αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να ξεκινήσεις ένα blog που θα θέλουν να το διαβάσουν οι άνθρωποι

Πως να ξεκινήσεις ένα blog που θα θέλουν να το διαβάσουν οι άνθρωποι

Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν πολλά blog εκεί έξω. Το 2016 υπολογίζεται ότι έγιναν συνολικά 2,7 εκατ. blog posts. Όλο και περισσότεροι bloggers «ξεφυτρώνουν». Και απλώνονται σε όλα τα πεδία. Από την τεχνολογία, μέχρι την μόδα. Αυτά όλα δεν πρέπει να σε αποθαρρύνουν από το να φτιάξεις το δικό σου blog.

Το ερώτημα εδώ βέβαια, είναι το πως θα αποκτήσεις το δικό σου κοινό. Πως θα κάνεις τους ανθρώπους να διαβάζουν τα δικά σου άρθρα. Και σιγά- σιγά να αποκτήσεις μια μεγάλη μάζα αναγνωστών που θα σε ακολουθεί και θα θέλει να διαβάσει αυτά που γράφεις. Έτσι ώστε να μπορέσεις να αξιοποιήσεις το blog σου και σε επαγγελματική βάση.

Η AmyAnn Cadwell δίνει μερικά tips μιλώντας στο The Muse. Η ίδια είναι συνιδρύτρια και αρχισυντάκτρια του Good Trade, ένα blog που επικεντρώνεται στο κοινωνικό καλό. Άρχισε το blog το 2015 ως ένα παράλληλο project και και σύντομα έγινε αυτό η full-time δουλειά της.

Πρώτα από όλα, πρέπει να βρεις την αποστολή σου. Σκέψου που θα εστιάζει το blog σου. Το σημαντικό εδώ: Πρέπει να είσαι παθιασμένος με το αντικείμενο που θα γράφεις. Δεν είναι εύκολο π.χ. ένας άντρας που δεν ασχολείται με μόδα, να αναπτύξει ένα fashion blog. Πρέπει η θεματολογία να αρέσει σε εσένα τον ίδιο. Και στη συνέχεια να μεταφέρεις τις όποιες γνώσεις έχεις στο κοινό.

Μετά, βασικό στοιχείο είναι η συνεπεια. Αφού έχεις φτιάξει αυτό που θέλεις, πρέπει να γράφεις συχνά. Δεν έχει νόημα να φτιάξεις ένα blog και να γράφεις… 1 φορά τον μήνα ή όταν έχεις χρόνο. Δεν μπορείς να γράφεις κάθε ημέρα. Οκ, μπορεί να εφαρμοστεί και αυτό το μοντέλο. Αποφάσισε π.χ. ότι θα δημοσιεύεις 3 φορές την εβδομάδα. Και μείνε πιστός σε αυτό. Tips: Μην υποσχεθείς ένα χρονοδιάγραμμα που… δεν μπορείς να τηρήσεις. Αν το blog είναι ένα παράλληλο project για εσένα, δεν θα μπορείς να γράφεις 10 κείμενα την ημέρα. Οπότε μην υποσχεθείς στους αναγνώστες κάτι τέτοιο.

Τρίτο και πολύ σημαντικό: Να βρίσκεις συνεχώς έμπνευση. Στην αρχή τα πράγματα ίσως είναι πιο εύκολα. Όμως όσο περνά ο καιρός, οι ιδέες σου πιθανότατα θα «εξατμίζονται». Άλλωστε πόσα πράγματα να γράψεις πάνω σε ένα συγκεκριμένο θεματολογικό πεδίο. Χρησιμοποίησε τα social media για να βρεις νέα ερεθίσματα. Ρώτα και τους αναγνώστες τι άλλο θα ήθελαν να δουν και άνοιξε έναν διάλογο μαζί τους.

Τέλος, είναι κομβικής σημασία όλα αυτά που γράφεις, να φτάνουν μπροστά στους αναγνώστες. Ακόμα και τα καλύτερε θέματα να έχεις, αυτά θα είναι άχρηστα, αν δεν έχει τη δυνατότητα να τα εντοπίσει ο μέσος χρήστης. Στην εποχή μας αυτό είναι πιο εύκολο. Φυσικά μέσα από τα social media. Ότι αναρτήσεις κάνεις στο blog, θα πρέπει να ποστάρονται και στα social κανάλια σου. Το Facebook, το Twitter, το Linkedin και το Instagram είναι μερικές από τις πλατφόρμες που μπορείς να χρησιμοποιήσεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

8 − one =