αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να θέσεις την επιχείρηση σου ως «προσωρινά κλειστή» στο Google

Πως να θέσεις την επιχείρηση σου ως «προσωρινά κλειστή» στο Google

Με την εξάπλωση του κορονοιού, η Google κινήθηκε άμεσα και δίνει την δυνατότητα στους επιχειρηματίες να θέσουν την επιχείρηση τους ως “προσωρινά κλειστή”. Με απλά λόγια, μπορείτε να ενημερώνετε τους πελάτες σας για την κατάσταση της επιχείρησής σας εν μέσω πανδημίας, ενώ αυτοί με τη σειρά τους μπορούν να βλέπουν ποια καταστήματα είναι ανοιχτά και ποιες ώρες, για να μην περιφέρονται άσκοπα στους δρόμους. Τα αποτελέσματα θα γίνονται ορατά τόσο στο Search όσο και στο Maps.

Για να ενημερώσετε το επιχειρηματικό σας προφίλ:

  1. Μπείτε στο Google My Business
  2. Στο μενού αριστερά επιλέξτε Πληροφορίες
  3. Στα δεξιά υπάρχει η επιλογή “Κλείσιμο αυτής της επιχείρησης στο Google” (ίσως να χρειαστεί να πατήσετε στο βελάκι για να αποκαλυφθεί το μενού από κατω)
  4. Κάντε κλικ στο “Επισήμανση ως προσωρινά κλειστής

Από την άλλη, αν η επιχείρησή σας έχει απλά προσαρμόσει τις ώρες και μέρες εργασίας και δεν έχει κλείσει τελείως, μπορείτε να επιλέξετε από την καρτέλα Πληροφορίες το “Προσθήκη ειδικού ωραρίου λειτουργίας”.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × 5 =