αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως θα καταλάβεις ότι κάποιος είναι καλός leader όταν τον συναντήσεις; Εδώ είναι 5 σημάδια

Πως θα καταλάβεις ότι κάποιος είναι καλός leader όταν τον συναντήσεις; Εδώ είναι 5 σημάδια

Είτε πρόκειται για τις υψηλόβαθμες θέσεις, είτε για τις πιο κάτω, ένα είναι σίγουρο: Οι άνθρωποι με ηγετικά χαρακτηριστικά είναι πάντα χρήσιμοι μέσα σε μια εταιρία ή έναν Οργανισμό. Είναι αυτοί που μπορούν να βρουν λύσεις σε δύσκολα προβλήματα, να καινοτομήσουν, και να τραβήξουν και τους υπόλοιπους συναδέλφους τους προς τα πάνω.

Αλλά πως μπορείς να καταλάβεις ότι κάποιος είναι καλός leader όταν τον συναντήσεις; Το αμερικανικό inc.com παραθέτει 5 συγκεκριμένα σημάδια. Ναι, μπορείς να τα δεις και μέσα στην εποχή της πανδημίας. Τέτοιοι άνθρωποι λοιπόν έχουν συνήθως τα εξής χαρακτηριστικά και μπορείς να τα «αντιγράψεις»:

1# Σαφή και συνεπή επικοινωνία. Ειδικά κατά την απρόβλεπτη covid εποχή, οι εργαζόμενοι συνήθως έχουν πολλά περισσότερα στο μυαλό τους, και όχι μόνο τις day-to-day υποχρεώσεις τους. Είναι σημαντικό ο leader να διατηρεί μια ανοιχτή και σταθερή επικοινωνία μαζί τους. Είτε με digital τρόπους όπως τα emails ή το slack, είτε με meetings από κοντά όταν είναι δυνατό. Αυτό επιτρέπει στους εργαζομένους να διατηρούν υψηλή παραγωγικότητα και τους καθησυχάζει σε μια αβέβαιη περίοδο.

2# Σύνδεση με τους εργαζομένους. Η Laurie Schultz, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Galvanize, έγραψε ένα ”ημερολόγιο του CEO” και το μοιράστηκε καθημερινά με τους υπαλλήλους για τους πρώτους τρεις μήνες της επιδημίας. Στο ημερολόγιο, περιέγραψε τις προβλέψεις της για το επιχειρηματικό τοπίο καθώς και ιστορίες σχετικά με το πώς η επιδημία την επηρέαζε προσωπικά. Έτσι δημιούργησε καλύτερους δεσμούς με τους υπαλλήλους της.

3# Upskill στους εργαζομένους. Είναι σημαντικό να εξελίσσεις συνεχώς την ομάδα σου, με στόχο την καινοτομία. Ο Mohamed Kande, επικεφαλής και παγκόσμιος συμβουλευτικός ηγέτης της PwC, εξηγεί: «Όταν πρόκειται για καινοτομία, δεν μπορεί να προέρχεται μόνο από την ηγεσία, προέρχεται από όλους». Μερικοί βασικοί τομείς για την ”αναβάθμιση” των υπαλλήλων περιλαμβάνουν σχετικές αναδυόμενες τεχνολογίες, επενδυτικές πλατφόρμες και το cloud. «Αυτό επιτρέπει στις εταιρείες να προσφέρουν μια καλύτερη ψηφιακή εμπειρία στους πελάτες και να διασφαλίζουν ότι οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν αυτές τις νέες πλατφόρμες για την αύξηση της πραγματικής αξίας», λέει ο Kande.

4# Ηγεσία με ενσυναίσθηση. Το ανθυγιεινό άγχος μπορεί να τους καταστρέψει όλους, να εμποδίσει την παραγωγικότητα και να οδηγήσει σε αποκομμένους υπαλλήλους. «Όταν ένας υπάλληλος δείχνει σημάδια ότι κάτι τον δυσκολεύει, το καλύτερο πράγμα που μπορεί να κάνει ένας διευθυντής είναι να τον ενθαρρύνει να συζητήσουν τυχόν φόβους ή ανησυχίες, να κατανοήσει τι βιώνει ο εργαζόμενος, και να βρεθεί μια λύση», λέει ο Billie Hartless, επικεφαλής του ανθρώπινου δυναμικού της Mitel. Έτσι δημιουργείται μια καλύτερη σχέση, που φυσικά οδηγεί και σε πιο καλά αποτελέσματα στη δουλειά.

5# Ανακατανομή των υπαλλήλων. Η αναδιάταξη του εργατικού δυναμικού είναι ένας τρόπος για κάνεις τους εργαζομένους πιο αποδοτικούς. Ωστόσο, πρέπει να έχεις συγκεκριμένη στρατηγική σε σχέση με το πώς θα το κάνεις αυτό. Στόχος πρέπει να είναι να αναπτυχθεί το ταλέντο σε διάφορους τομείς μέσα στην εταιρία. Και έτσι να δώσεις περισσότερο value στους πελάτες σου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fifteen + four =