αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως θα «πιάσεις» το σωστό κοινό για την επιχείρηση σου (και σίγουρα δεν μπορείς να απευθύνεσαι σε όλους)

Πως θα «πιάσεις» το σωστό κοινό για την επιχείρηση σου (και σίγουρα δεν μπορείς να απευθύνεσαι σε όλους)

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι νέοι επιχειρηματίες όταν ξεκινούν μια επιχείρηση, είναι να προσπαθούν να απευθυνθούν στους πάντες. Με την ελπίδα να αποκτήσουν ένα μεγάλο κοινό. Αντί να προσπαθείς να τους «πιάσεις» όλους, είναι καλύτερο να εστιάσεις το μάρκετινγκ σου σε συγκεκριμένο κοινό. Η γνώση των κινήτρων του ακροατηρίου σου είναι απαραίτητη, για την προσαρμογή των προϊόντων σου, των υπηρεσιών και των προσπαθειών μάρκετινγκ. Στόχος είναι να καλύψεις τις ανάγκες τους κοινού σου με τον καλύτερο τρόπο.

«Ωραία, και πως θα ξέρω ποιο είναι το σωστό κοινό για την νέα μου επιχείρηση;», θα αναρωτηθεί κάποιος. Το Entrepreneur.com παραθέτει τις 5 κινήσεις που πρέπει να κάνεις για να βρεις το ακροατήριο σου και τις ανάγκες του. Και μετά, ίσως η επιτυχία έρθει πιο γρήγορα από όσο νομίζεις.

1# Social media polls: Είναι δεδομένο ότι στην εποχή μας πρέπει να χρησιμοποιείς τα social media για να παίρνεις feedback. Tο Facebook, το Twitter και το LinkedIn αποτελούν αποτελεσματικά εργαλεία για να αναλύσεις το target group που απευθύνεσαι. Τα Social media polls  είναι ένας από τους πιο απλούς και δημοφιλείς τρόπους για να μάθεις πληροφορίες για τους πελάτες σου. Μπορείς να μάθεις την άποψη τους πάνω στα προϊόντα σου ή ακόμα περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ηλικιακή ομάδα, την τοποθεσία, το επάγγελμά τους και πολλά άλλα.

2# Online έρευνες και email έρευνες: Οι δομημένες έρευνες θα σου δώσουν χρήσιμες απαντήσεις. Το πιο σημαντικό μέρος της διενέργειας online ερευνών είναι να ξέρεις… τι θέλεις να μάθεις από κάθε ερώτηση. Και να κρατάς τις ερωτήσεις σύντομες και εύκολες. Μπορείς επίσης να δημιουργήσεις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να εξετάσεις την υπάρχουσα βάση πελατών σας και να αποκτήσεις πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με αυτούς.

3# Ανέλυσε τους υπάρχοντες πελάτες: Εμβάθυνε ακόμα περισσότερο στις πληροφορίες που αφορούν τους πελάτες σου. Πόσο ετών είναι; Που ζουν; Είναι κυρίως άντρες ή γυναίκες;  Ποιο είναι το εισόδημα τους; Αφού εντοπίσεις τα χαρακτηριστικά τους, μετά εξέτασε τον τρόπο που τους βρίσκεις. Γίνεται π.χ. μέσα από τα social media; Κι αν ναι, ποια πλατφόρμα σου τεριάζει καλύτερα; Στη συνέχεια, θα μπορέσεις να μπεις στον σωστό δρόμο και να αναπτύσσεις το κοινό σου πολύ πιο εύκολα.

4# Ανέλυσε τον ανταγωνισμό: Πιθανόν έχεις μια εικόνα για τον ανταγωνισμό. Ωστόσο είναι χρήσιμο να δεις τις τακτικές μάρκετινγκ που ακολουθεί. Να δεις ποιες ταιριάζουν σε εσένα και να τις εφαρμόσεις. Πάντα προσαρμοσμένες στις δικές σου ανάγκες. Με τη σωστή έρευνα θα είσαι σε θέση να γνωρίζεις τι κάνει ο ανταγωνισμός διαφορετικά από εσένα, και τι μπορείς να «αντιγράψεις».

5# Δημιούργησε περσόνες αγοραστών: Αφού έχεις κάνει όλες τις έρευνες σου, είσαι σε θέση να προσδιορίσεις το προφίλ του κοινού στο οποίο απευθύνεσαι. Φτιάξε περσόνες αγοραστών, έτσι ώστε να ξέρεις πως ακριβώς μοιάζει ένας πελάτης σου, τι ανάγκες και τι κίνητρα. Όσες περισσότερες πληροφορίες βάλεις στο «κάδρο», τόσο πιο εύκολο θα είναι να προσεγγίσεις αυτό το κοινό.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − twelve =