06/12/24

Πως είναι να ξεκινάς ένα brand παπουτσιών από την Ελλάδα; Η Σοφία Βικτωράτου μιλά στο It’s Possible

Υπάρχει μια φράση που λέει: «Ξεκίνα όπου είσαι, χρησιμοποίησε ο,τι έχεις, κάνε ο,τι μπορείς». Κάπως έτσι αποτυπώνεται το story της Σοφίας Βικτωράτου, η οποία πήρε την μεγάλη απόφαση και ξεκίνησε το δικό της brand παπουτσιών, από την Ελλάδα. «Ήμουν σε μια διαρκή αναζήτηση για το πως η αγάπη μου για την ζωγραφική μπορεί να μετατραπεί σε επάγγελμα. Πέρασα από πολλά στάδια και κατέληξα πως το παπούτσι ήταν ο μοναδικός τρόπος», εξηγεί.

Η ίδια μιλά στο It’s Possible για όλα.

Πως προέκυψε η ιδέα για να δημιουργήσετε το δικό σας brand;

Ήμουν σε μια διαρκή αναζήτηση για το πως η αγάπη μου για την ζωγραφική μπορεί να μετατραπεί σε επάγγελμα. Πέρασα από πολλά στάδια και κατέληξα πως το παπούτσι ήταν ο μοναδικός τρόπος. Έτσι αποφάσισα να κάνω τις σπουδές μου στο σχέδιο παπουτσιού και λίγο αργότερα να ξεκινήσω και το δικό μου brand.

Τι περιλαμβάνει το brand σας αυτή τη στιγμή;

Οι συλλογές παπουτσιών αποτελούνται από ιδιαίτερα κομμάτια διαφόρων τύπων και κυρίως ψηλοτάκουνα! Εκτός από τα ετοιμοπαράδοτα έχουμε και την δυνατότητα του custom-made, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε το μεγαλύτερο μέρος του γυναικείου πληθυσμού! Αγαπάμε τις γυναίκες και την μοναδικότητα τους! Κύριο μέλημά μας είναι η άνεση και η ποιότητα.

Ποια είναι η διαδικασία για να φτιαχτεί ένα παπούτσι; Από την αρχική ιδέα μέχρι το τελικό προϊόν

Όλα ξεκινάνε από την ιδέα της συλλογής. Συγκεκριμένα δουλεύω με στοιχεία που μου βγάζουν κάτι θετικό.

Προχωρώ με το σχεδιασμό του παπουτσιού και την υλοποίηση του. Αναλαμβάνω εξολοκλήρου την αναζήτηση των υλικών και προσπαθώ να έχω πάντα την καλύτερη ποιότητα στα υλικά μου. Έπειτα παραδίδονται στους συνεργάτες μου για την ολοκλήρωση του. Απαιτείται κάποιος χρόνος καθώς είναι χειροποίητα!

Δραστηριοποιείστε σε ένα πεδίο όπου υπάρχουν και πολλές μεγάλες εταιρίες. Τι μπορεί να κάνει ένα νέο brand για να αντέξει στον ανταγωνισμό; Γιατί φαντάζομαι δεν μπορεί να τους ανταγωνιστεί π.χ. σε επίπεδο τιμών ή μαζικής παραγωγής

Σίγουρα υπάρχουν πολύ μεγάλοι σχεδιαστές στο χώρο μας τους οποίους φυσικά αγαπάμε. Δεν νιώθω την ανάγκη να ανταγωνιστώ κανέναν. Ο κάθε ένας από εμάς έχει δική του προσωπικότητα. Αυτό είναι και το μυστικό  της επιτυχίας του. Φυσικά δεν απευθύνομαι σε όλα τα γούστα και δεν θα το ήθελα.

Που θα θέλατε να έχει φτάσει το project σας σε 3 χρόνια από σήμερα;

Θα ήμουν ιδιαίτερα ευτυχής αν έχω καταφέρει να κάνω το brand μου γνωστό στο χώρο της μόδας σε Ελλάδα και εξωτερικό. Ήδη έχω κάνει τα πρώτα μου βήματα έξω  με την  υποστήριξη και την αγάπη πολλών ανθρώπων οι οποίοι μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω και τους ευχαριστώ για αυτό!

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

13 − 8 =