αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΠως να διαχειριστείς τα αρνητικά σχόλια για το project σου στα social media

Πως να διαχειριστείς τα αρνητικά σχόλια για το project σου στα social media

Στην εποχή των social media όλοι μπορούν να πουν την γνώμη τους. Αυτό είναι καλό, αφού δημιουργεί μια ελευθερία που παλιότερα δεν υπήρχε. Ωστόσο, μπορεί να δημιουργήσει και προβλήματα. Πλέον ο καθένας, από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, έχοντας πολλές ή καθόλου γνώσεις, μπορεί να σχολιάσει αρνητικά ένα project ή μια εταιρία που έχεις δημιουργήσει. Με ένα κλικ, στα social media.

Και τι πρέπει να κάνεις τότε; Είναι σίγουρα μια αμήχανη στιγμή την οποία πρέπει να διαχειριστείς με τον καλύτερο τρόπο. Ψυχραιμία. Υπάρχει λύση. Στο παρακάτω γράφημα θα δεις το πως πρέπει να διαχειριστείς βήμα- βήμα τέτοια αρνητικά σχόλια. Καταρχήν πρέπει φυσικά να διαβάσεις το σχόλιο και να δεις πως μπορείς να βοηθήσεις τον χρήστη. Είναι καλό να βγάλεις και ένα screenshot- τέτοια σχόλια είναι χρήσιμα για μελλοντικές εκπαιδεύσεις εντός της εταιρίας.

Σε καμία περίπτωση μην αρχίσεις… να διαγράφεις τα αρνητικά σχόλια. Φρόντισε να απαντήσεις με ψυχραιμία μέσα σε 1 ώρα, και να προτείνεις μια λύση στον δυσαρεστημένο χρήστη/ πελάτη. Επανέλαβε την ίδια διαδικασία όποτε χρειαστεί στο μέλλον. Μην ξεχνάς ότι πρέπει να παρακολουθείς καθημερινά τα social media σου και να είσαι σε ετοιμότητα.

http://i.imgur.com/AtRyIEF.jpg

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × three =