αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να παραμείνεις «συνδεδεμένος» με τους πελάτες σου, εν μέσω lockdown | Tου Γιάννη Μπελεγρίνη

Πως να παραμείνεις «συνδεδεμένος» με τους πελάτες σου, εν μέσω lockdown | Tου Γιάννη Μπελεγρίνη

Οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο προσπαθούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Η εξάπλωση του Covid-19 έφερε ξαφνικές αλλαγές σε όλους. Η φράση του Mark Zuckerberg που λέει ότι «Ζούμε σε έναν κόσμο που αλλάζει πολύ γρήγορα», μοιάζει να εφάπτεται πλήρως εδώ. Και οι εταιρίες πρέπει επίσης να προσαρμοστούν. Αν θέλουν να βγουν δυνατές μέσα από αυτή την κατάσταση.

Μπορεί μέσα σε αυτή τη χρονική περίοδο να έχουν «παγώσει» πολλές επαγγελματικές δραστηριότητες, οι πωλήσεις να έχουν μειωθεί και τα business events να έχουν αναβληθεί προ πολλού. Ωστόσο, δεν είναι μια περίοδος όπου πρέπει απλά… να κάτσεις και να περιμένεις. Αν έχεις ένα δικό σου business project, πρέπει να κάνεις τις κατάλληλες κινήσεις έτσι ώστε να είσαι ένα βήμα πιο μπροστά όταν όλη αυτή η περιπέτεια τελειώσει.

Τώρα θα δούμε «στα γρήγορα» δύο απλές κινήσεις που μπορείς να κάνεις εν μέσω lockdown, έτσι ώστε να μείνεις «συνδεδεμένος» με τους πελάτες σου. Να δημιουργήσεις καλύτερη επαφή με το κοινό σου, κάτι που θα σου δώσει επιπλέον ώθηση στην συνέχεια.

1# Μείνε συνδεδεμένος με την κοινότητα. Αυτό στην εποχή μας είναι πολύ πιο εύκολο. Σίγουρα έχεις social media για την επιχείρηση σου. Πιθανότατα και ένα website. Προσπάθησε να τα κρατήσεις ενεργά όλο αυτό το διάστημα- ακόμα κι αν η επιχείρηση σου είναι «κλειστή». Δημοσίευσε περιεχόμενο στα social media. Απάντησε στα σχόλια και στα μηνύματα των χρηστών. Δες αν χρειάζονται κάτι που μπορείς να τους παρέχεις. Και δώσε -αν μπορείς- ένα χρονοδιάγραμμα σχετικά με το πότε θα επανέλθει η επιχείρηση σου σε μία κανονικότητα.

2# Προσαρμόσου στα οικονομικά δεδομένα, με έκτακτες προσφορές. Αν το business project σου είναι ενεργό, προσπάθησε να προσαρμοστείς στα νέα δεδομένα και να δημιουργήσεις μια ευκαιρία: Μπορείς, για παράδειγμα, να ανακοινώσεις έκτακτες προσφορές. Οι μειωμένες τιμές είναι πολύ πιθανό να τραβήξουν τα βλέμματα του κοινού. Έτσι θα ξεκινήσεις να κάνεις πωλήσεις και να δημιουργείς νέες συνεργασίες. Οι οποίες μπορεί να διατηρηθούν (ή και να αυξηθούν) ακόμα και μετά το lockdown. Φυσικά είναι χρήσιμο οι προσφορές αυτές να γίνουν γνωστές στο κοινό. Αυτό μπορεί να γίνει άμεσα, μέσα από τα social media σου ή μέσα από κάποια διαφημιστική προβολή.

Η κρίση που διανύουμε θα τελειώσει αργά ή γρήγορα. Οι σχέσεις που έχουμε δημιουργήσει όμως με το κοινό θα παραμείνουν. Είτε είναι καλές, είτε κακές. Και θα έχουμε τα ανάλογα αποτελέσματα στην «επόμενη ημέρα».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × 2 =