αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να έχεις μία καλή ημέρα: 5 tips που λειτουργούν

Πως να έχεις μία καλή ημέρα: 5 tips που λειτουργούν

Μέσα στο απρόβλεπτο περιβάλλον που ζούμε τα τελευταία περίπου δύο χρόνια, η αρνητικότητα και το άγχος έχουν αυξηθεί. ‘Η μάλλον έχουν βρει μία… μόνιμη θέση στην καθημερινότητα μας.

Πέρα όμως από τους εξωτερικούς παράγοντες, έχει σημασία και ο τρόπος σκέψης που έχεις. Οι άνθρωποι που λένε στον εαυτό τους ότι θα έχουν μια κακή μέρα, βάζουν το μυαλό τους να ψάχνει συνεχώς αυτές τις συνθήκες για να επιβεβαιώσει ότι είχαν δίκιο. Το αντίθετο ισχύει επίσης. Ένα άτομο που εστιάζει τις σκέψεις του στην αναζήτηση μιας καλής μέρας, είναι πολύ πιο πιθανό να τη βρει.

Και τι μπορείς να κάνεις πρακτικά; Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να εκπαιδεύσεις το μυαλό σου να σκέφτεται πιο θετικά. Εδώ είναι 5 tips που λειτουργούν.

1# Φρόντισε να έχεις έναν καλό ύπνο. Άνθρωποι όπως η Arianna Huffington και ο Jeff Bezos έχουν μιλήσει για την σημασία του καλού ύπνου. Από εκεί ξεκινούν όλα. Φρόντισε να έχεις έναν καλό ύπνο το βράδυ, για τουλάχιστον 7 ώρες. Είναι το πρώτο βήμα για να έχεις μία καλή και παραγωγική ημέρα μόλις ξυπνήσεις. Και φυσικά θα είσαι γεμάτος ενέργεια.

2# Σχεδίασε τις ημέρες σου. Ένα πρόγραμμα για τις μέρες σας, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του άγχους και στην αποφυγή απροσδόκητων εκπλήξεων. Ένας καλός τρόπος για να το κάνετε, είναι να καθίσετε στο τέλος της εβδομάδας και να σχεδιάσετε χονδρικά τι πρέπει να κάνετε την επόμενη εβδομάδα. Θέλετε να ολοκληρώσετε ένα project; Έχετε ραντεβού με γιατρό; Θέλετε να πάτε για ψώνια; Πρέπει τα παιδιά να πάνε στις εξωσχολικές τους δραστηριότητες; Βάλτε όλες αυτές τις δραστηριότητες σε σειρά, ώστε να μην στην συνέχεια τον χρόνο σας τρέχοντας… να τα προλάβετε όλα. Γνωρίζοντας πότε πρέπει να κάνετε ένα συγκεκριμένο πράγμα από τη λίστα σας, αποφεύγετε το περιττό άγχος.

3# Κάνε (τουλάχιστον) ένα πράγμα που σε κάνει χαρούμενο. Αυτό φαίνεται σαν μια προφανής συμβουλή, αλλά είναι εκπληκτικό το πόσοι άνθρωποι δεν το κάνουν. Ναι, όλοι έχουν υποχρεώσεις που τρέχουν μέσα στην ημέρα. Αλλά είναι σημαντικό να βρεις χρόνο για να κάνεις και πράγματα που σου αρέσουν. Αυτά μπορούν να σου αλλάξουν τη διάθεση και να σου δώσουν ώθηση για την συνέχεια. Τι σε κάνει ευτυχισμένο; Μπορείς να χωρέσεις περισσότερα από αυτά τα πράγματα στην ημέρα σου; Ακόμα κι αν είναι μόνο για λίγο- για να λειτουργήσουν ως αντίβαρο στα άγχη της δουλειάς.

4# Κάνε έναν περίπατο έξω. Αυτό είναι ένα απλό tip που έχουμε συμπεριλάβει και σε άλλες λίστες μας. Οταν νιώσεις παγιδευμένος στις σκέψεις σου, μπορείς να βγεις έξω, να πάρεις καθαρό αέρα, να αλλάξεις παραστάσεις και να αποφορτίσεις το μυαλό σου. Μπορείς να κάνεις αρκετά τέτοια διαλείμματα μέσα στην ημέρα σου. Πολύ γρήγορα το μυαλό σου θα σταματήσει να περιστρέφεται γύρω από τις αγχωτικές σκέψεις που έκανες πριν. Και θα δεις τα δεδομένα με πιο αισιόδοξη οπτική. Θυμήσου και το άρθρο: Οι μεγάλες ιδέες έρχονται όταν περπατάς: Η απλή τακτική του Steve Jobs και του Αριστοτέλη.

5# Μείνε μακριά από τοξικούς ανθρώπους. Επίσης πολύ σημαντικό. Οι άνθρωποι που έχουμε γύρω μας, μα επηρεάζουν. Και πιθανότατα έχεις ανθρώπους στον κύκλο σου που είναι μόνιμα αρνητικοί. Έχουν πάντα εναν λόγο για να γκρινιάξουν. Και μάντεψε: Είναι εύκολο να σου μεταδώσουν αυτή την αρνητικότητα. Αν θες λοιπόν να έχεις μία καλή ημέρα και να μπεις σε πιο αισιόδοξο mood, ίσως είναι καλύτερο να αποφύγεις τις συζητήσεις με τέτοια άτομα. Το ακόμα καλύτερο: Να κρατήσεις αποστάσεις από αυτούς γενικότερα στη ζωή σου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι άνθρωποι με συναισθηματική νοημοσύνη χρησιμοποιούν αυτούς τους 5 κανόνες στις συζητήσεις (και μπορείς να τους αντιγράψεις)

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 − 7 =