αρχικηVIRALΠως αλλάζει ο τρόπος που (δεν) χάνεις βάρος στα 20, στα 30 σου και στα 40

Πως αλλάζει ο τρόπος που (δεν) χάνεις βάρος στα 20, στα 30 σου και στα 40

Κάθε φάση της ζωής μας είναι διαφορετική. Και αυτό συνδέεται άμεσα με το πως χάνουμε ή παίρνουμε βάρος. Δεν έχει να κάνει μόνο με τον οργανισμό μας. Αλλά και με τις συνήθειες μας. Το Shape παραθέτει το πως (δεν) χάνεις βάρος στα 20, στα 30 ή στα 40 σου. Σύμφωνα με την διατροφολόγο Karen Ansel, R.D. και συγγραφέα του The Calendar Diet: A Month by Month Guide to Losing Weight While Living Your Life.

Στα 20 σου

Τρως πάντα με παρέα

Είσαι ελεύθερη και ωραία και πολλά βράδια καταλήγεις να τρως έξω ή σε σπίτια με την παρέα σου. Αυτό σημαίνει πως παίρνεις πολύ περισσότερες θερμίδες απ’ όσες αν χρησιμοποιούσες την κουζίνα σου, επισημαίνει η Ansel.

Τι μπορείς να κάνεις; «Έρευνα δείχνει πως οι άνθρωποι ακολουθούν το παράδειγμα που πρώτου που παραγγέλνει από την παρέα» εξηγεί η ειδικός.

Οπότε αντί να παραγγείλεις τα αγαπημένα και δοκιμασμένα αλλά γεμάτα θερμίδες πιάτα, πρότεινε πιο ελαφριές επιλογές.

Μια άλλη λύση: Φάε το μισό γεύμα και πάρε το άλλο για το σπίτι.

Τρως μπροστά σε μια οθόνη

Τρως το πρωινό σου τσεκάροντας τα email, μεσημεριανό δουλεύοντας και το βράδυ τρως μπροστά στην τηλεόραση.

«Όταν τρώμε μπροστά σε έναν υπολογιστή ή σε οποιαδήποτε οθόνη, τρώμε περισσότερο και νιώθουμε λιγότερο ικανοποιημένοι απ’ ότι αν τρώγαμε σε μια tech-free ζώνη».

Δεν είναι εύκολο να σπάσεις τη συνήθεια, αξίζει όμως να το προσπαθήσεις. Μπορεί να ανακαλύψεις πως τελικά σου αρέσει να εστιάζεις στο φαγητό σου.

Τρως σνακ αργά τη νύχτα

Στα 20 πεινάς! Ο οργανισμός σου έχει μεγαλύτερες ανάγκες, κάνεις περισσότερα πράγματα, κουράζεσαι περισσότερο αλλά κυρίως δεν τρως πάντα θρεπτικά γεύματα. Και οι συνήθειες αυτές οδηγούν συχνά σε τσιμπολόγημα μέσα στη νύχτα. Να γιατί: το σώμα σου είναι έξυπνο.

Όταν δεν του δίνεις αρκετή τροφή στη διάρκεια της ημέρας, θα την απαιτήσει αργά τη νύχτα, εξηγεί η Ansel. Σπάσε τον κύκλο κρατώντας ημερολόγιο διατροφής.

Στα 30 σου

Δεν έχεις χρόνο για γυμναστική

Όσο μεγαλώνεις, δεν έχεις χρόνο για γυμναστική. Ειδικά αν μπει οι οικογένεια και τα παιδιά στο κάδρο. Προσπάθησε να βρεις ώρα για γυμναστική όταν τα παιδιά λείπουν. ‘Η έστω βρες κάποια Online μαθήματα γυμναστικής, τα οποία μπορείς να εκτελέσεις στο σπίτι.

Το ψυγείο είναι… άδειο

Όταν παύεις να μένεις με τους γονείς σου, είναι πιθανό το ψυγείο σου να είναι πιο ανοργάνωτο. Αυτό είναι πρόβλημα γιατί δεν έχεις τις απαραίτητες τροφές για «μικρά γεύματα» μέσα στην ημέρα, και μόλις φτάνει το μεσημέρι ή το βράδυ είναι πιθανό να πέσεις με τα μούτρα… στο Junk Food.

Τι γίνεται στα 40 σου

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × one =