κανένας άλλος. Κάτι που δεν έχει ξανά ειπωθεί ποτέ. Αλλά τελικά, με ένα απλό Googlάρισμα ή βγαίνοντας λίγο από το σπίτι και συζητώντας με ανθρώπους, διαπιστώνεις ότι όλα όσα έχεις στο μυαλό σου… είναι ήδη γνωστά. Τα έχουν πει ή δοκιμάσει άλλοι στο παρελθόν. Και τώρα, γιατί να ακούσει κάποιος την επιχειρηματική σου ιστορία;

Ναι οκ, μπορείς να πεις τα κλασικά, ότι «λύνεις ένα πρόβλημα» ή ότι «ακόμα και οι σπουδαίοι καλλιτέχνες παίρνουν ιδέες από άλλους». Καλά είναι όλα αυτά, αλλά δεν αρκούν. Χρειάζεται πρωτοτυπία. Να μιλήσεις για τον δικό σου βαθύτερο σκοπό, αλλά και το δικό σου story που σε οδήγησε στο να δημιουργήσεις το δικό σου project. Σκέψου τα παραδείγματα των Apple και Google. Όταν πρώτο βγήκαν στην αγορά, είχαν από μια ξεχωριστή ιστορία να πουν. Για να ξεχωρίσουν μέσα στο πλήθος. Εσύ δεν χρειάζεται να είσαι Apple για να το πετύχεις.

Άνθρωποι με πολύ τα ταπεινά υπόβαθρα, έχουν καταφέρει να χτίσουν τις δικές τους επιχειρηματικές ιστορίες. Και να φτάσουν στην επιχειρηματική επιτυχία.

Πρέπει να χτίσεις το brand σου, πάνω στην δική σου ιστορία. Όπως εξηγεί το Entrepreneur.com, είναι χρήσιμο να απαντήσεις σε μερικές ερωτήσεις:

Γιατί υπάρχει η εταιρεία σας ή ποιος είναι ο σκοπός της;

Τι σας ώθησε να ξεκινήσετε μια επιχείρηση;

Τι νομίζετε ότι είναι λάθος με τη βιομηχανία σας και / ή τον κόσμο γενικότερα;

Ποιες ήταν οι προκλήσεις σας και πώς τους ξεπεράσατε;

Ποιες ήταν μερικές από τις μεγάλες επιτυχίες και αποτυχίες σας;

Όλα αυτά, θα συμβάλουν στο να «χτίσεις» ένα ξεχωριστό brand, με βάση την ιστορία σου. Για να κάνεις όλο αυτό πιο γνωστό, μπορείς να χρησιμοποιήσεις άρθρα, βίντεο ή αναρτήσεις στα social media. Βάλε και την ομάδα σου στο παιχνίδι. Σίγουρα θα έχουν και αυτοί πολλές καλές ιδέες να παραθέσουν. Οι ιστορίες κάνουν τη διαφορά. Οι άνθρωποι έχουν κουραστεί να βλέπουν εταιρίες, οι οποίες προσπαθούν με το «καλημέρα» να τους πουλήσουν τα νέα προϊόντα τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen − twelve =