αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να μετατρέψεις την ιδέα σου σε ένα success story

Πως να μετατρέψεις την ιδέα σου σε ένα success story

Είναι πιθανό να σου έχει τύχει και εσένα: Να νιώσεις κάποια στιγμή ότι έχεις βρει την «καταπληκτική ιδέα». Να περπατάς νιώθοντας σαν να έχεις μια φούσκα που περιμένει… να σκάσει. Όταν οι φίλοι σου ρωτούν πως τα πας, το μόνο που θέλεις να κάνεις είναι να τους πεις για την ιδέα σου. Τα καλά νέα είναι ότι οι ιδέες μας, έχουν την ικανότητα να μας ενθουσιάζουν.

Τα όχι και τόσο καλά νέα; Πολλές από αυτές τις ιδέες δεν μετατρέπονται σε μια μεγάλη επιτυχία.

Και τότε, τι χρειάζεται μια ιδέα για να μετατραπεί σε ένα success story; Το αμερικανικό Entrepreneur.com παραθέτει μερικά points.

H ιδέα σου δεν είναι το παιδί σου

Η συντριπτική πλειονότητα των ιδεών αλλάζει δραστικά στη διάρκεια της ζωής τους. Η αρχική ιδέα μπορεί να είναι εντελώς διαφορετική με αυτό που θα βγει τελικά στην αγορά. Για αυτόν τον λόγο, είναι σημαντικό για τους επιχειρηματίες να είναι πρόθυμοι να ακούσουν πληροφορίες από διάφορες πηγές — πιθανούς πελάτες, το δίκτυό τους, τους συνεργάτες τους κ.λπ. Αρκεί βέβαια να μην μένεις στην… προσωπική άποψη του καθενός. Αυτό που χρειάζεσαι είναι ένα πιο ευρύτερο feedback. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για την ιδέα σας είναι να την εκθέσετε σε όσο το δυνατόν περισσότερη κριτική. Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε αυτό το feedback με εποικοδομητικό και θετικό τρόπο. Και επειδή πολλές φορές όταν μας κάνουν κριτική μπορεί να νιώσουμε δυσφορία, ένα καλό τρικ εδω είναι να εστιάζεις στο όραμα σου και όχι στην ίδια την ιδέα. Η ιδέα είναι το εργαλείο για να φτάσεις εκει που θες.

Κάνε τα περίπλοκα πράγματα απλά

Ασε στην άκρη τις περίπλοκες αναλύσεις και τις… κλισέ φράσεις που ίσως διάβασες σε βιβλία. Χρησιμοποίησε data και points. Οι έμπειροι επενδυτές και επιχειρηματίες γνωρίζουν ήδη όλες τις… φανταχτερές λέξεις και φράσεις. Έτσι, αν τους κάνετε μια παρουσίαση, δεν θα εντυπωσιαστούν αν ρίξετε στο τραπέζι άπειρη εξειδικευμένη ορολογία. Η πλειονότητα των επενδυτών ενδιαφέρεται περισσότερο για την ικανότητα του επιχειρηματία να βουτήξει στον πυρήνα της ιδέας του και να εξηγήσει τι κάνει, σε γλώσσα που είναι ευκολοχώνευτη. Εν ολίγοις: Μίλα με τρόπο που θα καταλάβαινε και η γιαγιά σου.

Think big

Τα μεγάλα όνειρα σας δίνουν κίνητρo. Μη φοβάστε να βάλετε μεγάλους στόχους.

Act small

Οι μικρές ενέργειες σάς δίνουν μια εικόνα για το αν είστε ή όχι στο σωστό δρόμο. Ετσι θα δείτε κάποια χειροπιαστά αποτελέσματα.

Απότυχε γρήγορα

Είναι αδύνατο να μην αποτύχεις ποτέ. Στην αρχή, τα λάθη είναι ‘φθηνότερα’ επειδή δεν έχετε επενδύσει ακόμα όλο το χρόνο και τα χρήματά σας στο project. Κάντε τα γρήγορα και φτηνά λάθη, μέχρι να τα καταφέρετε και να βρείτε το ιδανικό επιχειρηματικό μοντέλο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 + 12 =