αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως μπορείς να καταλάβεις τους σπουδαίους leaders; Κάνουν αυτά τα 5 πράγματα κάθε ημέρα

Πως μπορείς να καταλάβεις τους σπουδαίους leaders; Κάνουν αυτά τα 5 πράγματα κάθε ημέρα

Δεν έχει σημασία μόνο πόσες ώρες δουλεύεις. Αλλά και τι κάνεις μέσα σε αυτές τις ώρες. Είναι κάτι που το γνωρίζουν καλά οι σπουδαίοι leaders. Έτσι, έχουν δομήσει την καθημερινότητα τους σωστά, για να παίρνουν την ώθηση που θέλουν και να είναι παραγωγικοί. Μπορεί να νομίζεις ότι οι σπουδαίοι leaders ξεχωρίσουν για τις «μεγάλες αποφάσεις» τους, όμως δεν είναι μόνο αυτό που έχει σημασία. Οι «μικρές» καθημερινές πρακτικές που ακολουθεί κάποιους μπορούν να κάνουν την διαφορά.

Το αμερικανικό inc.com έφτιαξε μια ενδιαφέρουσα λίστα. Σε αυτή θα δεις τα 5 πράγματα που κάνουν κάθε ημέρα οι σπουδαίοι ηγέτες μέσα σε μια εταιρία. Και μπορεί, σε κάποιες περιπτώσεις, να τα κάνει και ένας απλός εργαζόμενος ή ένας startupper ή ένας freelancer. Έτσι ώστε να είναι σούπερ παραγωγικός. Τι κάνουν λοιπόν οι σπουδαίοι leaders:

1# Ορίζουν προτεραιότητες. Δεν γίνεται να τα κάνεις όλα. Οι σπουδαίοι ηγέτες ξέρουν τις προτεραιότητες που πρέπει να έχουν και στο στιλ ηγεσίες που θέλουν να ακολουθήσουν. Μετά καταστρώνουν ένα σχέδιο για να φτάσουν εκεί που θέλουν.

2# Ξέρουν τα «όπλα» τους. Όλοι θέλουν να εφαρμόσουν καινοτομίες και αλλαγές. Πρέπει ωστόσο να γνωρίζεις ποια είναι τα δυνατά σου σημεία. Και αυτά των εργαζομένων σου. Αξιοποίησε τα για να πάρεις ώθηση προς τα εμπρός.

3# Έμφαση στην επικοινωνία. Δεν αρκεί μόνο να εφαρμόσεις μεγάλες αλλαγές. Πρέπει να «επικοινωνήσεις» αυτές τις αλλαγές πρώτα από όλα στο εσωτερικό της εταιρίας. Εξήγησε στους συνεργάτες και τους εργαζομένους πως οι νέες κινήσεις θα ψφελήσουν την εταιρία και τους ίδιους.

4# Φωνή στους «μικρούς». Σε μια μεγάλη εταιρεία, είναι εύκολο να χαθούν οι μεμονωμένες φωνές. Όλοι έχουν να πουν μια καλή ιδέα. Συχνά, οι άνθρωποι στις κατώτατες γραμμές έχουν τις καλύτερες ιδέες για τους πελάτες σας και σπάνια καλούνται να μοιραστούν αυτές τις ιδέες με τους managers.

5# Οι αξίες. Αν προχωρήσει μια εξαγορά της εταιρίας σου ή μια συνεργασία, φρόντισε οι αξίες των δύο πλευρών να ευθυγραμμίζονται. Αν δεν συμβαίνει αυτό, τότε πιθανόν η συνεργασία να καταλήξει… στα βράχια. Το αρχικό όραμα που είχες πρέπει να παραμείνει ο βασικός πυλώνας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 + 11 =