αρχικηVIRALΠως ήταν η πτήση χωρίς προορισμό; Δύο επιβάτες λένε την εμπειρία τους

Πως ήταν η πτήση χωρίς προορισμό; Δύο επιβάτες λένε την εμπειρία τους

Το πιο ξεχωριστό ταξίδι διοργάνωσε πρόσφατα η αεροπορική εταιρεία Qantas σε όσους είχαν νοσταλγήσει τα ταξίδια με αεροπλάνο. Μια 7ωρη πτήση στο… πουθενά, με αφετηρία και τέρμα το Σίδνεϊ. Πώς ήταν όμως αυτή η εμπειρία; Άξιζε ή όχι τα χρήματα;

Μετά από μήνες ασταμάτητης εργασίας κατά την διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, η γιατρός Φιόνα Ντόουνς λέει ότι το 7ωρο ταξίδι της με την Qantas στο… πουθενά, ήταν σαν «να βρισκόταν και πάλι στο σπίτι». Μια τακτική επιβάτης της Qantas, η γιατρός αποφάσισε να εκμεταλλευτεί τους αχρησιμοποίητους πόντους για να πάρει ένα εισιτήριο Business Class για την πτήση στο πουθενά της αυστραλιανής αεροπορικής εταιρείας. «Ήταν μια ευκαιρία που θα σου συμβεί μία φορά στην ζωή σου» λέει στο CNN.

Η πτήση Qantas QF787 αναχώρησε από το Σίδνεϊ το Σάββατο 10 Οκτωβρίου, πετώντας πάνω από την αυστραλιανή μητρόπολη προτού ταξιδέψει σε περιοχές όπως ο κόλπος Μπάιρον και η Χρυσή Ακτή αλλά και ο Μεγάλος Κοραλλιογενής Ύφαλος και το Ουλούρου. Στην συνέχεια, ολοκλήρωσε το ταξίδι φτάνοντας στο ίδιο ακριβώς σημείο από το οποίο απογειώθηκε.

Ταξιδεύοντας με το Qantas Boeing 787 Dreamliner, οι επιβάτες είχαν την ευκαιρία να δουν σημαντικά ορόσημα της Αυστραλίας από ένα εντυπωσιακό πλεονέκτημα καθώς το αεροσκάφος κατέβηκε, ανά διαστήματα, στα περίπου 4.000 πόδια. Αυτό ήταν το δέλεαρ και για τον ενθουσιώδη ταξιδιώτη Καν Χουάνγκ, για να αγοράσει ένα εισιτήριο για την πτήση αυτή. «Το να πετάς σε χαμηλό ύψος πάνω από αυτές τις τοποθεσίες, ήταν πραγματικά μοναδικό» λέει ο Χουάνγκ.

Η πτήση οργανώθηκε από τον αυστραλιανό αερομεταφορέα για να αποφέρει έσοδα και να φιλοξενήσει αεροσκάφη που «αργοπέθαιναν» αφού μεγάλο μέρος του στόλου της αναγκάστηκε να παραμείνει προσγειωμένο εν μέσω ακυρώσεων διεθνών πτήσεων λόγω της πανδημίας.

Η ζήτηση για το συγκεκριμένο ταξίδι στο πουθενά ήταν τόσο μεγάλη, που τα εισιτήρια καλύφθηκαν σε λιγότερο από 10 λεπτά. Υπήρχαν μόλις 150 θέσεις στο αεροπλάνο που προσφέρθηκαν – με το κόστος τους να κυμαίνεται από τα 566 δολάρια μέχρι τα 2.734. Επίσης, ήταν διαθέσιμα μόνο σε κατοίκους της Αυστραλίας, καθώς τα σύνορα της χώρας είναι κλειστά από τον Μάρτιο.

Στους επιβάτες προσφέρθηκαν τσάντες με αναμνηστικά. Τα μαξιλάρια στα καθίσματα ήταν κεντημένα με το όνομα της πτήσης. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν αυθεντικό αυστραλιανό φαγητό. Δεν υπήρχε η παραδοσιακή ψυχαγωγία κατά την διάρκεια της πτήσης από τις οθόνες στα καθίσματα. Αντίθετα, το τοπίο ήταν το επίκεντρο.

Μόλις η πτήση απογειώθηκε, με το Σίδνεϊ να φωτίζεται στον ήλιο, οι επιβάτες άρχισαν να τραβούν φωτογραφίες έξω από τα παράθυρα, την πόλη. Ήταν απλά μια πρόγευση για το τι θα ακολουθούσε. Το Boeing 787 είναι επίσης γνωστά για τα μεγάλα παράθυρά τους, καθιστώντας το ιδανικό μέσο για εναέρια αξιοθέατα. «Έχω πάει στον Μεγάλο Κοραλλιογενή Ύφαλο, έχω πάει στο Ουλούρου αρκετές φορές, αλλά το να πετάξω με ένα αεροσκάφος αυτού του μεγέθους, που είναι πραγματικό τόσο μεγάλο και άνετο και να κοιτάζω έξω από το παράθυρο αυτό το ορόσημο ακριβώς δίπλα μου – δεν νομίζω ότι αυτή η εμπειρία θα μπορούσε να επαναληφθεί» λέει η Ντόουνς.

Στην οικονομική καμπίνα, τα μεσαία καθίσματα παρέμειναν κενά για λόγους κοινωνικών αποστάσεων. Επίσης, κι άλλα μέτρα υγείας και ασφάλειας εφαρμόστηκαν για την προστασία των επιβατών από κορωνοϊό.

Ο Κε Χουάνγκ λέει ότι η Qantas έκανε καλή δουλειά για να διασφαλίσει ότι όλοι είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν την θέα, ανεξάρτητα από το πού κάθονταν. Στο εσωτερικό του αεροπλάνου, η ατμόσφαιρα ήταν «θετική, χαρούμενη και συναρπαστική» προσθέτει.

Η Φιόνα Ντόουνς λέει ότι η διασκέδαση ξεκίνησε από το lounge του αεροδρομίου, όπου επικρατούσε μια «ατμόσφαιρα πάρτι», η οποία και συνεχίστηκε στην πτήση. «Όλοι όσοι ήταν εκεί, το καταλάβαινες πως ήθελαν πάρα πολύ αυτό το ταξίδι» λέει η Ντόουνς και προσθέτει πως το πλήρωμα ήταν εξίσου ενθουσιασμένο, καθώς και αποτελεσματικό και οργανωμένο. Επίσης, προσθέτει, δεν ήταν τόσο παράξενο τελικά, να προσγειωθείς στο ίδιο μέρος από όπου ξεκίνησες, μετά από 7 ώρες ταξίδι.

Περιβαλλοντικές επιπτώσεις

«Με την κλιματική κρίση τόσο σοβαρή όσο είναι, πρέπει να διατηρήσουμε τον αριθμό των πτήσεων κάτω από αυτόν που ήταν πριν την πανδημία του κορωνοϊού, να μην προσθέσουμε περισσότερα σχετικά με τον ορισμό ενός άσκοπου ταξιδιού», είναι η άποψη πολλών.

Ο Χουάνγκ λέει ότι καταλαβαίνει γιατί μερικοί μπορεί να βρίσκουν ένα ταξίδι στο πουθενά ως «υπερβολικό» αλλά διαβεβαίωσε πως η τιμή του εισιτηρίου περιελάμβανε συμβολή στο πρόγραμμα αντιστάθμισης άνθρακα της Qantas. «Η άποψή μου ήταν ότι πήραμε μια συνειδητή απόφαση να πάμε στην πτήση, αλλά πήραμε επίσης μια συνειδητή απόφαση να συμφωνήσουμε με το πρόγραμμα αντιστάθμισης άνθρακα».

Η Ντόουνς λέει ότι έκανε μια δημοσκόπηση σχετικά με το εάν θα έπρεπε να αγοράσει εισιτήριο ή όχι, προτού επιλέξει τελικά να το κάνει επειδή η Qantas θα πραγματοποιούσε επίσης δραστηριότητες συγκέντρωσης χρημάτων που υποστήριζαν καλές αιτίες.

Να σημειωθεί πάντως πως δεν είναι η μόνη πτήση στο πουθενά αυτή. Η Qantas σχεδιάζει επίσης ναυλωμένες πτήσεις σε όλη την Ανταρκτική, ξεκινώντας από τον Νοέμβριο, και οι οποίες θα επιτρέψουν στους επιβάτες ενός Boeing 787 Dreamliner να απολαύσουν το μοναδικό παγωμένο θέαμα.

Πηγή: Airnews.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

thirteen − 6 =