Η Burberry Group ανακοίνωσε σήμερα μια πτώση 4% στα έσοδα πρώτου εξαμήνου εξαιρουμένων των ισοτιμιακών διαφορών, καθώς η αδυναμία στα έσοδα από τη χονδρική ήταν μεγαλύτερη από την άνοδο στα έσοδα από τη λιανική.
Ωστόσο, περιλαμβανομένων διακυμάνσεων των ισοτιμιών, τα έσοδα για τους έξι μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου διαμορφώθηκαν στο 1,16 δισ. στερλίνες, ποσό που μεταφράζεται σε ετήσια αύξηση 5%, καθώς η εταιρία ωφελήθηκε από την υποχώρηση της στερλίνας.
Οι αναλυτές της FactSet επίσης ανέμεναν έσοδα ύψους 1,16 δισ. στερλινών, μεταδίδει το MarketWatch.
Όπως σημειώνει το Euro2day.gr, η στερλίνα έχει υποχωρήσει περίπου 19% από το δημοψήφισμα και μετά, με αποτέλεσμα να ενισχυθούν οι μετοχές της Burberry καθώς τα έσοδα που κέρδισε από τις μεγαλύτερές της αγορές του εξωτερικού, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Κίνα, έχουν μεγαλύτερη αξία όταν μεταφράζονται και πάλι σε στερλίνες πίσω στην εγχώρια αγορά.
Η εταιρία ανακοίνωσε σήμερα ότι είδε «σημαντικά καλύτερες επιδόσεις στη Βρετανία το δεύτερο τρίμηνο», αν και συνέχισε να αντιμετωπίζει δυσκολίες στο Χονγκ Κονγκ και εμφάνισε ανομοιόμορφες επιδόσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες.