αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να κάνεις γνωστό το project σου, με πολύ μικρό μπάτζετ- Εδώ είναι 4 τρόποι

Πως να κάνεις γνωστό το project σου, με πολύ μικρό μπάτζετ- Εδώ είναι 4 τρόποι

Ωραία, είχε την ιδέα και κατάφερες να την μετατρέψεις σε ένα χειροπιαστό project. Πλέον το έχεις βγάλει στην αγορά. Αυτή είναι η μισή δουλειά. Αφού τώρα πρέπει να κάνεις γνωστό το project σου. Μπορεί να έχεις δημιουργήσει κάτι πολύ καλό, αλλά αυτό θα πάει χαμένο αν το «μήνυμα» σε φτάσει στο κοινό που θες.

Γράφει ο Γιάννης Μπελεγρίνης

Και τι μπορείς να κάνεις; Να ρίξεις 10 χιλ. ευρώ για διαφήμιση, θα πει κάποιος. Ναι, αυτή είναι η μια επιλογή. Τι γίνεται όμως αν δεν έχεις πολλά χρήματα να διαθέσεις; Πρέπει να κάνεις γνωστό το project σου με πολύ μικρό μπάτζετ. Γίνεται. Και τώρα θα δούμε 4 τρόπους.

1# Δημιούργησε περιεχόμενο: Είναι μια μόδα την οποία ίσως έχεις δει στα sites πολλών εταιριών. Κάπου εκεί, συνήθως υπάρχει η κατηγορία blog ή κάτι τέτοιο. Μέσα στο εταιρικό site ή πλατφόρμα. Εκεί δημιουργείται περιεχόμενο σχετικό με το πεδίο της εταιρίας. Και στην συνέχεια αυτό το περιεχόμενο διαμοιράζεται. Έτσι αρκετοί χρήστες θα έρθουν στο site σου για να διαβάσουν το εκάστοτε άρθρο, αλλά παράλληλα θα μάθουν και τι ακριβώς κάνει η επιχείρηση σου.

2# Μίλα: Ένα ακόμα τρόπος, είναι να μιλάς ο ίδιος για το project σου. Αυτό μπορεί να γίνει σε networking events, σε ομιλίες που θα κληθείς να μιλήσεις ο ίδιος ή με την παρουσία σου στα media. Όλα αυτά συνήθως δεν κοστίζουν τίποτα, και έχεις την ευκαιρία να μιλήσεις σε πολύ κόσμο με την μια.

3# Δίκτυο: ΟΚ, η επιχείρηση σου δεν θα γίνει γνωστή σε 1 εκατ. ανθρώπους μέσα σε μια ημέρα. Πρέπει να φτιάξεις πρώτα έναν πυρήνα ο οποίος θα αναπτύσσεται σιγά- σιγά. Δες το δίκτυο σου, στόχευσε τους κατάλληλους ανθρώπους και ξεκίνα να χτίζεις ένα group που πιθανόν θα ενδιαφέρεται για αυτό που έχεις φτιάξει. Ενημέρωσε τους για το νέο σου ξεκίνησα, και φρόντισε αυτή η ομάδα να γίνεται όλο και μεγαλύτερη.

4# Social Media: Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να τα αφήσουμε απ’ έξω. Εδώ όμως υπάρχει μια υποσημείωση. Ναι, μπορείς π.χ. να φτιάξεις μια Facebook Page δωρεάν, όμως η γιγάντωση της είναι σχεδόν απίθανο να γίνει χωρίς να ρίξεις χρήματα. Είναι και ένα λάθος που κάνουν πολλοί νέοι επιχειρηματίες. Δηλαδή, φτιάχνουν social media profiles για την επιχείρηση τους, μαζεύουν 100- 200- 300 φίλους, και μετά… κάθονται και τα κοιτάνε. Έτσι δουλειά (μάλλον) δεν θα γίνει. Ξεκίνα λοιπόν δωρεάν, αλλά στην πορεία προσπάθησε να επενδύσεις έστω μικρά ποσά, για να προσελκύσεις περισσότερο κόσμο, όσο πιο γρήγορα γίνεται.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three + twelve =