07/12/24

Πως να λανσάρεις ένα καινούργιο brand: 4 κινήσεις που κάνουν τη διαφορά

Ένα νέο brand – το δικό σου brand- πρέπει να ταράξει τα νερά στην αγορά, αν θέλεις να γίνει πετυχημένο. Πρέπει να καταφέρεις να ξεχωρίσεις μέσα σε έναν κόσμο γεμάτο από μάρκες, πολλές από τις οποίες ήδη εμπιστεύονται οι άνθρωποι. Πως λοιπόν θα καταφέρεις να στρέψεις το κοινό προς το μέρος σου;

Μπορεί να έχεις ξοδέψει πολλές ώρες για να χτίσεις το project σου. Τώρα όμως πρέπει να κάνεις ένα καλό λανσάρισμα. Το αμερικανικό Entrepreneur.com κάνει τα δεδομένα λίγο πιο συγκεκριμένα. Και παραθέτει 4 κινήσεις που μπορούν να κάνουν την διαφορά σε ένα λανσάρισμα ενός brand.

Δώσε χρόνο στον εαυτό σου (και στο brand σου): Το λανσάρισμα ενός νεου brand είναι σημαντικό γεγονός. Και δεν είναι εύκολο να έρθουν σε εσένα οι πελάτες- χρήστες- συνδρομητές από την μια στιγμή στην άλλη. Άρα δώσε χρόνο στο δημιούργημα σου και παρέθεσε τα «όπλα» σου σταδιακά. Μια καλή επιλογή επίσης, είναι να προετοιμάσεις το κοινό «για αυτό που έρχεται» πριν κάνεις την επίσημη πρεμιέρα.

Μάθε το κοινό σου: Οκ, θες να φτάσεις μπροστά σε όσο το δυνατόν περισσότερα μάτια. Αλλά δεν έχει νόημα να προωθείς το project σου σε ανθρώπους που δεν πρόκειται ποτέ να ενδιαφερθούν. Μάθε το κοινό- στόχο σου, και εστίασε εκεί.

Branding παντού: Έφτιαξες την επιχείρηση που ήθελες, το λογότυπο και το site της. Δεν αρκούν αυτά. Φτιάξε εταιρικά social media, επαγγελματικές κάρτες και email. Πρέπει το brand σου να φαίνεται παντού.

Δημιούργησε προσδοκίες: Είναι αυτό που λέγαμε πριν. Προετοίμασε το κοινό για αυτό που έρχεται. Ίσως είναι χρήσιμο να αφήσεις… και ένα μυστήριο στην ατμόσφαιρα. Και θα δεις τους ανθρώπους να μετρούν ημέρες για να δουν αυτό που έχεις ετοιμάσει.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

1 × 2 =