αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να καταλάβεις μέσα σε 5 λεπτά ότι κάποιος δεν είναι σπουδαίος business leader

Πως να καταλάβεις μέσα σε 5 λεπτά ότι κάποιος δεν είναι σπουδαίος business leader

Πιθανόν θα έχεις έρθει σε επαφή με αρκετούς ανθρώπους που έχουν ηγετικές θέσεις μέσα σε επιχειρήσεις. Η αλήθεια είναι όμως ότι… δεν κάνουν όλοι για αυτή τη δουλειά. Και φυσικά αν θες να γίνεις εσύ ένας leader πρέπει να κινηθείς σωστά.

«Για να συνεχίσετε να αναπτύσσετε την ηγετική σας ικανότητα και να εμπνέετε τις καρδιές και το μυαλό των ανθρώπων για να κάνουν σπουδαία πράγματα θα χρειαστεί μάθηση και εξάσκηση. Το πιο σημαντικό: Να μάθετε να αποφεύγετε τα χαρακτηριστικά των πιο τοξικών αφεντικών», γράφει σε άρθρο του το αμερικανικό inc.com.

Και παραθέτει 3 λάθη που πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγει κάποιος. Είναι 3 σημάδια μέσα από τα οποία μπορείς να καταλάβεις άμεσα ότι κάποιος δεν είναι σπουδαίος leader. Και ούτε θα γίνει, αν συνεχίσει να βαδίζει στο ίδιο μονοπάτι.

1# Θέλεις όλα να γίνονται… ακριβώς όπως λες. ΄Έχουμε μιλήσει και σε παλαιότερο άρθρο για το Micromanaging. Είναι τότε που ο manager/ εργοδότης ασχολείται… με την κάθε μία λεπτομέρεια. Και θέλει όλα να γίνονται όπως ακριβώς το λέει. Εάν τα μέλη της ομάδας πρότειναν μια καλύτερη λύση σε σε ένα επιχειρηματικό challenge, κατά τη διάρκεια ενός video call, ο leader πρέπει να είναι ανοιχτός και να ακούσει τις ιδέες. Οι καλές ιδέες μπορούν να προέλθουν από παντού, ακόμα και από τον εργαζόμενο που είναι στην κατώτερη θέση της ιεραρχίας.

2# Επιπλήττεις τους εργαζομένους σου μπροστά στους άλλους. Το να επιπλήττεις τους εργαζομένους σου μπροστά σε συναδέλφους τους, είναι μία λάθος κίνηση. Το ίδιο συμβαίνει και με τη συστηματική απόρριψη καλών ιδεών και πρωτοβουλιών που προέρχονται απο άλλους. Αν δημιουργήσεις ένα τέτοιο κλίμα μέσα στον εργασιακό χώρο, θα δεις να αυξάνεται η απογοήτευση, να μειώνεται ο ενθουσιασμός, και οι εργαζόμενοι δεν θα αφήνουν τις ιδέες τους να έρθουν στην επιφάνεια. Αφού, πιθανότατα, θα ακούσουν αρνητικό feedback.

3# Θες πάντα να κλέβεις τα φώτα της δημοσιότητας. Η ομάδα φτιάχνει ένα υπέροχο προϊόν και το κυκλοφορεί εγκαίρως. Ο πελάτης είναι ευχαριστημένος για το πόσα χρήματα και χρόνο θα εξοικονομήσει με αυτό. Και τότε γίνεται το εξής: Το αφεντικό παίρνει όλα τα εύσημα. Κανένας έπαινος για την ομάδα, καμία γιορτή για την επιτυχία όλων, καμία αναγνώριση της συνεισφοράς των μελών της ομάδας. Αν είσαι leader σε μία εταιρία και θες πάντα να τραβάς τα φώτα πάνω σου, μάλλον δεν θα μπορέσεις να εμπνεύσεις τους άλλους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τέσσερις τακτικές που χρησιμοποιούν οι μάστερ της επικοινωνίας

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 + nineteen =