αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως η Παπαστράτος έφτιαξε μια τεράστια κοινότητα με πάνω από 850.000 likes, προμοτάροντας θέσεις εργασίας | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Πως η Παπαστράτος έφτιαξε μια τεράστια κοινότητα με πάνω από 850.000 likes, προμοτάροντας θέσεις εργασίας | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Όπως έγινε γνωστό από τα μέσα περίπου του περασμένου καλοκαιριού, η εταιρία Παπαστράτος, έβαλε σε εφαρμογή το μεγάλο πλάνο της, που περιελάμβανε τη δημιουργία συνολικά 400 νέων θέσεων εργασίας. Αμέσως ξεκίνησε μια μεγάλη προώθηση από την μεριά της εταιρίας, αλλά και αναφορές στα media. Σχετικά άρθρα γράφτηκαν φυσικά και στο It’s Possible.

Σημείωση: Oι προσλήψεις γίνονται με αφορμή την επένδυση ύψους 300 εκατ. ευρώ από τη Philip Morris International. Η οποία αφορά τη μετατροπή του εργοστασίου στον Ασπρόπυργο, σε μονάδα παραγωγής ράβδων καπνού για το IQOS.

Ανά πολύ συχνά χρονικά διαστήματα λοιπόν, η Παπαστράτος ξεκίνησε να ανακοινώνει λίγες- λίγες, τις  νέες θέσεις εργασίας της. Την μια ημέρα «3 νέες θέσεις εργασίας», την άλλη «5 νέες θέσεις εργασίας» και πάει λέγοντας. Βασικός μοχλός για αυτές τις ανακοινώσεις; Η επίσημη σελίδα της εταιρίας στο Facebook. Η οποία πριν ξεκινήσει όλο αυτό το πλάνο με τις 400 νέες θέσεις εργασίας, αριθμούσε μόλις λίγες χιλιάδες likes. Λογικό, αφού μιλάμε για ένα brand που δεν το βρίσκει καθημερινά μπροστά του το mainstream κοινό (όπως π.χ. το Taxibeat ή τα Mikel).

Σήμερα, λίγους μήνες αργότερα –και ενώ οι ανακοινώσεις για νέες θέσεις εργασίας συνεχίζονται- η FB Page της Παπαστράτος έχει συγκεντρώσει (κρατηθείτε) πάνω από 850.000 likes. Θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο, ότι αν συνεχίσει με τους ίδιους ρυθμούς, θα προσεγγίσει το 1.000.000 likes σύντομα.

Τι έκανε λοιπόν με απλά λόγια η Παπαστράτος: Αξιοποίησε το πλάνο με τις νέες θέσεις εργασίας που είχε στα χέρια της (οι θέσεις εργασίας είναι πραγματικές φυσικά) και κατάφερε χρησιμοποιώντας τα social media να «χτίσει» ένα τεράστιο κοινό. Μια κοινότητα η οποία ακολουθεί πλέον την εταιρία, αλληλεπιδρά και μαθαίνει τα νέα της άμεσα. Όλοι μπήκαν στη σελίδα για να μαθαίνουν για τις νέες θέσεις εργασίας. Αλλά… με την ευκαιρία θα μάθουν π.χ. και για τα events στα οποία έχει παρουσία η εταιρία.

Και είναι κακό όλο αυτό; Θα αναρωτηθεί κάποιος. Νομίζω όχι, δεν είναι κακό. Άλλες εταιρίες κάνουν διαγωνισμούς στα social media, για να «τραβήξουν» τα like και τις κοινοποιήσεις των χρηστών. Φτιάχνοντας έτσι τις δικές τους ιντερνετικές κοινότητες. Μιλώ για τους πραγματικούς διαγωνισμούς- τους fake τους αφήνω στην άκρη, αφού είναι μια ξεχωριστή συζήτηση.

Το συμπέρασμα από όλα αυτά, είναι ότι πλέον δεν είναι αρκετό για τα brands να διαφημίζουν τα νέα προϊόντα τους. Πρέπει να δημιουργήσουν κοινότητες γύρο από τις εταιρίες. Followers που θα τις ακλουθούν μαθαίνοντας τα νέα τους.  Που θα λαμβάνουν δώρα και θα διαβάζουν για το story της εκάστοτε εταιρίας συνολικά. Θα υπάρχει και ένας διάλογος μεταξύ αυτών των δύο πλευρών. Το κάνει επίσης η Παπαστράτος στην (τεράστια πλέον) FB Page της, απαντώντας σε πολλά σχόλια χρηστών.

Είναι η νέα πραγματικότητα. Στην οποία η επιχειρηματικότητα είναι άμεσα «συνδεδεμένη» με τα social media και τις νέες τεχνολογίες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × five =