αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΠως θα κάνεις τις εταιρίες να σε προσέξουν στο Linkedin. Και να πάρεις μια δουλειά

Πως θα κάνεις τις εταιρίες να σε προσέξουν στο Linkedin. Και να πάρεις μια δουλειά

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να πάρετε μια θέση εργασίας. Η online αίτηση, φυσικά, είναι ένας από αυτούς. Μπορείτε επίσης να μιλήσετε με άτομα στην κοινότητά σας, όπως φίλους και οικογένεια, για να αξιοποιήσετε την αγορά εργασίας ή τα ανοίγματα θέσεων που δεν αναφέρονται δημόσια. Ένας άλλος τρόπος για να βρείτε ευκαιρίες εργασίας είναι η δικτύωση.

«Δεν περιμένω να συναντήσει κάποιος την αγγελία μου» και να υποβάλει αίτηση, λέει στο CNBC η Lindsay Mustain, πρώην υπεύθυνη προσλήψεων της Amazon και νυν Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Talent Paradigm. Αντίθετα, χτίζει συνεχώς το επαγγελματικό της δίκτυο, ώστε να μπορεί να προσλάβει από μια ομάδα πιθανών υποψηφίων που έχει ήδη ελεγχθεί.

Δείτε πώς μπορείτε να μπείτε στα ραντάρ των υπεύθυνων προσλήψεων ακόμη και πριν ανοίξει μια θέση εργασίας.

«Κοινοποιήστε, δημιουργήστε ένα κοινό» στο LinkedIn

Η Mustain συνιστά ανεπιφύλακτα να χτίσετε το brand σας στο LinkedIn. Συγκεκριμένα, συνιστά να κάνεις posts.

«Κοινοποιήστε, δημιουργήστε ένα κοινό. Και θέλω να μιλήσετε για τα πράγματα που σας κάνουν ειδικό» στον τομέα σας, λέει. Οι αναρτήσεις θα μπορούσαν να αφορούν «πώς αντιλαμβάνεστε ένα πρόβλημα ή μια λύση που συμβαίνει στον κλάδο σας», λέει ως παράδειγμα. Θα μπορούσαν να αφορούν κάτι που δεν κάνετε ποτέ στη δουλειά σας ή κάτι που κάνετε πάντα και γιατί σας βοηθά να πετύχετε.

Ακόμα κι αν δεν κάνετε ενεργή αίτηση για θέσεις εργασίας, αυτά είναι τα είδη των αναρτήσεων που τραβούν την προσοχή των υπεύθυνων προσλήψεων. «Τα βλέπω μερικές φορές στο feed», λέει η Mustain. «Και λαμβάνω συστάσεις από άλλα άτομα και στη συνέχεια θα τα δει και ο διευθυντής προσλήψεών μου».

Ακόμα κι αν αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν μία ανοιχτή θέση για εσάς αυτή τη στιγμή, θα σας έχουν στο μυαλό για το μέλλον. Και όταν αυτοί οι διευθυντές προσλήψεων λάβουν το βιογραφικό σας για ένα άνοιγμα θέσης, αυτό θα μπορούσε να σας βοηθήσει να προχωρήσετε στη διαδικασία της συνέντευξης.

Οι άνθρωποι δεν «αναρτούν περιεχόμενο για να μην το διαβάσει κανείς»

Ομοίως, γνωρίστε άλλους ηγέτες σκέψης στον κλάδο σας και αλληλεπιδράστε με το περιεχόμενό τους στο LinkedIn. «Δεν δημοσιεύουν απλώς περιεχόμενο για να μην το διαβάσει κανείς», λέει. Θέλουν οι άνθρωποι να αλληλεπιδρούν. Και μερικοί από αυτούς τους ανθρώπους θα μπορούσαν να αναζητούν περισσότερες επαγγελματικές συνδέσεις. Ειδικά αν το περιεχόμενο και οι αξίες σας ευθυγραμμίζονται, «ασχοληθείτε μαζί τους», λέει.

Συγκεκριμένα, η Mustain συνιστά να απαντήσετε στις αναρτήσεις τους. «Και όχι μόνο με ένα emoji ή ένα ‘καλή δουλειά’», λέει. «Πείτε, «Ουάου, αυτή είναι μια τόσο ξεχωριστή οπτική, δεν είχα σκεφτεί ποτέ πραγματικά το X και σας ευχαριστώ που το μοιραστήκατε».

Αν και το άτομο του οποίου την ανάρτηση σχολιάζετε μπορεί να μην είναι το ίδιο διευθυντής προσλήψεων, μπορεί να γνωρίζει τις ανοιχτές θέσεις στην στην εταιρεία του και να σας προτείνει αμέσως.

Οι ανθρώπινες συνδέσεις… ανοίγουν πόρτες

Αφού σχολιάσετε τις αναρτήσεις κάποιου μία ή δύο φορές, μπορείτε κάνετε και ένα connection request. Η Mustain συνιστά να το συνδυάσετε με κάτι όπως: “Μου άρεσε πολύ το περιεχόμενό σας”.

Εάν αποδεχτούν το αίτημά σας, μπορείτε να συνεχίσετε τη συνομιλία. Μπορείτε να συνεχίσετε να σχολιάζετε τις αναρτήσεις τους ή να ξεκινήσετε μια συνομιλία μαζί τους ένας προς έναν. Το θέμα είναι να χτίσετε γνήσιες σχέσεις με ανθρώπους- με την επαγγελματική σας ζωή ως το επίκεντρο. Λάβετε συμβουλές, δώστε συμβουλές, μοιραστείτε σκέψεις κ.λπ.

«Το να έχεις αυτές τις βαθιές σχέσεις με τους ανθρώπους είναι αυτό που ανοίγει τις πόρτες», λέει η Mustain.

Εάν οικοδομείτε σχέσεις γύρω από την επαγγελματική σας ζωή με τον σωστό τρόπο, δεν θα χρειάζεται πάντα να ψάχνετε για δουλειά… στς αγγελίες. Οι άνθρωποι θα σας έχουν ήδη στο μυαλό τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 − three =