αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΠως ένας προπονητής του τένις έφτιαξε τους σπιτικούς χυμούς που όλοι έχουμε πιει

Πως ένας προπονητής του τένις έφτιαξε τους σπιτικούς χυμούς που όλοι έχουμε πιει

Τι σχέση μπορεί να έχει ένας προπονητής του τένις, μια κουζίνα που μετατράπηκε σε εργαστήριο, και οι χυμοί bfresh spitiko; Κι όμως, οι σπιτικοί χυμοί που πιθανότατα έχεις γευτεί και εσύ, ξεκίνησαν κάπως έτσι. Πλέον πρόκειται για ένα brand που έχει εξαπλωθεί σε όλη την Ελλάδα, ενώ κάνει εξαγωγές σε χώρες όπως η Δανία, η Ολλανδία και η Αυστραλία.

Ο ιδρυτής του brand, Βασίλης Ρουμπής, μιλά στο It’s Possible για το πως ξεκίνησε η επιχειρηματική προσπάθεια του, τι διαφορετικό έχουν οι σπιτικοί χυμοί του από άλλα αντίστοιχα προϊόντα στην αγορά, ενώ αποκαλύπτει ότι στα άμεσα σχέδια της εταιρίας είναι η κατασκευή ενός νέους εργοστασίου.

Με τι ασχολούσασταν πριν, και πως προέκυψε η ιδέα για το brand σας;

Έχοντας σπουδάσει στα ΤΕΦΑΑ Αθήνας και εργαστεί ως προπονητής τους τένις, είχα ιδιαίτερη αγάπη για τον αθλητισμό και την υγιεινή διατροφή.

Όλα ξεκίνησαν με τη σύσταση μιας εταιρείας, η οποία εξειδικευόταν στην πώληση φίλτρων νερού και επαναγεμιζόμενων φιαλών με το λογότυπο των καταστημάτων εστίασης.

Στα καφέ-εστιατόρια που επισκεπτόμουν για να προμηθεύω τα προϊόντα μου, διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε ένα αναψυκτικό που να συνδυάζει τα χαρακτηριστικά που εγώ θα ήθελα ως πελάτης. Δηλαδή να μην έχει ζάχαρη, συντηρητικά και χρωστικές ουσίες, να μην είναι ένα βιομηχανικά επεξεργασμένο προϊόν. Συζητούσαμε με τους bartenders, ανταλλάσσαμε ιδέες και πολλές φορές πειραματιζόμασταν επιτόπου για τη δημιουργία ενός χειροποίητου, φυσικού αναψυκτικού, στύβοντας φρέσκα φρούτα και προσθέτοντας φιλτραρισμένο νερό.

Η κουζίνα του σπιτιού μου έγινε εργαστήριο και σύντομα πήγαινα πλέον στους πελάτες με τα μείγματά μου. Ένας πολύ καλός μου συνεργάτης, μου έθεσε την πρόκληση να δημιουργήσω ένα προϊόν, που με απλή προσθήκη νερού θα τους διευκόλυνε και θα τους έδινε τη δυνατότητα να προσφέρουν ένα νέο και υγιεινό αναψυκτικό στους θαμώνες.

Ανταποκρινόμενος σ’ αυτή τη νέα επαγγελματική πρόκληση, την επόμενη χρονιά τα bfresh spitiko ήταν πλέον επισήμως ένα νέο brand. Από τον πρώτο κιόλας χρόνο λειτουργίας αρχίσαμε να φτιάχνουμε fason το bfresh, όπου αντί για ζάχαρη χρησιμοποιούσαμε γλυκαντικό από το φυτό στέβια. Η ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού ήταν πέρα από κάθε προσδοκία και προκειμένου να ανταποκριθούμε στην ζήτηση δημιουργήθηκε η ανάγκη το bfresh να έχει το δικό του σπίτι και να παράγεται στις καινοτόμες και πιστοποιημένες εγκαταστάσεις μας στη Χαλκίδα.

Μέσα από πειραματισμούς και εποικοδομητική ανταλλαγή ιδεών λανσάρατε το bfresh spitiko στην αγορά. Ποιες είναι οι αναμνήσεις σας από εκείνη την περίοδο και ποιες δυσκολίες αντιμετωπίσατε;

Σίγουρα υπήρξαν δύσκολες στιγμές με άγχος και στρες αλλά παράλληλα ενέργεια και αστείρευτη δημιουργικότητα. Ήταν μια περίοδος με πολλές συναντήσεις και πολλά «σπιτικά» πειράματα. Εκτιμώ ιδιαίτερα το γεγονός ότι βρίσκονταν δίπλα μου φίλοι και συνεργάτες. Όχι μόνο δοκίμαζαν τις προσπάθειες να πετύχω το σημερινό bfresh, αλλά μου έδιναν ώθηση στο να συνεχίσω, παρά τις δυσκολίες. Ο ανταγωνισμός στην αγορά του αναψυκτικού είναι δυνατός και κάθε άλλο παρά εύκολος δεν ήταν ο δρόμος για να αποκτήσουμε τη θέση ως το χειροποίητο αναψυκτικό στο βαζάκι. Αρχικά, είχαμε την τόλμη να καινοτομήσουμε και να «ταράξουμε» τα νερά της παραδοσιακής λεμονάδας. Την κάναμε πιο υγιεινή, χωρίς ζάχαρη και συντηρητικά, με ελκυστικό positioning. Με χαρά, είδαμε ότι ο κόσμος αγαπάει και στηρίζει αυτό που κάνουμε, οπότε συνεχίζουμε δυναμικά.

Αυτή την στιγμή τι προϊόντα περιλαμβάνει το brand σας και μέχρι ποια σημεία της Ελλάδας ή του εξωτερικού έχουν φτάσει;

Ανάλογα με τα συστατικά που χρησιμοποιούμε έχουμε κατηγοριοποιήσει τις 9 μας γεύσεις σε 3 σειρές: Τη βιολογική σειρά με την λεμονάδα με αγαύη και πιπερόριζα και την λεμονάδα με αγαύη και τσίλι. Τη χαμηλών θερμίδων σειρά με την λεμονάδα πιπερόριζα, την λεμονάδα μαστίχα και το ρόδι πράσινο τσάι όπου χρησιμοποιούμε και γλυκαντικό από το φυτό στέβια. Και, τέλος, τη σειρά που περιέχει φυσικά σάκχαρα, με το ρόδι τσάι του βουνού, μήλο με χαμομήλι, μήλο με περγαμόντο και το βύσσινο. Όλα τα προϊόντα σερβίρονται στο δοσομετρικό βαζάκι bfresh».

Αυτή τη στιγμή εξυπηρετούμε με ιδία μέσα την το νομό Αττικής και μέσω αντιπροσώπων όλη την υπόλοιπη Ελλάδα. Στο εξωτερικό εξάγουμε Γερμανία , Κύπρο, Δανία, και φέτος ξεκινήσαμε συνεργασία με Ισπανία, Αυστραλία, Ολλανδία και Ιρλανδία.

Όπως λέτε, παρασκευάζετε χειροποίητα «σπιτικά» αναψυκτικά. Από την άλλη πλευρά, θα σκεφτεί κάποιος ότι βλέπουμε πολλά brands να υποστηρίζουν κάτι τέτοιο. Ακολουθούν όλοι αυτοί «σπιτικές» διαδικασίες; Και πως μπορεί να το καταλάβει ο καταναλωτής

Η διαδικασία που παράγεται το bfresh είναι αυτή που θα ακολουθούσαμε σπίτι μας.

Αυτό που μας ξεχωρίζει από την βιομηχανία είναι ότι έχουμε κρατήσει χειροποίητα τα στάδια της παραγωγής που δίνουν υπεραξία στο προϊόν μας. Συγκεκριμένα στύβουμε ένα ένα κάθε λεμόνι, και αρωματίζουμε δίνοντας γεύση με φρέσκο ξύσμα και πιπερόριζα που παράγουμε σε παραδοσιακό τρίφτη.

Μάλιστα έχουμε βραβευτεί για την παραγωγική μας διαδικασία με τη θέση του finalist στην κατηγορία των καλύτερων χειροποίητων προϊόντων από τα παγκόσμια βραβεία καινοτομίας τροφίμων – World Food Innovation Awards. Στο θεσμό αυτό ανταγωνιστήκαμε άλλα 220 καινοτόμα προϊόντα, προερχόμενα από 29 χώρες.

Όλη αυτή η διαδικασία έχει αντίκτυπο σε αυτό που καταλαβαίνει ο καταναλωτής όταν δοκιμάζει το προιόν που είναι η αίσθηση του αγνού και φρεσκοστυμένου σαν να το φτιάχναμε σπίτι μας.

Ο καλύτερος τρόπος για να ολοκληρώσει κάποιος την εικόνα για την χειροποίητη διαδικασία είναι να μας επισκεφτεί και να τη δει από κοντά.

Έχετε αναπτυχθεί επιχειρηματικά μέσα στην κρίση. Τελικά, τι χρειάζεται να κάνει κάποιος για να πετύχει κάτι τέτοιο;

Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει καινοτομία και το προϊόν που παράγεις να είναι σύμφωνο με τις ανάγκες του καταναλωτή. Χρειάζεται πολύ καλός σχεδιασμός, marketing και πολύ ενέργεια ώστε να καταφέρεις να βάλεις το προϊόν σου στην αγορά. Σε όλη την διαδικασία απαραίτητο συστατικό είναι η συνέπεια και η επιμονή

Ποια είναι τα επόμενα βήματα σε σχέση με το brand σας;

Τα σχέδια μας για το άμεσο μέλλον είναι η κατασκευή ενός νέου εργοστασίου που θα μας δίνει τη δυνατότητα να εξελιχθούμε τόσο παραγωγικά όσο και ποιοτικά. Πολύ σημαντικό για εμάς είναι και η επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό προκειμένου να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στους συνεργάτες μας και να εκπληρώσουμε το όραμά μας να κάνουμε το bfresh spitiko γνωστό σε όλο τον κόσμο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − 13 =