αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠως θα γίνεις ο αγαπημένος εργαζόμενος του αφεντικού σου: Εδώ είναι 7 τρόποι

Πως θα γίνεις ο αγαπημένος εργαζόμενος του αφεντικού σου: Εδώ είναι 7 τρόποι

Ίσως σου έχει τύχει: Να είσαι σε έναν εργασιακό χώρο και να μην έχεις τις καλύτερες σχέσεις με τον εργοδότη/ προϊστάμενο σου. Κάτι που οδηγεί σε κακή συνεργασία.

Τι μπορείς να κάνεις όμως για να το αποφύγεις αυτό; Είναι σημαντικό να κάνεις το αφεντικό σου πετυχημένο. Όπως εξηγεί το αμερικανικό The Muse oταν ο στόχος σας είναι να κάνετε τον διευθυντή σας πιο επιτυχημένο —και όχι μόνο τον εαυτό σας— θα εξελιχθείτε ως μεμονωμένος «παίχτης», ως επαγγελματίας και ως μέλος της ομάδας. Θα μάθετε πολλά σχετικά με το τι χρειάζεται για να είστε ηγέτης και θα επεκτείνετε τις δεξιότητές σας στην ενσυναίσθηση. Επιπλέον, το αφεντικό σας πιθανότατα θα γίνει ο μέντορας και ο συνήγορός σας—πράγμα που θα σας προσφέρει πολλές περισσότερες ευκαιρίες.

Δεν είναι περίπλοκο. Απλώς απαιτεί απόφαση και δέσμευση από την πλευρά σας για να το πραγματοποιήσετε. Ακολουθούν μερικές αρχικές συμβουλές για να κάνετε τη ζωή και τη δουλειά του διευθυντή σας πιο εύκολη σε καθημερινή βάση, όπως τις παραθέτει το The Muse.

1. Γνωρίστε τον διευθυντή σας

Δεν μπορείτε να κάνετε τη ζωή του αφεντικού σας ευκολότερη εάν δεν καταλαβαίνετε πώς λειτουργεί. Έτσι, το πρώτο σας βήμα είναι να καταλάβετε τι χρειάζεται από εσάς — και πώς πρέπει να το παραδώσετε.

Προτιμά τα updates να παραδίδονται σε γραπτή μορφή ή προφορικά; Υπολογιστικά φύλλα ή διαφάνειες PowerPoint; Θέλει πληροφορίες να μεταδίδονται μέσω email, κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης ομάδας ή μέσω τηλεφώνου;

Η γνωριμία με τον διευθυντή σας και τις προτιμήσεις του θα σας βοηθήσει να του παρέχετε τις πληροφορίες που χρειάζεται, με τον τρόπο που τις χρειάζεται. Και ποιος δεν το εκτιμά αυτό;

2. Γνωρίστε τους στόχους του αφεντικού σας

Ως υπάλληλος, μπορεί να είστε τόσο συγκεντρωμένοι στους δικούς σας στόχους που να ξεχνάτε ότι είστε πραγματικά εκεί για να υποστηρίξετε τον διευθυντή σας να επιτύχει τους στόχους του. Επομένως, προσπαθήστε να κατανοήσετε τους στόχους, τους αριθμούς, τα έργα και άλλα παραδοτέα για τα οποία είναι υπεύθυνο το αφεντικό σας.

Απλά ρώτα τον. Μόλις κατανοήσετε τους στόχους του, θα είστε σε θέση να παράγετε αποτελέσματα που υποστηρίζουν την επιτυχία του

3. Μην αφήνετε ποτέ τον προϊστάμενό σας να είναι τυφλός

Οι εκπλήξεις… δεν είναι καλές εδώ.

Έτσι, εάν υποψιάζεστε ότι ένας από τους πελάτες σας είναι πραγματικά δυσαρεστημένος και πρόκειται να το πάει πάνω από εσάς —και από το αφεντικό σας— στον αντιπρόεδρο εξυπηρέτησης πελατών για παράδειγμα, πρέπει να ενημερώσετε τον διευθυντή σας. Διαφορετικά, δεν θα έχει εικόνα από την κατάσταση, θα είναι απροετοίμαστος να το χειριστεί και πιθανότατα δεν θα είναι και πολύ ευχαριστημένος μαζί σας…

4. Μην περιμένετε από το αφεντικό σας να σας… ταΐσει με το κουτάλι

Μπορεί να ακούγεται σκληρό, αλλά κανένας διευθυντής δεν θέλει να κάνει babysitting σε έναν υπάλληλο. Επομένως, εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με την ασφάλιση υγείας, πού να βρείτε τα μολύβια ή πώς να υποβάλετε μια αναφορά εξόδων, βρείτε έναν συνάδελφο που μπορεί να σας βοηθήσει να λάβετε τις απαντήσεις σας.

Εξοικονομήστε χρόνο με το αφεντικό σας για «μικρά» θέματα που σχετίζονται με την εργασία. Μην τρως τον χρόνο του χωρίς λόγο.

5. Να τηρείτε τα deadlines

Όταν λαμβάνετε μια δουλειά από τον προϊστάμενό σας, δεσμευτείτε με ενθουσιασμό να τηρήσετε προθεσμία. Στη συνέχεια, στοχεύστε να το παραδώσετε τουλάχιστον μια μέρα νωρίτερα.

Αυτό δίνει στον προϊστάμενό σας χρόνο να προσαρμοστεί σε περίπτωση που προκύψει κάτι – και συμβαίνει πάντα – αντί να ιδρώσει για να παραδώσει κάτι την τελευταία στιγμή.

6. Προσφέρετε λύσεις, όχι προβλήματα

Η δουλειά σας δεν είναι να επισημαίνετε συνεχώς προβλήματα που προκύπτουν, αλλά μάλλον να αρχίσετε να σκέφτεστε προληπτικά ποιες λύσεις θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων.

Για παράδειγμα, δεν πρέπει ποτέ να μπείτε στο γραφείο του προϊσταμένου σας για να παραπονεθείτε για το πώς το τμήμα δεν μπορεί ποτέ να δώσει τίποτα στην ώρα του. Αντίθετα, θα πρέπει πρώτα να πάτε στους υπεύθυνους, να συζητήσετε τι μπορεί να γίνει για να βελτιωθεί η κατάσταση και να δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε.

Στη συνέχεια, όταν πάτε στο αφεντικό σας σχετικά με αυτό, θα μπορείτε να τον ενημερώσετε για τη δράση που έχετε ήδη κάνει για να αρχίσετε να λύνετε το πρόβλημα.

7. Κάνε αυτό που λες. Πες αυτό που κάνεις

Εάν λέτε ότι θα ολοκληρώσετε μια αναφορά μέχρι την Παρασκευή, αλλά έρχεστε την Παρασκευή το πρωί απροετοίμαστοι επειδή “προέκυψαν άλλα πράγματα”, δεν είναι καλό.

Και αν αυτό δεν είναι αρκετό, εάν ο διευθυντής σας βασιζόταν σε αυτήν την αναφορά για να κάνει τα επόμενα βήματα σε ένα έργο ή να παρουσιάσει στο ΔΣ, θα τον ενοχλήσει ακόμη περισσότερο.

Οι άνθρωποι που τηρούν τις δεσμεύσεις τους είναι οι τέλειοι υπάλληλοι – και τα αφεντικά τους γνωρίζουν ότι μπορούν να βασίζονται σε αυτούς, ό,τι κι αν γίνει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × two =