αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠως θα καταλάβεις ότι ένα ξενοδοχείο είναι κακό; Τσέκαρε αυτά τα 5 σημάδια… πριν κλείσεις δωμάτιο

Πως θα καταλάβεις ότι ένα ξενοδοχείο είναι κακό; Τσέκαρε αυτά τα 5 σημάδια… πριν κλείσεις δωμάτιο

Τα καταλύματα δεν χρειάζεται να είναι πέντε αστέρων για να είναι ευχάριστα και φιλόξενα – τα απλά ξενοδοχεία και τα μοτέλ (και ναι, ακόμη και οι ξενώνες για νέους, αν ταξιδεύετε με περιορισμένο μπάτζετ) μπορούν να προσφέρουν εξαιρετική εξυπηρέτηση.

Αλλά υπάρχουν και τα κακά ξενοδοχεία που μπορούν να χαλάσουν το ταξίδι σου. Ακριβώς όπως τα προειδοποιητικά σημάδια των κακών εστιατορίων, τα κακά ξενοδοχεία συχνά κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου εκ των προτέρων. Για να σας βοηθήσουμε να αποφύγετε ή τουλάχιστον να προετοιμαστείτε για μια λιγότερο ευχάριστη διαμονή σε ξενοδοχείο, εδώ είναι μερικές ‘κόκκινες σημαίες’ που δείχνουν πρόκειται να μείνετε σε ένα κακό ξενοδοχείο. Μήπως να ακυρώσετε την κράτηση;

Οι φωτογραφίες φαίνονται ψεύτικες ή γενικές

Μπορεί να μην συνειδητοποιήσετε ότι ένα ξενοδοχείο είναι κακό μέχρι να φτάσετε, αλλά μπορείτε να ελαχιστοποιήσετε τις πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο κοιτάζοντας καλύτερα πριν κάνετε κράτηση. Δείτε τις φωτογραφίες στον ιστότοπο του ξενοδοχείου. «Τα ξενοδοχεία με καλή φήμη και αυτά που δεν έχουν τίποτα να κρύψουν θα διασφαλίσουν ότι η ποιότητα των φωτογραφιών τους είναι επαγγελματική, ακριβής και όχι υπερβολικά επεξεργασμένες», λέει η Janet Semenova, συνιδρύτρια της Boutique Travel Advisors. «Τα ξενοδοχεία των οποίων οι φωτογραφίες είναι παραπλανητικές ή έχουν υπερβολικό photoshop, έχουν γενικά κάτι να κρύψουν». Μπορείτε επίσης να αποφύγετε τις απάτες της Airbnb με αυτόν τον τρόπο.

Όλες οι καλές κριτικές είναι παλιές

Θέλετε να μάθετε τι συμβαίνει σε αυτό το ξενοδοχείο αυτήν τη στιγμή, επομένως οι παλιές κριτικές δεν θα σας πουν απαραίτητα πολλά. Και αυτό ισχύει για τις θετικές κριτικές εκτός από τις αρνητικές – ακόμη και οι πιο λαμπερές κριτικές δεν μπορούν να ληφθούν 100% υπόψη αν είναι… πριν 5 χρόνια. «Η ημερομηνία μιας κριτικής είναι εξίσου σημαντική με την ίδια την κριτική», σημειώνει η ταξιδιωτική αρθρογράφος Cassandra Brooklyn. «Ένα ξενοδοχείο μπορεί να έχει καταπληκτικές κριτικές, αλλά αν είναι όλες πάνω από έξι μηνών, κάτι δραματικό μπορεί να έχει αλλάξει από τότε». Ακόμα κι αν η συνολική βαθμολογία του ξενοδοχείου είναι υψηλή, είναι μεγάλη ‘κόκκινη σημαία’ όταν η πλειοψηφία των πρόσφατων κριτικών είναι αρνητικές. Πρέπει επίσης να προσέχετε αυτήν την ‘κόκκινη σημαία’ στα κομμωτήρια και, φυσικά, στα εστιατόρια.

Το ξενοδοχείο… απαντά επιθετικά στις αρνητικές κριτικές

Μερικές αρνητικές κριτικές δεν χρειάζεται να σας αποτρέψουν εντελώς από ένα ξενοδοχείο, ειδικά εάν τα παράπονα των επισκεπτών φαίνονται υπερβολικά επιλεκτικά ή αφορούν πράγματα που δεν σας ενδιαφέρουν (όπως η θέα). «Πάντα θα υπάρχουν παράπονα ή παρεξηγήσεις, οπότε αυτό από μόνο του δεν είναι λόγος να πιστεύουμε ότι το ξενοδοχείο είναι απαραίτητα κακό», λέει η ταξιδιωτική blogger Jurga Rubinovaite. Αυτό που είναι κόκκινο πανί, όμως, είναι μια αντιεπαγγελματική αντίδραση σε μια αρνητική κριτική. Για παράδειγμα, η Rubinovaite λέει ότι θα πρέπει να σημειώσετε «αν δεν δείχνουν ενδιαφέρον για το τι συνέβη ή εάν οι απαντήσεις τους είναι αγενείς». Αυτό είναι ενδεικτικό του πώς εκτιμούν και αντιμετωπίζουν τους καλεσμένους τους.

Οι κοινόχρηστοι χώροι φαίνονται κακοσυντηρημένοι ή σκοτεινοί στις φωτογραφίες

Εάν ένας κοινόχρηστος χώρος ξενοδοχείου φαίνεται σκοτεινός στις φωτογραφίες του ιστότοπου, αυτό μπορεί να είναι σκόπιμο. Ο σκοτεινός φωτισμός μπορεί να κρύψει πολλές αμαρτίες, όπως ξεφτισμένα και λεκιασμένα χαλιά, γρατζουνισμένους τοίχους και φθαρμένα έπιπλα. Προσέξτε επίσης για… βρώμικες ανέσεις (τόσο στις φωτογραφίες του ξενοδοχείου όσο και σε αυτές που δημοσιεύουν οι επισκέπτες), όπως μια πισίνα που είναι πράσινη, μουχλιασμένη ή “κλειστή για συντήρηση”. Αυτές είναι κόκκινες σημαίες που δείχνουν ότι η διοίκηση δεν ενδιαφέρεται. Αυτό είναι ιδιαίτερα απογοητευτικό όταν κλείνετε το ξενοδοχείο ειδικά για αυτήν την ανέσεις – όπως, για παράδειγμα, ένα ατμόλουτρο για χαλάρωση ή μια πισίνα για τα παιδιά.

Η τιμή απλά δεν φαίνεται να ταιριάζει

«Αν μια τιμή φαίνεται πολύ καλή για να είναι αληθινή… μάλλον είναι», προειδοποιεί η Leona Bowman, μια πολυτελής ταξιδιωτική blogger στο Wandermust Family. «Εάν παίρνετε ένα ξενοδοχείο πέντε αστέρων σε τιμή ξενοδοχείου δύο αστέρων, αξίζει να το ερευνήσετε περισσότερο». Πολλά ξενοδοχεία κάνουν τώρα «δυναμική τιμολόγηση» ή χρεώνουν υψηλότερα ποσοστά όταν η ζήτηση είναι υψηλή και αντίστροφα όταν η ζήτηση είναι χαμηλή. Αν βρείτε ένα ξενοδοχείο με ασυνήθιστα χαμηλές τιμές την hot περίοδο, μάλλον πρέπει να το άετε λίγο παραπάνω.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μόλις 1 ώρα από την Αθήνα: Πως είναι να δουλεύεις remote από τον Πόρο με το laptop σου

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × three =