06/12/24

Πως είναι να παίρνεις 20.000 δολάρια για να κάνεις 1 post στο Instagram; Η Negin Mirsalehi το έχει καταφέρει και δίνει τη συμβουλή της

Όταν η Negin Mirsalehi ξεκίναγε πριν μερικά χρόνια την ενασχόληση της με το Instagram, η πλατφόρμα ήταν σε πιο αρχικό στάδιο. Παρόλο που η ίδια είχε background στο μάρκετινγκ και τα οικονομικά, της άρεσε το fashion. Και έτσι αποφάσισε να ξεκινήσει να κάνει posts στα social media με θέμα την μόδα, το Lifestyle και τα ρούχα.

Ο πατέρας της είναι μελισσοκόμος και έτσι αποφάσισαν να δημιουργήσουν την Gisou. Ένα brand που έχει προϊόντα περιποίησης μαλλιών, με κύριο συστατικό το μέλι. Σημείωση: Λίγο πριν λανσάρουν το δικό τους brand, η νεαρή κοπέλα είχε μια πρόταση- γίγας από άλλη εταιρία, έτσι ώστε να διαφημίζει τα προϊόντα της εταιρίας. Η ίδια πήρε την απόφαση να αρνηθεί, και να επικεντρωθεί στο δικό της brand, αλλά και την ανάπτυξη του κοινού της στα social media. Ενώ έφτιαξε και το προσωπικό της blog, Neginmirsalehi.com.

Σήμερα, οι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί. Οι ακόλουθοι της Negin Mirsalehi στο Instagram φτάνουν σε αριθμό… τον μισό πληθυσμό της Ελλάδας. Έχει 4,4 εκατ. followers. Στο Facebook έχει άλλους 173 χιλ. ακολούθους. Το αποτέλεσμα; Συνεργάζεται με διάφορες εταιρίες, και για κάθε διαφημιστικό Post που κάνει, η αμοιβή της μπορεί αν φτάσει μέχρι τα 20.000 δολάρια. Η ίδια εξηγεί ότι είναι ιδιαίτερα επιλεκτική στις συνεργασίες της. Αφού μόνο έτσι μπορείς να παράγεις ποιοτικό υλικό και αναπτύσσεις το κοινό σου.

«Η συμβουλή μου προς τους influencers που τώρα ξεκινούν, είναι να σκεφτούν τι είδους influencers θέλουν να γίνουν», λέει η Negin Mirsalehi.

https://www.facebook.com/MoneyMagazine/videos/1775670315799784/

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

three × 4 =