05/12/24

Πως να γράψεις το ιδανικό business blog post

Στην digital εποχή, βλέπουμε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να επενδύουν στο business blogging. Έτσι ώστε να ανεβάσουν την επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες τους και στη συνέχεια να προβάλουν τα προϊόντα τους στο κοινό που έχουν συλλέξει. Σίγουρα, δεν υπάρχει η «μαγική συνταγή» για να γράψεις το τέλειο blog post. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες στρατηγικές κινήσεις που μπορείς να κάνεις, έτσι ώστε οι αναρτήσεις σου να γίνουν όσο το δυνατό πιο ενδιαφέρουσες και να πετύχουν τον στόχο τους.

Όπως λέει το αμερικανικό Entrepreneur.com, πολλά business blogs είναι καλογραμμένα, ωστόσο έχουν ένα πρόβλημα: δεν βλέπουν τα πράγματα από τη μεριά του αναγνώστη. Είναι βασικό, να μπει στη θέση αυτού που απευθύνεσαι. Και να παραθέσεις τα όσα έχεις να γράψεις, βλέποντας τα πράγματα από τη δική του οπτική. Συνδυάστε αυτό το tip, με τις γνώσεις που πιθανότατα έχετε, σε σχέση με την επιχείρηση σας.

Ένα τέτοιοι blog post είναι επίσης η συνέχεια της φωνής της εταιρίας. Πρέπει να γράψεις πράγματα που εκφράζουν το brand, αλλά προσοχή: μην πέσεις στην παγίδα να γράφεις με εξειδικευμένο στιλ, και δύσκολες ορολογίες. Η απλή γλώσσα μετρά.

Να θυμάστε ότι γράφετε στο web. Είναι καλό να χρησιμοποιήσεις λευκό φόντο για πιο εύκολη ανάγνωση. Μπορείτε να κάνετε το κείμενο πιο «ζωηρό» με τη χρήση bolt λέξεων σε κάποια σημεία, και κενά μεταξύ των παραγράφων. Μη ξεχάσεις να χρησιμοποιήσεις κάποιες λέξεις- κλειδιά, που θα ανεβάσουν το site στις μηχανές αναζήτησης.

Και φυσικά, δουλέψτε πολύ πάνω στους τίτλους. Κάνουν τη διαφορά στο ίντερνετ. Πρέπει να είναι φτιαγμένοι έτσι, ώστε να τραβούν το μάτι του αναγνώστη και να τον κάνουν τελικά να κλικάρει για να διαβάσει το άρθρο. Οι αριθμοί στον τίτλο δουλεύουν καλά. Το σίγουρο είναι ότι οι τίτλοι αποτελούν ένα από τα βασικά στοιχεία, που μπορούν να φέρουν περισσότερους αναγνώστες στο site σας.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

two × five =