αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να αντιμετωπίσεις τους ανθρώπους που δεν σου απαντούν. Εδώ είναι μερικές κινήσεις

Πως να αντιμετωπίσεις τους ανθρώπους που δεν σου απαντούν. Εδώ είναι μερικές κινήσεις

Έχεις νιώσει ποτέ ότι είναι σαν… να στέλνεις ένα μήνυμα στον τοίχο; Στέλνεις ένα μήνυμα στο κινητό, ένα email ή αφήνεις ηχητικό, και μετά κάθεσαι με σταυρωμένα τα δάχτυλά σου, ελπίζοντας σε μια γρήγορη απάντηση. Αλλά κανείς δεν απαντά. Ανεξάρτητα από την αιτία της καθυστέρησης, ακολουθούν μερικές συμβουλές για να αντιμετωπίσετε όσους είναι απασχολημένοι και ανταποκρίνονται αργά ή καθόλου.

Κάντε τη σύνδεση

Πρώτα και κύρια, όταν συνδέεστε με ένα άλλο άτομο, πρέπει να του δώσετε έναν λόγο για να θέλει να σας βοηθήσει.

Ξεκινήστε αποφεύγοντας λάθη που αποσυνδέουν αμέσως τον δέκτη. Η λανθασμένη ορθογραφία του ονόματός του είναι ένα καλό παράδειγμα. Ο άλλος μπορεί να νιώσει ενοχλημένος και είναι λιγότερο πιθανό να απαντήσει γρήγορα. Επίσης, προσπαθήστε να μην ακούγεστε σαν… τηλεμάρκετινγκ (για παράδειγμα, «Θα ήθελα να σας μιλήσω για…»)—κανείς δεν θέλει να ασχοληθεί με κάτι τέτοιο.

Αντίθετα, τραβήξτε την προσοχή της επαφής σας δίνοντας του ένα κίνητροκαι ένα όφελος για να απαντήσει.

Διευκολύνετε την γρήγορη απάντηση

Ακόμα κι αν η επαφή σας ενδιαφέρεται να βοηθήσει, κάποιος που είναι απασχολημένος δεν θα έχει χρόνο να ξεπεράσει ένα περίπλοκο email ή να ακούσει έναν μακρύ, περίεργο ηχητικό. Επομένως, φροντίστε να βελτιστοποιήσετε το μήνυμά σας και να διευκολύνετε τον άλλο να απαντήσει γρήγορα χρησιμοποιώντας μερικές έξυπνες τακτικές.

Χρησιμοποιήστε τη γραμμή θέματος για να υποδείξετε αμέσως την ανάγκη σας και βοηθήστε τον παραλήπτη να δώσει προτεραιότητα στο αίτημά σας. Ξεκινώντας με κάτι όπως “Για Review”, “Θέλουμε feedback” ή “Παρακαλώ απαντήστε μέχρι την Τρίτη”, είναι ένας γρήγορος τρόπος για να κάνετε τις προσδοκίες σας ξεκάθαρες από την αρχή.

Μην ξοδεύετε πολύ χρόνο στο μήνυμά σας με μη σχετικές πληροφορίες. Να είστε ευγενικοί με ένα γρήγορο, «Ελπίζω το μήνυμα μου να σας βρήσκει καλά», και μετά βουτήξτε στην εισαγωγή και τον λόγο που επικοινωνείτε με τον δέκτη. Κρατήστε το επίσης απλό.

Follow up έξυπνα

Διευκολύνατε τον παραλήπτη σας να απαντήσει και εξακολουθείτε να μην λαμβάνετε απάντηση. Και τώρα τι; Ήρθε η ώρα για τη συνέχεια. Μπορεί να είναι δύσκολο να εξισορροπήσετε το να είστε χρήσιμοι VS ενοχλητικοί σε αυτό το στάδιο, αλλά είναι δυνατό ακολουθώντας τη σωστή γραμμή επικοινωνίας.

Μετά π.χ. το αρχικό email σας, κάντε ένα γρήγορο follow-up που έχει νόημα σύμφωνα με την προθεσμία σας. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα πρέπει να περιλαμβάνει το αρχικό email σας με μια σύντομη πρόταση στο επάνω μέρος που υπενθυμίζει στην επαφή σας το αρχικό αίτημα και την προθεσμία. Επίσης, φροντίστε να επανατοποθετήσετε τυχόν απαιτούμενα αρχεία.

Δεύτερο email και ακόμα δεν λαμβάνετε απάντηση; Ώρα για ένα τηλεφώνημα. (Περιμένετε τουλάχιστον 24 ώρες μετά την αποστολή του follow up email, εκτός και αν χρειάζεστε κάτι νωρίτερα.) Είτε βρείτε το άτομο στο τηλέφωνο είτε αφήσετε ένα φωνητικό μήνυμα, να είστε σύντομοι. Υπενθυμίστε του το αρχικό email, ποιος είστε και τι χρειάζεστε.

Ανεξάρτητα από το πώς θα κινηθείετ, πάντα να φεύγετε με το επόμενο βήμα να είναι στα χέρια σας— «Θα επανέλθω ξανά αύριο» μπορείτε να πείτε.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

9 + 2 =