αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Πως βγάζω 12.000 δολάρια τον μήνα παθητικό εισόδημα μέσω του Etsy»: Αυτή η γυναίκα τα κατάφερε. Και πλέον δουλεύει μόλις 1 ώρα την ημέρα

«Πως βγάζω 12.000 δολάρια τον μήνα παθητικό εισόδημα μέσω του Etsy»: Αυτή η γυναίκα τα κατάφερε. Και πλέον δουλεύει μόλις 1 ώρα την ημέρα

Όταν η Christina Umerez ξεκίνησε για πρώτη φορά να σχεδιάζει πορτρέτα κατοικίδιων, δεν είχε ιδέα ότι αυτό θα αντικαθιστούσε την καθημερινή της δουλειά και θα της έδινε την ελευθερία να εργάζεται μόνο έξι ώρες την εβδομάδα.

Αλλά αυτό ακριβώς συνέβη! Η Χριστίνα άνοιξε ένα κερδοφόρο online κατάστημα στην διάσημη πλατφόρμα Etsy. Τα κατάφερε μέσω σκληρής δουλειάς και αποτελεσματικής στρατηγικής, χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό εκτύπωσης κατά παραγγελία, στόχευσης κοινού και συγκεκριμένης έρευνας αγοράς.

Σήμερα, το κατάστημα της παράγει παθητικό εισόδημα- και εργάζεται μόνο λίγες ώρες την εβδομάδα για συντήρηση της επιχείρησης και φρέσκα σχέδια.

Πρόσφατα μίλησε με τον Pat Flynn στο podcast Smart Passive Income για να μοιραστεί πώς τα κατάφερε.

Ένα project με πάθος για κατοικίδια

Η Umerez είχε επιπλέον χρόνο στα χέρια της όταν άρχισε η καραντίνα, έτσι άρχισε να ερευνά ιδέες για να δημιουργήσει πρόσθετο εισόδημα με μια νέα δημιουργική διέξοδο. Αυτό οδήγησε στο να ζωγραφίζει πορτρέτα κατοικίδιων για τους φίλους της. Τελικά, η ανταπόκριση ήταν τόσο θετική που η Umerez άρχισε να πουλά custom εκτυπώσεις στο Etsy, το ηλεκτρονικό κατάστημα για δημιουργικούς καλλιτέχνες.

Κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, η Umerez είχε τόσες πολλές παραγγελίες που πάλευε να καλύψει την κλιμακούμενη ζήτηση. Ήξερε ότι αν ήθελε να διατηρήσει τη νέα της επιχείρηση, έπρεπε να πάει ένα βήμα πιο πέρα.

Η Umerez έκανε την έρευνά της και ανακάλυψε το print-on-demand με εξωτερική ανάθεση της εκτύπωσης και της αποστολής προϊόντων, μέσω εξωτερικού προμηθευτή.

Άρχισε να εφαρμόζει αυτό το σύστημα με το κατάστημά της στο Etsy, επιτρέποντας στους πελάτες να εκτυπώνουν προσαρμοσμένα πορτρέτα κατοικίδιων ζώων σε διαφορετικά προϊόντα. Η Umerez είδε αμέσως αύξηση στα κέρδη, αλλά παρόλα αυτά λάμβανε περισσότερες παραγγελίες από αυτές που μπορούσε να εκπληρώσει. Τότε, είχε μια ιδέα που άλλαξε τα πάντα.

Η Umerez κατάργησε την προσαρμογή και άρχισε να προκατασκευάζει γενικά σχέδια (εκτός από πορτρέτα κατοικίδιων) για τους πελάτες της. Στη συνέχεια τα έστελνε στον προμηθευτή της για να τα εκτυπώσει και να τα αποστείλει για εκείνη, μειώνοντας σημαντικά τον φόρτο εργασίας της ενώ συνέχιζε να παράγει έσοδα.

«Θυμάμαι ότι απλά καθόμουν εκεί και έλεγα, περίμενε, δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα», εξηγεί. «Πήρα μια παραγγελία και δεν έχω να κάνω τίποτα. Πρέπει απλώς να πληρώσεις τον προμηθευτή σου, αλλά δεν υπάρχει δουλειά να κάνεις».

Άφησε την πρωινή δουλειά

Η Umerez είδε τα έσοδά της να αυξάνονται από 300 $ σε 12.000 $ το μήνα. Αποφάσισε να εγκαταλείψει την καθημερινή της δουλειά, αγκαλιάζοντας την ελευθερία και τις δυνατότητες που της έδωσε το κατάστημα με πορτρέτα κατοικίδιων ζώων.

Το κατάστημα της Umerez φέρνει πλέον σχεδόν εξ ολοκλήρου παθητικό εισόδημα, απαιτώντας μόνο περίπου μία ώρα καθημερινή δουλειά, για τη διαχείριση της επιχείρησης και τη δημιουργία φρέσκων σχεδίων.

Μερικά γρήγορα tips

Δείτε τι έμαθε η Umerez για την οικοδόμηση της επιχείρησής της στο Etsy.

1. Βρείτε το πεδίο σας. Οι πωλήσεις Etsy της Umerez εκτοξεύτηκαν στα ύψη μόλις ανακάλυψε την εξειδικευμένη αγορά-στόχο της με περιορισμένο ανταγωνισμό και αφοσιωμένους, παθιασμένους ακόλουθους. Αρχικά προσπάθησε να κάνει μάρκετινγκ σε δέκα έως 20 διαφορετικά ακροατήρια για να βρει την τέλεια εφαρμογή. Μόλις εντόπισε πού θα είχε τη μεγαλύτερη επιτυχία, επεκτάθηκε σε διάφορα sub-niches. Αυτό οδήγησε τους πελάτες να αγοράσουν πολλά σχετικά προϊόντα, αυξάνοντας περαιτέρω τα έσοδά της.

2. Επιλέξτε τον σωστό προμηθευτή. Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας επιχείρησης εκτύπωσης κατά παραγγελία είναι η εύρεση προμηθευτή για την εκτύπωση και αποστολή των προϊόντων. Υπάρχουν αρκετοί διαφορετικοί προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένων των Printful, Teespring και Apliiq. Για να εξασφαλίσει την ομαλή λειτουργία της επιχείρησής της, η Umerez χρησιμοποιεί το Printify ως προμηθευτή εκτύπωσης κατά παραγγελία.

Για να απλοποιήσει τη διαδικασία, το Printify συνδέεται απευθείας με το κατάστημά της στο Etsy. Όταν υποβάλλεται μια παραγγελία, εκείνοι χειρίζονται τη δημιουργία και την αποστολή του προϊόντος. Ο Umerez πρέπει να παρέμβει μόνο όταν προκύψει ένα παράπονο πελάτη. Ακόμη και τότε, η Printify εκδίδει αμέσως ένα reprint ή μια επιστροφή χρημάτων, έτσι ώστε η επιχειρηματίας να μην είναι οικονομικά υπεύθυνη για τυχόν επιπλοκές.

3. Μείνετε μπροστά από την καμπύλη. Για να εμπνευστεί, η Umerez αφιερώνει χρόνο ερευνώντας άλλα best seller προιόντα στο Etsy. Εξετάζει τι ορίζει ένα καλό σχέδιο, συμπεριλαμβανομένης της εξερεύνησης διαφορετικών γραμματοσειρών και χρωμάτων που μπορεί να εφαρμόσει στα σχέδιά της. Χρησιμοποιεί ακόμη και το ChatGPT για να δημιουργήσει ελκυστικό περιεχόμενο και ατάκες που μπορεί να ενσωματώσει στα σχέδιά της.

Η Umerez σημειώνει επίσης τη σημασία του να ξεχωρίζεις: Μια δελεαστική φωτογραφία και ένας συναρπαστικός και σχετικός τίτλο, πάντα βοηθούν.

«Τι πιστεύετε ότι θα πληκτρολογήσει κάποιος στη γραμμή αναζήτησης; Και στόχος είναι, αν το προϊόν σας εμφανιστεί πρώτο, ο άλλος να πει ‘ναι, αυτό ακριβώς έψαχνα’», λέει.

4. Χρησιμοποιήστε αναλυτικά στοιχεία ειδικά για το Etsy και σωστή τιμολόγηση. Η Umerez βελτιστοποιεί την επιχείρησή της μέσω ανάλυσης δεδομένων και στρατηγικής τιμολόγησης. Η συνιστώμενη προσέγγισή της είναι να συμπεριλαμβάνεις το κόστος αποστολής στην τιμολόγηση—με αυτόν τον τρόπο, οι δυνητικοί πελάτες δεν αποθαρρύνονται από απροσδόκητα έξοδα.

Η Umerez εκμεταλλεύεται επίσης τη διαφήμιση της πλατφόρμας Etsy για να καθορίσει την απόδοση των νέων σχεδίων. Η ανάλυση της επιλεγμένης εικόνας, του τύπου προϊόντος και του σχεδιασμού μιας επιτυχημένης καταχώρισης μπορεί να προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Κάτε Χανιώτη δουλεύει remote από το σπίτι της στου Γκύζη για εταιρία στο Ντουμπάι

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × five =