05/12/24

Πως ένας 19χρονος ξεκίνησε την δική του εταιρεία στην Ελλάδα. Και έχει ήδη συνεργασίες με μεγάλα brands

Η αλήθεια είναι ότι δεν το συναντάμε συχνά στην Ελλάδα: Ένας άνθρωπος μόλις στα 18 του, να ξεκινά την δική του εταιρεία. Ο Γιώργος Λαμπίρης όμως το έκανε. «Η απόφαση να ξεκινήσω τη δική μου εταιρεία γεννήθηκε κατά την περίοδο της καραντίνας, όταν λόγω του άφθονου ελεύθερου χρόνου που είχα, ασχολήθηκα με το motion design, έναν τομέα σχετικά άγνωστο τότε στην Ελλάδα» εξηγεί ο ίδιος, ο οποίος είναι 19 ετών σήμερα και ιδρυτής της Frame Creative Studio.

Μιλά στο It’s Possible και παραθέτει όλην την ιστορία του, εξηγεί τι υπηρεσίες παρέχει η εταιρεία του, αλλά και πως έχει ήδη καταφέρει να κλείσει συνεργασίες με μεγάλα brands που όλοι γνωρίζουμε, όπως η Coffee Island, το efood, το Πλαίσιο και η Red Bull.

Πως πήρατε την απόφαση να ξεκινήσετε την δική σας εταιρεία στα 18 σας; Κάτι που δεν το βλέπουμε τόσο συχνά στην Ελλάδα.

Η απόφαση να ξεκινήσω τη δική μου εταιρεία γεννήθηκε κατά την περίοδο της καραντίνας, όταν λόγω του άφθονου ελεύθερου χρόνου που είχα, ασχολήθηκα με το motion design, έναν τομέα σχετικά άγνωστο τότε στην Ελλάδα. Η πρώτη μου επαγγελματική εμπειρία αποκτήθηκε μέσω της WLGaming Esports, η οποία με βοήθησε να κατανοήσω τις απαιτήσεις της αγοράς και να αποκτήσω περισσότερη αυτοπεποίθηση.

Μετά τις πανελλαδικές εξετάσεις τον Ιούνιο του 2023, ένιωσα έτοιμος να κάνω το επόμενο βήμα.

Βλέποντας την απήχηση που είχαν οι υψηλής ποιότητας υπηρεσίες graphic και motion design στις συνεργασίες μου με τη WLGaming, αποφάσισα τον Δεκέμβριο του 2023 να ιδρύσω τη Frame Creative Studio, με στόχο να καλύψω το κενό στην αγορά με φρέσκες και καινοτόμες ιδέες.

Τι υπηρεσίες παρέχει αυτή τη στιγμή η εταιρεία σας;

Η Frame Creative Studio αυτή τη στιγμή προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών στον χώρο του design, που περιλαμβάνει:

  • Branding (δημιουργία εταιρικής ταυτότητας)
  • Packaging Design (σχεδιασμός συσκευασίας προϊόντων)
  • Web Design (κατασκευή ιστοσελίδων)
  • Motion Design (κινούμενα γραφικά)
  • Print Design (έντυπα και υλικά προώθησης)

Μετά την επιτυχία της Frame Creative Studio, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια θυγατρική με την ονομασία Start-up Flow by Frame. Το Start-up Flow επικεντρώνεται στη στήριξη των startups, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, παρέχοντας όλα τα απαραίτητα υλικά στον τομέα του graphic και motion design με χαμηλότερο κόστος, ώστε να είναι πιο προσιτό για τις επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν μεγάλο budget.

Έχετε καταφέρει να κλείσετε συνεργασίες με μεγάλα brands όπως η Coffee Island, το efood, το Πλαίσιο και η Instacar. Πως τα καταφέρατε και τι θα συμβουλεύατε άλλους νέους επιχειρηματίες και startuppers για να βρουν ανάλογους πελάτες;

Ξεκινήσαμε δυναμικά, κλείνοντας συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες όπως η Instacar, το efood, η Logitech, το TikTok, το Πλαίσιο, η Milwaukee Bucks Gaming και η ARIS FC, μέσω της WLGaming, που μας έδωσε την πρώτη μεγάλη ώθηση. Από τότε, επεκταθήκαμε με πελάτες όπως η Coffee Island και η Labosport της Certania, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στη Γερμανία.

Όλα αυτά τα καταφέραμε με σκληρή δουλειά και μια δυνατή ομάδα που πίστεψε από την αρχή στο όραμά μας. Τώρα, βρισκόμαστε σε αρχικό στάδιο συνεργασίας με ακόμα μεγαλύτερα brands, και ανυπομονούμε να μοιραστούμε περισσότερες λεπτομέρειες σύντομα!

Αν μπορούσα να δώσω μια συμβουλή σε νέους επιχειρηματίες και startuppers, θα ήταν να επιμείνουν στην ποιότητα και στη σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη, ακόμα και αν τα αποτελέσματα αργούν να φανούν.

Όταν επιδιώκεις συνεργασίες με μεγάλα brands, είναι σημαντικό να επιμείνεις, παρά τις απορρίψεις, και να δείχνεις έμπρακτα την αξία σου. Κάθε βήμα στη δημιουργία αυτών των σχέσεων είναι μια ευκαιρία για ανάπτυξη, τόσο προσωπική όσο και επαγγελματική.

Παράλληλα έχετε και τις σπουδές σας. Πως είναι η καθημερινότητα ενός ανθρώπου που τρέχει μια επιχείρηση ενώ ταυτόχρονα σπουδάζει;

Μπορώ να πω ότι το πιο δύσκολο χρονικό σημείο ήταν όταν ήμουν ακόμα μαθητής. Τα πρωινά έπρεπε να πηγαίνω κάθε μέρα στο σχολείο, τα βράδια να διαβάζω, και παράλληλα να βρίσκω χρόνο για να δημιουργώ και να κάνω αυτό που αγαπάω. Μετά τις πανελλήνιες όμως, όταν πέρασα στο Πανεπιστήμιο Πειραιά στη σχολή ΟΔΕ, τα πράγματα έγιναν λίγο πιο ευέλικτα. Επιπλέον, στη σχολή ακούω πράγματα που συναντώ και στη δουλειά μου καθημερινά, κάτι που με βοηθά να τα κατανοώ καλύτερα και να τα συνδυάζω στην πράξη.

Που θα θέλατε να έχετε φτάσει σε 5 χρόνια από σήμερα;

Καταρχάς θα επικεντρωθούμε στους στόχους μας για το 2025, οι οποίοι είναι να ενισχύσουμε την ομάδα μας, ώστε να προσφέρουμε ακόμα πιο ποιοτικές και ποικίλες υπηρεσίες στους πελάτες μας, να επενδύσουμε σε νέες καινοτομίες και να επεκταθούμε σε νέες αγορές.

Στα πλάνα μας δε για τα επόμενα πέντε χρόνια είναι σίγουρα να ενισχύουμε κάθε μέρα όλο και περισσότερο την παρουσία μας στην αγορά ανοίγοντας νέους δρόμους για ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η 25χρονη που γύρισε στο ορεινό χωριό της, έφτιαξε eshop και πουλάει αξεσουάρ μαλλιών σε όλη την Ελλάδα

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

fourteen + one =