αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να παρουσιάσεις την ιδέα σου: Ο Matthew McConaughey παραθέτει 3 επικοινωνιακά τρικ

Πως να παρουσιάσεις την ιδέα σου: Ο Matthew McConaughey παραθέτει 3 επικοινωνιακά τρικ

O Matthew McConaughey έχει μια διαδρομή 30 ετών στην υποκριτική, έχει κερδίσει Όσκαρ, και σίγουρα έχει αναπτύξει τις δικές του επικοινωνιακές ικανότητες. Πρόσφατα ο διάσημος ηθοποιός ξεκίνησε να παραδίδει κάποια μαθήματα στη σχολή του Moody College of Communication στο Πανεπιστήμιο του Τέξας. Συγκεκριμένα, συμμετείχε σε μια σειρά βίντεο και κάλυψε θέματα που αφορούν τη διαφήμιση, το μάρκετινγκ και τις δημόσιες σχέσεις.

Σε ένα από αυτά τα βίντεο, με τίτλο «Crafting a story to sell your product», παραθέτει 3 tips έτσι ώστε να pitchάρεις την ιδέα σου και να πείσεις το ακροατήριο που έχεις μπροστά σου. Αυτά τα tips αναλύει και το inc.com σε άρθρο του.

1# Να ξέρεις το κοινό σου. Όταν ο McConaughey κάνει μια ταινία, την εξηγεί διαφορετικά στη σύζυγό του, στον επικεφαλής του στούντιο ή στα παιδιά του. «Επιλέξτε το κοινό- στόχο σας, μελετήστε τον στόχο σας και πουλήστε το προϊόν σας με τον καλύτερο τρόπο, έτσι ώστε να το καταλάβουν», λέει ο ηθοποιός. Σκεφτείτε την ηλικία, το εκπαιδευτικό επίπεδο και την εμπειρία που έχουν στον κλάδο σας. Είναι λίγο σαν τους δασκάλους στο σχολείο ή το πανεπιστήμιο: Δεν έχει νόημα για κάποιον δάσκαλο να αναλύει ένα θέμα με τρόπο που… ξεπερνά το μυαλό των μαθητών του.

2# Ξεκίνα με το «γιατί». Είναι σημαντικό να ξεκινήσεις απαντώντας σε ένα ερώτημα: Γιατί το προϊόν σου είναι χρήσιμο; «Ποιο πρόβλημα διορθώνετε; Πώς κάνετε τη ζωή κάποιου καλύτερη; Είναι το προϊόν σας πιο βολικό, πιο βιώσιμο, πιο ευχάριστο; Βοηθήστε με να καταλάβω γιατί το χρειάζομαι ως καταναλωτής», λέει ο McConaughey. Οι λίγο παλαιότεροι θα θυμούνται ότι μια παρόμοια τακτική ακολουθούσε και ο Steve Jobs στις παρουσιάσεις του.

3# Πες μια ιστορία. Κάτι ακόμα που παίζει ρόλο, είναι το συναίσθημα, όπως εξηγεί ο ηθοποιός: «Για να φτάσετε στο κεφάλι πρέπει να περάσετε από την καρδιά». Ναι, κάτι αντίστοιχο ισχύει και όταν παρουσιάζεις μια business ιδέα. Πολύ συχνά, οι επιχειρηματίες υποθέτουν ότι π.χ. οι επενδυτές θέλουν να δουν δεδομένα, αριθμούς, γραφήματα και προβλέψεις. Αν και αυτό είναι αλήθεια, οι επενδυτές είναι δύσπιστοι ως προς τους αριθμούς – όπως τους πιθανούς αριθμούς πωλήσεων – επειδή γνωρίζουν ότι υπάρχει αρκετή «μαντεψιά» για τη δημιουργία αυτών των αριθμών.

Οι ιστορίες είναι πιο ισχυρές από τους αριθμούς σε εταιρείες πρώιμου σταδίου, επειδή βοηθούν τους επενδυτές και τους πιθανούς συνεργάτες να καταλάβουν πως «συνδέεται» η ιδέα ή το προϊόν με τον κόσμο. Η ιστορία με έναν πελάτη μπορεί να κάνει τα πράγματα πιο ξεκάθαρα. Και έτσι θα πείσεις την άλλη πλευρά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × three =