αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως θα χτυπήσουμε τον ανταγωνισμό: Ο συνιδρυτής του Skroutz μίλησε για την πολυαναμενόμενη υπηρεσία delivery

Πως θα χτυπήσουμε τον ανταγωνισμό: Ο συνιδρυτής του Skroutz μίλησε για την πολυαναμενόμενη υπηρεσία delivery

Όπως έχουμε γράψει εδώ και αρκετό καιρό, η ομάδα του Skroutz εργάζεται σε φουλ ρυθμούς για να λανσάρει το Skroutz Food και να μπει δυναμικά στο πεδίο του delivery.

Ο συνιδρυτής της πλατφόρμας και υπεύθυνος για το project, Γιώργος Αυγουστίδης, μίλησε στο Newmoney.com, για τα πλάνα που έχει η εταιρία. «Έχει στηθεί μια ιδιαίτερα δυναμική ομάδα που έχει σχεδιάσει και υλοποιεί την υπηρεσία. Έχουμε βρει ήδη τους πρώτους μας συνεργάτες, ενώ η πλατφόρμα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης», σημειώνει αρχικά.

Η Skroutz εισέρχεται στην αγορά του online delivery σε μια περίοδο όπου ο κλάδος γνωρίζει τεράστια ανοδική τάση και σημαντικές επενδύσεις. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η συγκεκριμένη αγορά, που είναι η πλέον αναπτυσσόμενη στη χώρα, θα φτάσει φέτος τα 500 εκατ. ευρώ σε παραγγελίες. Με δεδομένο ότι οι περισσότερες εταιρείες που έχουν δημιουργηθεί λαμβάνουν προμήθεια γύρω στο 10% από τον κάθε καταστηματάρχη με τον οποίο συνεργάζονται, μιλάμε για μία αγορά που έχει φτάσει να τζιράρει μέσα σε λίγα χρόνια κάπου 50 εκατ. ευρώ τον χρόνο και παράλληλα να είναι ο «μεσάζοντας» για το 20%-25% επί της συνολικής αγοράς των ψητοπωλείων, που ξεπερνά τα 2 δισ. ευρώ ετησίως.

Για την Skroutz όμως, η επέκταση και σε άλλους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων, όπως τονίζει και ο ίδιος ο κ. Αυγουστίδης. «Εδώ και καιρό δουλεύουμε το Skroutz Food. Μια ιδέα με την οποία χρόνια “φλερτάραμε” και πλέον οι συνθήκες είναι ώριμες για να υλοποιήσουμε. Το Skroutz μέσα στα σχεδόν 15 χρόνια παρουσίας του έχει εξελιχθεί. Έχει γίνει ένα marketplace το οποίο αποτελεί για τους καταναλωτές συνώνυμο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα».

Η πίτα όμως είναι ήδη μεγάλη, με την αγορά να κυριαρχείται ήδη από μεγάλους παίκτες όπως το e-food, την Deliveras.gr και την click-delivery. Πώς σκοπεύει η Skroutz να αναμετρηθεί με τον ανταγωνισμό; Σύμφωνα με τον κ. Αυγουστίδη, «Εδώ και 15 χρόνια στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχουμε αποκτήσει μοναδική τεχνογνωσία, ενώ τα 3 τελευταία χρόνια με το έξυπνο καλάθι μας έχουν δώσει πολλά μαθήματα και σημαντικές εμπειρίες. Θα αξιοποιήσουμε τον συνδυασμό αυτών ώστε να δημιουργήσουμε μία υπηρεσία εύκολη στη χρήση, με ολοκληρωμένη πληροφορία για τον καταναλωτή και ευελιξία στην αναζήτηση».

«Όπως χτίσαμε το Skroutz πάνω στη θεμελιώδη αξία της βέλτιστης εμπειρίας του χρήστη, έτσι θα κάνουμε και με το food, ένα βήμα την φορά και με στόχο να καλύψουμε τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων που θα χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία», προσθέτει.

Από τον Σεπτέμβριο, η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε όλη την Αττική ενώ λίγο πριν θα έχει βγει η beta έκδοση. Ωστόσο, το πλάνο της Skroutz είναι σταδιακά το Skroutzfood να πάει και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen − nine =