αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να διαχειριστείς τους ανθρώπους που… ψάχνονται συνεχώς για καυγά: Εδώ είναι 4 τρόποι

Πως να διαχειριστείς τους ανθρώπους που… ψάχνονται συνεχώς για καυγά: Εδώ είναι 4 τρόποι

Εάν έχετε συναντήσει ποτέ ένα άτομο με έντονη τάση για σύγκρουση, ξέρετε πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να αλληλεπιδράσετε με αυτόν τον τύπο προσωπικότητας. Ανεξάρτητα από το πόσο προσπαθείτε να διατηρήσετε την ηρεμία, μπορούν πάντα να βρουν έναν τρόπο να σας επιβάλουν αυτό που θέλουν, να σας μεταθέσουν την ευθύνη ή να σας παρενοχλήσουν ή να σας ταπεινώσουν με κάποιο τρόπο.

Σε πολλές περιπτώσεις, τα άτομα αυτά βίωσαν παιδικά τραύματα ή άλλες προκλήσεις που τους εμπόδισαν να μάθουν δεξιότητες επίλυσης συγκρούσεων. Ωστόσο, αυτο δεν είναι δικαιολογία για τα άτομα με υψηλή τάση σύγκρουσης για να κακομεταχειρίζονται τους άλλους. Εάν έχετε οποιονδήποτε τύπο σχέσης ή συνεργασίας με ένα άτομο με έντονη τάση σύγκρουσης, είναι σημαντικό να βάλετε όρια για να προστατεύσετε τον εαυτό σας. Δεν πρέπει να θυσιάσετε τη δική σας ψυχική και συναισθηματική ευημερία για χάρη των ανθυγιεινών συνηθειών κάποιου άλλου.

Εδώ είναι 4 τρόποι για να διαχειριστείς ένα τέτοιο άτομο.

Βάλε λογικούς στόχους

Μπορεί να θέλετε απεγνωσμένα να επιλύσετε τα ζητήματα μεταξύ σας και του άλλου ατόμου. Αυτή είναι μια ιδιαίτερα κοινή πρόκληση για όσους έχουν μέλη της οικογένειας με τάσεις σύγκρουσης. Μπορεί να λαχταράτε μια αίσθηση εγγύτητας και ομαλότητας με τον γονέα ή τον αδερφό σας και μπορεί να θέλετε περισσότερο από οτιδήποτε άλλο να θεραπεύσετε τη σχέση. Αν και αυτό μπορεί να είναι δυνατό, στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν θα πρέπει να περιμένετε μια ολοκληρωτική αλλαγή από την μία ημέρα στην άλλη.

Μπορείτε να προστατεύσετε τον εαυτό σας και να αποφύγετε την απογοήτευση θέτοντας συγκεκριμένους, εφικτούς στόχους για τις αλληλεπιδράσεις σας. Αντί να ελπίζετε να διορθώσετε τη σχέση στο σύνολό της, προσπαθήστε να προσδιορίσετε τι θέλετε να πετύχετε. Για παράδειγμα, ο στόχος σας με έναν αδερφό με τάσεις σύγκρουσης, μπορεί να είναι να μοιραστείτε ένα καλό γεύμα μαζί. Ο στόχος σας με έναν συνάδελφο μπορεί να είναι να ολοκληρώσετε μια κοινή εργασία. Σχεδιάζοντας αυτά τα συγκεκριμένα αποτελέσματα, θα βγείτε από τις αλληλεπιδράσεις με μια αίσθηση ολοκλήρωσης αντί για απογοήτευση.

Αποδεχτείτε τους

Οι προσωπικότητες αυτές είναι δύσκολο να αντιμετωπιστούν και η συναισθηματική ανωριμότητα μπορεί να προκαλέσει μεγάλη αναταραχή σε μια φιλία, μια ρομαντική σχέση ή μια οικογενειακή κατάσταση. Η αποδοχή του ατόμου όπως είναι μπορεί να μην είναι το πρώτο που θέλετε, αλλά μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τις προσδοκίες σας για τη συμπεριφορά του.

Η απογοήτευση εμφανίζεται όταν περιμένουμε από κάποιον περισσότερα από όσα μας δίνει. Εάν κολλάτε στην ελπίδα ότι ένα άτομο με έντονη τάση σύγκρουσης θα αλλάξει τρόπους, πιθανότατα θα απογοητευτείτε ξανά και ξανά. Όταν αποδεχτείτε τη συμπεριφορά τους και σταματήσετε να περιμένετε αλλαγή, θα αποφύγετε μια μεγάλη απογοήτευση.

Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να συγχωρείτε ή να υποστηρίζετε την επιβλαβή συμπεριφορά κάποιου. Μπορείτε να αναγνωρίσετε και να αποδεχτείτε τα ελαττώματα ενός ατόμου, θέτοντας επίσης σταθερά όρια για να τον αποτρέψετε από το να σας βλάψει.

Μείνετε ήρεμοι κατά τη διάρκεια της αντιπαράθεσης

Δυστυχώς, η αντιπαράθεση με μια τέτοια προσωπικότητα είναι μερικές φορές αναπόφευκτη. Μπορείτε να μειώσετε σημαντικά τον συναισθηματικό αντίκτυπο αυτών των επεισοδίων προσπαθώντας να κατανοήσετε τις σκέψεις του ατόμου και να σχεδιάσετε εκ των προτέρων τη σύγκρουση. Κατά τη διάρκεια της αντιπαράθεσης, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να αποσπαστείτε συναισθηματικά. Αυτό είναι πιο εύκολο να ειπωθεί παρά να γίνει, αλλά προσπαθήστε να θυμάστε ότι το άτομο έχει ένα μοτίβο συναισθηματικής ανωριμότητας και ότι δεν μπορείτε να το πάρετε προσωπικά.

Όταν κάποιος αρχίζει να αντιπαρατίθεται ή να είναι επιθετικός μαζί σας, είναι φυσικό να απαντάτε με τον ίδιο τρόπο. Ωστόσο, οι άνθρωποι με μεγάλη σύγκρουση θα το χρησιμοποιήσουν ως δικαιολογία για να κλιμακώσουν την κατάσταση. Εάν μπορείτε να παραμείνετε ήρεμοι και να μην απαντήσετε στα προσβλητικά σχόλια ή τις πράξεις τους, θα τους δώσετε λιγότερα ‘καύσιμα’.

Σκεφτείτε το παρόν αντί για το παρελθόν.

Εάν γνωρίζετε κάποιον τάσεις τσακωμού για μεγάλο χρονικό διάστημα, πιθανότατα έχετε μια μακρά λίστα… με παράπονα του παρελθόντος. Δεν χρειάζεται να συγχωρήσετε το άτομο για αυτές τις αδικίες, αλλά η επανεξέταση προηγούμενων ζητημάτων πιθανότατα θα οδηγήσει σε περισσότερες συγκρούσεις.

Όταν πρέπει να αλληλεπιδράσετε με το άτομο, σκεφτείτε τι προσπαθείτε να επιτύχετε αυτή τη στιγμή αντί για αυτό που συνέβη στο παρελθόν. Να θυμάστε ότι δεν μπορείτε να αλλάξετε αυτό που έχει ήδη συμβεί. Εάν αναφέρουν προβλήματα του παρελθόντος, προσπαθήστε να ανακατευθύνετε την προσοχή τους στο τωρινό θέμα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × 5 =